۲۳۴۷۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

راه اندازی خط پروازی تهران - تل آویو در ایران؟!

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: پس از اطلاع‌رسانی یکی از رسانه‌ها مبنی بر درج نام جعلی تل‌آویو در سیستم فروش هواپیمایی یونان در ایران (ایژین)، این سازمان طی اخطار کتبی، حذف این نام را از سیستم فروشِ این ایرلاین در ایران خواستار شد.

خبرگزاری فارس: محمد رحیمی مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: شرکت هواپیمایی ایژین یونان‌‌ طبق برنامه‌ هر هفته سه پرواز از آتن به تهران و بالعکس دارد‌.

وی ادامه داد: در پی انتشار خبری از سوی یکی از رسانه‌ها مبنی بر راه‌اندازی مسیر تهران به یکی از مناطق اشغالی رژیم صهیونیستی توسط این ایرلاین‌، بلافاصله از سوی دفتر نظارت‌ بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اخطار کتبی به نمایندگی این شرکت هواپیمایی یونانی در ایران داده شد تا این نام جعلی را از سیستم فروش خود در ایران حذف‌ و نسبت به اصلاح بخشنامه خود اقدام کند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به دقت موضوع مذکور را دنبال می‌کند.

پروازهای تهران-آتن در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج‌شنبه با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ انجام‌ می‌شود؛ این پرواز ساعت یک و ۱۰ دقیقه بامداد وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) می‌شود و ساعت ۲ بامداد همان‌ روز نیز تهران را به مقصد آتن ترک می‌کند.

البته در حال حاضر پروازهای تهران - آتن توسط شرکت هواپیمایی ماهان هم در حال انجام است‌ که در روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه انجام می‌شود.

بنابراین گزارش طبق اعلام یکی از رسانه‌ها، ظاهراً نمایندگی شرکت هواپیمایی ایژین در سیستم فروش خود از ایران، نام ‌مقصدی مجعول به نام «تل آویو» را‌ به عنوان یکی از مقاصد اعلامی برای مسافران ایرانی ذکر کرده است؛ بر اساس اطلاعیه ۲۱ مردادماه‌ هواپیمایی ایژین، این ایرلاین ضمن اعلام نرخ پایه مسیرهای پروازی از تهران و ذکر مقاصد پروازی این شرکت، مقصد مجعول «تل آویو» را نیز به عنوان یکی از مقاصد اعلامی برای مسافران ایرانی با نرخ خاص ۲۲۲ دلار ذکر ‌کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج