۲۳۴۷۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسی، سلطان بازگشت‌های امیدوارکننده

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به بازگشت‌های طوفانی خود و احیای تیم در بحرانی‌ترین شرایط ممکن شهرت دارد.

خبرگزاری فارس: لیونل مسی ابرستاره فوتبال دنیا این روزها بار دیگر زیر ذره بین هواداران، کارشناسان و اهالی فوتبال قرار دارد. نامی آشنا برای روزهای سخت بارسلونا، زمانی که دیگر هیچ امیدی به احیای یک تیم نیست فقط یک مسی می‌تواند یک تنه و بدون کار گروهی این تیم را نجات دهد. شاید بیهوده نبود وقتی گواردیولا بر سر بازیکنان بایرن مونیخ فریاد کشید و گفت: همه باید به دستورات من عمل کنند، در این خصوص فقط مسی یک استثنا است!

لیونل مسی، این روزها اما بیش از پیش تحت فشار است، ستاره‌ای که از شکست ۴ بر صفر تیمش در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا بسیار اندوهگین شده و خوب می‌داند که هواداران بارسلونا از او انتظار یک معجزه دیگر دارند، معجزه‌ای در حد یک پیروزی ۵ بر صفر در نیوکمپ که تنها به اعجاز بازیکنی به نام مسی به وقوع خواهد پیوست.

هواداران دو آتشه بارسلونا بازی سخت سال ۲۰۱۰ را هرگز فراموش نخواهند کرد، زمانی که در همین رقابت و درست در همین شرایط، بارسلونا برابر سویا متحمل شکست ۳ بر یک شد اما در بازی برگشت با ۴ گل سویا را نابود کرد و زننده ۳ گل از ۴ گل آن بازی بزرگ کسی نبود جز: مسی.

بارسلونا در سال ۲۰۱۳ نیز برابر میلان تن به شکست ۲ بر صفر داد اما قرار نبود این تیم بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا به این راحتی میدان را خالی کند، بازی برگشت فرا رسیدن و مسی دو گل از ۴ گل بارسلونا را به نام خود ثبت کرد.

اکنون همه چشم ها به لیونل خیره شده است. روزنامه‌های مادریدی برای شکست دوباره بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو لحظه شماری می‌کنند و به نظر می‌رسد سلطان بازگشت، کار خودش را خوب بلد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج