۲۳۴۷۸۱
۸۴ نظر
۷۴۹۴
۸۴ نظر
۷۴۹۴
پ

راه های لاغر کردن صورت چاق؛ از بخور تا ماساژ

گاهی چاقی صورت و تجمع چربی‌ها به‌خصوص در نواحی گردن که به غبغب معروف است، آنقدر زیاد می‌شود که شکل ظاهری صورت را بسیار بد می‌کند و باعث کم شدن اعتماد به نفس فرد می‌شود. در این مطلب به شما می‌گوییم که چگونه صورت چاق خود را لاغر کنید.

مجله زندگی ایده آل - یگانه خدامی: مدت‌ها رژیم گرفته و ورزش كرده‌اید به امید چند كیلو لاغرتر شدن اما حالا می‌بینید هنوز صورت‌تان به قول قدیمی‌ها تپل است. این مشكل بسیاری از افرادی است كه اضافه وزن دارند و همچنین خیلی‌هایی که صورت‌شان به نسبت بدن‌شان چاق‌تر است.
پس شمایی که دچار این مشكل هستید و از ظاهرتان در آینه خوش‌تان نمی‌آید باید بدانید تنها نیستید و خیلی‌ها به دنبال راه‌حل این مشكل هستند! كرم‌ها و ماسك‌هایی برای از بین بردن چاقی صورت توصیه و در اینترنت هم راه‌های مختلفی برای آن ارائه داده شده اما كدام راه درست‌تر و بی‌خطر‌تر است؟ برای گرفتن پاسخ این سوال با دکتر قدیر محمدی متخصص طب سنتی صحبت کرده‌ایم با ما همراه باشید.

چاقی یكی از مشكلات بزرگ قرن ماست. زندگی‌های ماشینی و كم‌تحرك، غذاهای نامناسب، بی‌توجهی به ورزش و حتی مشكلات عصبی باعث شده آدم‌ها روز به روز چاق‌تر شوند. بزرگ‌تر و كوچك‌تر هم ندارد. اگر شما جزو كسانی نیستید كه به صورت ژنتیكی صورت پر و چاقی دارند، باید وزن و شرایط بدن‌تان را كنترل كنید چون چاقی صورت هم مانند چاقی سایر نواحی بدن است؛ یعنی تجمع چربی در قسمت صورت! چاقی صورت معمولا با گرفتن رژیم مناسب، ورزش و مشورت با متخصصان تغذیه بهتر می‌شود و می‌توانید همزمان با لاغر شدن، صورت‌تان را هم لاغر كنید؛ البته شاید كمی طول بكشد اما بالاخره نتیجه می‌گیرید.
راه های لاغر کردن صورت چاق؛ از بخور تا ماساژ

صورت‌‌تان را آب كنید!

اما گاهی این چاقی صورت و تجمع چربی‌ها به‌خصوص در نواحی گردن كه به غبغب معروف است، آنقدر زیاد می‌شود كه شكل ظاهری صورت را بسیار بد می‌كند و باعث كم شدن اعتماد به نفس فرد می‌شود. مشكل از آنجا شروع می‌شود كه رژیم و ورزش هم درباره این نوع چاقی دیر جواب می‌دهد چون چربی‌های جمع شده در این نواحی در مقابل تمرین، ورزش و رژیم غذایی بسیار مقاوم هستند و به‌سادگی برطرف نمی‌شوند. مشكل دیگری كه ممكن است به دلیل چاقی در صورت‌تان ایجاد شود، سلولیت (تجمع چربی) است. خیلی‌ها گمان می‌كنند این اتفاق در اندام‌های تحتانی مانند پاها می‌افتد اما این عارضه ممكن است در تمام پوست بدن یا حتی پوست صورت بروز كند.

فرورفتگی‌های روی پوست كه ممكن است از لحاظ پزشكی مشكلی برای بدن ایجاد نكنند اما ظاهر نامناسب آن دوست‌داشتنی و جالب نیست. برای همین بسیاری از مردم دنبال راه‌هایی غیر از ورزش و رژیم برای لاغر كردن صورت هستند؛ البته باید بدانید به‌طور علمی هیچ محصولی نمی‌تواند قسمتی از بدن را به‌طور موضعی چاق یا لاغر كند و كرم‌هایی هم كه در بازار برای رفع چاقی صورت موجودند یا اصلا موثر نیستند یا تاثیرشان موقتی است.
خیلی‌ها هم سراغ روش‌هایی مثل لیپوساكشن صورت می‌روند. یك عمل جراحی زیبایی كه شبیه به دیگر عمل‌های لیپوساكشن معمول است با این تفاوت كه روی نواحی اطراف صورت یعنی گردن، گونه‌ها و چانه انجام می‌شود كه البته مانند هر عمل جراحی مشكلات و عوارض خاص خود را دارد و شاید باید به عنوان آخرین راه‌حل به آن نگاه كنید.

درمان با تغذیه

اول برویم سراغ تغذیه! به عنوان یك توصیه كلی برای لاغر شدن بدن و البته صورت، باید بدانید چه میزان چربی لازم دارید و مقدار اضافه آن را حذف كنید. كارشناسان تغذیه می‌گویند بدن انسان‌ها در روز حدود 30درصد چربی نیاز دارد به‌طور كلی مردان باید كمتر از ۱۸درصد و زنان باید كمتر از ۲۳درصد از كل وزن بدن‌شان چربی باشد پس باید حواس‌تان به چربی غذا و خوراكی‌ها باشد.

مثلا یك عدد نان حدود ۱۳ درصد، دو عدد كره حدود ۷۵ درصد و یک لیوان شیر ۱۸درصد چربی دارد. البته بدون اندازه‌گیری هم مشخص است مواد غذایی مانند سس مایونز، گوشت‌های پرچرب، خامه، تخم‌مرغ نیمرو و... چقدر چربی دارند پس در قدم اول و مهم باید چربی غذای‌تان را كنترل كنید تا این چربی در صورت‌تان تجمع پیدا نكند؛ اول اینكه غذاهای مناسب و كم‌چرب بخورید و فست‌فودها و چیزهایی مثل سس را از زندگی‌تان حذف كنید و در عوض سبزیجات، روغن‌های گیاهی و لبنیات كم‌چرب را جایگزین كنید.

تحقیقات نشان می‌دهد خوردن آووكادو، كره بادام‌زمینی، روغن زیتون، سبزیجاتی مانند كلم بروكلی، كلم برگ و گل كلم، تخم‌مرغ (به‌دلیل داشتن پروتئین‌های چربی‌سوز، ویتامین‌های گروه B، آهن و زینك البته به شرطی كه به صورت آبپز خورده شود و نه نیمرو)، شكلات تیره‌رنگ، چای سبز، توت‌ها و ماست می‌تواند به شما برای لاغر كردن صورت‌تان كمك كند.

یك مساله مهم را فراموش نكنید؛ اینکه غذاهای نفاخ را كمتر بخورید. بیشتر مردم تصور می‌كنند غذاهای نفاخ فقط باعث دل‌درد می‌شوند اما باید بدانید طب سنتی می‌گوید غذاهای نفاخ و بخار‌دار باعث چاقی صورت هم می‌شوند.

جمع‌‌کننده‌ها

بیشتر گیاهان قابض (جمع‌كننده اندام) برای لاغر كردن صورت مفید هستند چون خاصیت جمع‌كنندگی پوست را هم دارند. مثل پوست انار، پوست درخت بلوط، برگ خشك سماق، گلنار و... . می‌توانید از این گیاهان برای بخور دادن استفاده كنید؛ یعنی مقداری از این گیاهان را در آب بریزید و بجوشانید و بخور دهید.

ضماد گل وسرکه

ضمادهایی مثل ضماد گلنار و ضماد گل سرخ هم مفید است. برای این كار پودر یكی از این دو گیاه را در مقداری آب بجوشانید و با كمی سركه مخلوط كنید و روی صورت بمالید. میزان پودر به اندازه صورت‌تان بستگی دارد. می‌توانید بین 20 تا 100گرم از این پودرها استفاده كنید. سركه هم باید به اندازه‌ای باشد كه پودر جوشانده شده را شبیه ضماد كند.

آب درمانی

شستن صورت با آب خنك هم به مرور می‌تواند صورت را كوچك‌تر و لاغرتر كند البته این كار باعث شفاف و براق شدن پوست‌تان هم می‌شود. یك راه دیگر هم استفاده از حوله مرطوب است. یك حوله را مرطوب و سرد كرده و بعد آن را روی صورت بگذارید و چند دقیقه اجازه دهید سردی آن به صورت‌تان نفوذ كند.

روغن کاری

یك راه دیگر استفاده از روغن‌هاست. روغن صندل و روغن مورد می‌تواند مفید باشد. به این صورت كه روغن را روی صورت‌تان بمالید و روی آن با سلفون بپوشانید بین نیم‌ساعت تا یک ساعت اجازه دهید این روغن و سلفون روی پوست‌تان باشد. باید این كار را چند بار انجام دهید و به مرور تاثیرش را ببینید.

از طب سنتی کمک بگیرید

همزمان با رژیم و ورزش و رعایت نكات تغذیه‌ای می‌توانید از راه‌های طب سنتی هم چاقی صورت‌تان را از بین ببرید. كلم بروكلی، هویج و كلم پیچ به دلیل داشتن ماده‌ای به نام رافینوز بسیار نفاخ هستند. رافینوز قندی است كه تا زمانی كه بر اثر باكتری‌های موجود در معده تخمیر نشود، هضم نمی‌شود و همین باعث نفخ شكم می‌شود.
بهترین راه برای خوردن این سبزیجات مفید بخار پز كردن آنهاست. حبوباتی مثل لوبیا، عدس و نخود فرنگی هم خوراكی‌های بسیار نفاخی هستند. این خوراكی‌ها هم حاوی قند‌هایی هستند كه هضم نمی‌شود و بعد از ورود به روده باكتری‌های روده آنها را تخمیر می‌كند.

اگر نمی‌خواهید بعد از خوردن لوبیا، نخود و عدس نفخ كنید، حتما آنها را 24 ساعت قبل از پخت در آب خیس كنید و چند بار آبش را عوض كنید. البته یكی دیگر از راه‌های فرار از نفخ این است كه حبوبات را با غلاتی مانند برنج مصرف كنید. به غیر از سبزیجات و حبوبات كه نفاخ هستند، سیب هم با همه فوایدی كه دارد، می‌تواند باعث نفخ شود.
سیب به دلیل دارا بودن مقدار زیادی فروكتوز بسیار نفاخ است اما سیب را به هیچ وجه نمی‌توان از وعده‌های روزانه حذف كرد. سیب را كنار نگذارید اما حواس‌تان باشد كه چه زمانی آن را می‌خورید. بهترین زمان برای خوردن سیب وعده صبحانه و میان‌وعده بین ناهار و شام است.
راه های لاغر کردن صورت چاق؛ از بخور تا ماساژ

ماساژ صورت با شرط و شروط

خیلی‌ها ماساژ را برای لاغر شدن صورت توصیه می‌كنند اما باید بدانید این ماساژ در صورتی به شما كمك می‌كند كه شرایط آن را رعایت كنید. ماساژ صورت برای لاغر شدن كمی متفاوت است. این ماساژ باید كمی شدید و طولانی‌مدت باشد؛ یعنی تا آستانه درد باید صورت‌تان را ماساژ دهید.
زمان آن هم بسیار مهم است. این ماساژ باید بیشتر از یك ساعت و نیم طول بكشد تا به مرور چربی‌های ناحیه صورت را آب كند. بدون مراجعه به متخصص ماساژ هم می‌توانید این كار را خودتان انجام دهیدبه شرط آنکه تکنیک‌های یک ماساژ درست را با مشورت متخصص آموزش ببینید؛ البته اگر تحمل كمی درد و مدت زمان طولانی آن را دارید.

یادتان باشد ماساژ‌های عادی صورت، برعكس باعث چاقی صورت می‌شوند پس اگر تحمل شرایط خاص این ماساژ را ندارید و بعد از چند دقیقه صورت‌تان درد می‌گیرد یا دست و انگشتان‌تان خسته می‌شود، سراغش نروید.

سه قدم تا كوچك شدن غبغب

چاقی غبغب از آن نكات آزاردهنده است كه روی صورت هم تاثیر می‌گذارد. برای لاغر كردن این قسمت از صورت و گردن می‌توانید از ماساژ استفاده كنید. فقط یادتان باشد این تمرینات را باید هر روز و برای چند ماه انجام دهید تا نتیجه خوبی بگیرید. پس زود خسته نشوید.

برای این تمرین‌ها باید بنشینید در حالی كه پشت‌تان كاملا صاف، شانه‌های‌تان رو به پایین و بازوهای‌تان كشیده است؛ دست‌ها را روی زانوها قرار دهید.

1-سرتان را به آهستگی بالا بیاورید و همزمان از بینی به مدت پنج ثانیه نفس بكشید. پنج ثانیه نفس‌تان را حبس كنید و چشم‌های‌تان را ببندید. همزمان، لب پایین‌تان را روی لب بالا بگذارید، انگار با كسی قهر كرده‌اید. بعد به آهستگی رها كنید سپس این تمرین را دوباره شروع و حدود 10 بار تكرار كنید.

2-سرتان را به آهستگی آن را پایین بیاورید و در همان حال چانه را به سینه‌تان نزدیك كنید. این تمرین را همزمان با بیرون دادن نفس از بینی انجام دهید. پنج ثانیه در این حالت بمانید و بعد سرتان را به آهستگی بالا بیاورید. 10 بار هم این حركت را انجام دهید.

3- سرتان را كاملا صاف نگه دارید، چانه‌تان را به آهستگی جلو بیاورید و پنج ثانیه در این وضعیت بمانید. این تمرین هم باید 10 بار انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rasoul

      امتحان نکردم،،،،،،،دفعه بعد.

    • لیلا

      سلام من یه طرف صورتم از طرف دیگه م چاق تره و باعت شده صورتم کج بشه توروخدا چیکار کنم

      پاسخ ها

      • Bahar

        خخخخخخ الهی عزیزم

      • هومن

        چه جالب خخخخخخ

      • علی

        نگران نباش همه همینجوری هستن فقط وقتی صورتت تپل
        تر میشه بیشتر به نظر میرسه

    • احمد

      مادر زادیه یا خودش انطور بوده .شبا میخوابی رو ی طرف نخواب صورتت دیگه گوش نکرد

    • عاااارف

      سلام ایا خوردن اب بعد ورزش باعث چاقی صورت میشود؟چه تغییری میکتد

    • شیلا

      13 سالمه خودم لاغرم ولی لپام چاق هستن دیگه میتونم چیکار کنم پیشنهاد بدین ممنون میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم صورتت به مرور زمان اوکی میشه . منم الان 15 سالمه تا پارسال صورت تپلی داشتم طوری که همه لپامو میکشیدن اما چند وقته صورتم کاملا آب شده . با اینکه از پارسال وزنم سنگین ترم شده

    • تییانا

      منم لپام خیلی تپل تر از بدنمه .یعنی یه جورایی بدنم لاغره ولی صورتم

    • حاجی

      بابا چیکار کنیم خیلی عصاب خورد کنع راه حل میخوایم

    • لیلا

      منم دقیقااین مشگل دارم.لطفاراه حل

    • عایشه

      رای برای لاغر شدن صورتم تپل میخاهم باید چکار کرد

    • مممم

      واقعیه

    • Nilow

      سلام منم خودم لاغرم ولی لپ دارم...به نظرم هرچی صورت شل باشه و سفت نباشه لپ دار و گنده تر دیده میشه پیشنهاد میکنم صورتتونو سفت کنید..از ماسکای مختلف برای سفتی صورت اسفاده کنید تو خیلی سایت ها هست

    • بدون نام

      حالا برعکسش رو بگید صورت لاغر چجوری تپل بشه ؟

      یه مدتی الکی وزن اضافه کردم که صورتم تپل بشه ،دیدم بیشترش داره میشه شکم ،گفتم صورت استخوانی با شکم صاف بهتره ،تا یه کم پرتر با شکم برجسته .

      راهی هست که فقط صورت پر بشه ؟؟؟.

      پاسخ ها

      • m

        سیب زمینی پخته، کلن مواد نشاسته ای صورتو ب مرور چاق میکنه

    • سلام نیلوفرهستم

      سلام من صورتم یعنی لپم گنده وچاق است چیکارکنم که لاغربشه خیلی صورت لاغردوست دارم کمک کنید

      پاسخ ها

      • راضیه

        لاغر شدن صورتم

    • بدون نام

      پس دوستان ،یعنی این مطالبی که الان خواندید به دردتون نخورد ؟؟؟
      عنوان مطلب بود راههای لاغر کردن صورت چاق ،مگه نخواندید ؟

    • بدون نام

      لیلا خانم منم مشکل شمارو تا حد کمی دارم ،با این روش خیلی بهتر شدم ،قبلا خیلی آشکار یه طرف صورتم ،انگار که فلج شده باشه خیلی لاغرتر بود حتی چشم و ابروی یک طرفم ،افتاده تر بود ،اول همون جور که آقای رضا گفتن ،بیشتر رو اون طرف صورتت که لاغرتره بخواب صبح که پامیشی ،بهتره ،بعدم لپ لاغرتر رو روزی چند بار محکم باد کن و چند دقیقه نگه دار ،حتما ماساژ بده ،و من ابروی افتاده ام رو مرتب رو به بیرون با زاویه ،ماساژ میدم ،آشکارا بهتر شدم ،انگار عضلات سمت چپم در حال تحلیل رفتن بود و بهتر شدم .



      در ضمن میگن طب سوزنی در مورد نامتقارن بودن صورت خیلی کاربرد داره و خوب جواب میده

    • مریم صفامنش

      سلام من وزنم ایده آله ولی صورتم رو هر کار میکنم نمیتونم لاغرکنم وچشمام پف زیادی داره و لپ هم خیلی دارم باید چکار کنم

      پاسخ ها

      • راضیه

        لاغر کردن صورتم پف بودن چشماو لب

    • عباس

      منم وزنم خوبه ولی صورتم چاقه

    • پروین

      چکار کنم صورتم خیلی چاق هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منهم صورتم تپلع که روگونه ام ازدور لکه افتاده

    • روژان

      لیلا.تو.باید.صورتت را ماشاژبدی مثال داری برای خودت.سیلی میزنی

    • جك

      ببخشيد من چيكار كنم كه صورتم لاغر بشه چي بايد بخورم وچي بايد نخورم ممنون

    • معین معینی خواه

      سلام دوستان صورت خود را مدت 20 روز با محلولی که خددمت شما معرفی میکنم حتما جواب ممیگیرید.
      1. زنجبیل 5 قاشق غدا خوری
      2. خمیر دندان 5 قاشق غذا خوری
      3، سرکه سیب 5 قاشق غذا خوری

      مواد را با هم مخلوط کرده روی صورت به مدت نیم ساعت گذاشته بعد با اب ولرم بشوید.روزی یکبار

      پاسخ ها

      • سمیه

        سلام این دستور عملی که گفتین برای لاغر شدن صورت هست؟

    • معین معینی خواه

      سلام دوستان صورت خود را مدت 20 روز با محلولی که خددمت شما معرفی میکنم حتما جواب ممیگیرید.
      1. زنجبیل 5 قاشق غدا خوری
      2. خمیر دندان 5 قاشق غذا خوری
      3، سرکه سیب 5 قاشق غذا خوری

      مواد را با هم مخلوط کرده روی صورت به مدت نیم ساعت گذاشته بعد با اب ولرم بشوید.روزی یکبار

      پاسخ ها

      • مرجان

        من دارم روشتون رو امتحان میکنم امیدوارم جواب بده

      • بدون نام

        سلام امیدوارم روشتون جواب بده
        خمیر دندون هرچی بود فرقی نداره ؟

    • Shoaib

      ميشه با آب ليمو چرپي صورت را از بين برد خلهشا زودتر حواب بدين مننون

    • بدون نام

      دوستان ترا خدا ی روش علمی و کاربردی پیشنهاد بدین تا صورتمونو لاغر کنیم! من هرکار میکنم از بدن لاغر میشم ولی صورت نه،، خاهشا کمک کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهشا

    • نازی

      منم هیکلم خوبه ولی صورتم خیلی چاق جوری که سنمو خیلی زیاد نشون میده تورو خدا یه راه حل خوب به من بگید

    • پریا

      منکه خیلی خوشگلم بسوزین

      پاسخ ها

      • هادی

        تو پری کی بودی تا حالا

      • بدون نام

        کم حرف بزن تو

      • بدون نام

        بی معنی ای واقعا

      • بدون نام

        نشون میده یا مشکل داری یا کم داری

    • زهرا

      من هم تنبلم هم میخوام لاغرشم چیکار کنم؟

      پاسخ ها

      • عزیزی

        خوب خیلی خری هیچ راهی نیست

    • زهرا

      منم وزنم خوبه اما صورتم چاق است نمیدونم چیکارکنم ؟

    • سارا

      سلام بچه ها منم یه طرف لپم باد داره چیکار کنم‌کلا لاغر شه صورتم خیلی درعزابم

    • بدون نام

      سلام برای لاغری شکم ی راهکار بدید لطفا

    • صبا

      مطالبتان بدرد ما نخورد

    • دکتر سیروان

      یک دارو به نام استراق در آمریکا است اما باید پول آنقدر زیادی پرداخت کنید

    • ساناز

      هر وقت سعی کردم چاق شم فقط لپ اوردمو زشت شدم.الانم اونقدر لاغرم که انگار تو هوا خشک شدم .بخاطر چهرم نمی ذارم وزنم بره بالا یکی بگه چیکار کنم .خییییییلی لاغرم ولی لاِغری رو به صورت گنده ترجیح میدم

      پاسخ ها

      • نفس

        شما می تونید از پودر چاقی دلفین استفاده کنید ممکنه یه مدت صورتتتون پفوکنه ولی یعد از یه مدت کوتاه خوب میشه

    • ارزو

      منم خیلی لپ دارم چی کار کنم لاغر شم این زنجبیل ابش باید استفاده کرد یا خودشو یا پودرشو

    • بدون نام

      سلااام منم صورتم ی طرفش لاغر تره چ کنم

    • پیروز

      با ورزش کردن هم میشه صورت لاغر

      کرد و کار سختیه ادم زود خسته میشه

    • فاطمه

      واییییییی زنجبیل که فاتحه صورتومیخونه خمیردندونم همینطور واقعاباید دیونه باشیدسرکه ام که صورتومیسوزونه کباب میشی کی دیونس این کاروبکنه

    • مهديه

      خاهش ميكنم يه راه حل جديد بگيد من ديگه خسته شدم ازبس صورتم چاق و پهن هستش هيكلم خوبه ولي گونه و لپام خيلي چاق هستن

    • بدون نام

      توروخدا یه راه تضمینی برای چاقی صورت بگین.من بدنم پره اما صورتم لاعره.افسرده شدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کجای صورتتون که دوست دارید تپل بشه از روغن خراطین استفاده کنید

    • بدون نام

      میشه راه های چاق کردن صورت لاغر رو هم بگین

    • بامزی

      می شه برعکسشم بذارین؟ روش های چاق کردن صورت لاغر

    • فاطمه

      سلام .منم صورتم تپله و پهنه غبغبم داره تورو خدا یه راه حل اساسی بهم بدین .ممنون

    • سالاری

      ببخشید صورتم تپل شده.دوستندارم برای لاغری چکارکنم دوماه دیگم عروسیمه

    • خاطره

      به منم یه راهکاری بگین واسه لاغریه صورت لطفاااااا

    • king_bihowiat@

      یعنی من هر بار زمستان باید گریه کنم این صورت لعنتی چرا لاغر نمیشه اه

    • افسرده

      خوشبحالتون من صورتم هر کار میکنم چاق نمیشه

    • زهرا

      سلام من 13 سالمه بدنم لاغره اما صورتم تپله چکار کنم؟؟

    • سعید

      سلام منم چربی زیاد ندارم ولی صورتم هر کار میکنم لاغر نمیشه راه حل لطفا

    • رها

      منم همین مشگلو دارم لطفا یه راه حل درست و سریع

    • الهه

      سلام وزن من خوبه ولی صورتم یکم چاق سن مو یکم بزرگ نشون میده میشه یه راه حل ساده بگین

    • الهه

      سلام وزن من خوبه ولی صورتم یکم چاق سن مو یکم بزرگ نشون میده میشه یه راه حل ساده بگین

    • روژین

      سلام
      بدن من خیلی لاغر
      اما صورتم تپل شده
      خواهشا یه راه حل بدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صورتتونو بخوربدید

    • بدون نام

      کم غذابخورید من خیلی کم غدا میخورم بیشتر اب میخورم اینجوری صورتتون خوشگل و لاغر تر میش پوست صورتتونم باماسکای مختلف سفت کنید

    • بدون نام

      دقت کردین هیچ کس راضی نی

    • سارا

      منم میخام صورتم تپل شه اما هر وقت خواستم صورتمو تپل کنم شکمم بزرگ شده

    • ساغر

      هويج پخته براي شفافيت صورت خوبه من شنيدم لطفا جواب بديد

      پاسخ ها

      • A

        الان موضوع لاغری صورته نه شفاف بودنش

    • سوقی

      میگم من ماساز رو انجام دادم ولی الان صورتم شدیدا درد داره و نمیتونم دست بزنم به لپام فک کنم چاق ترم شده واای الان چیکار کنم از نظر روحی خیلی ناراحتم

    • عزرائیل

      منم صورتم تپله و خیلی افسرده شدم از بس میگن صورتت تپله کمکم کنید

    • پانیذ

      سلام من صورتم ژنتیکی چاقه اما میخوام لاغرش کنم

    • بدون نام

      هرکی میخواد صورتشو لاغر کنه توصیه میکنم موقع خواب رو صورت بخوابه و صورتشو بچسبونه به بالش و فشار بده اینو هرشب انجام بده تا عادت کنه و روزی یک وعده غزا با نمک خیلی کم مصرف کنه و دور چانه هاش رو به شدت ماساج بده حد اقل یک ساعت. نتیجه میگیره

    • بدون نام

      منم مشکل شما رو داشتم و کاملا درک میکنم،اول اینکه مطمئن بشید صورت تون چاقه،خیلی ها فک بالای جلو دارن (که سر و صورت رو گرد و بزرگتر از بدن نشون میده)و فکر میکنن از چاقی و با ارتودنسی درست میشه
      دوم:بستن مشما به صورت تون با روسری یا چیزی که صورت تون رو گرم نگهداره موقع ورزش تا صورت تون عرق کنه(موهاتون باید خیس بشه از شدت عرق،چون برخی از ما غدد عرق صورت شون فعال نیست و بیشتر از زیر بغل تعرق دارن)اگه قبل بستن صورت تون روغن یا کرم هم بزنید خیلی بهتره

    • نفس

      هر کسی می خواد صورتش لاغر بشه بره موی تای کار کنه به مدت ۱ سال حسابی صورتتون لاغر میشه

    • مریم

      چکارکنیم درمدت زمان کمتری صورتمان لاغرشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج