۲۳۴۸۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بهشتي براي خريد شما ساخته ايم

كالاشهر، اولين فروشگاه حاشيه شهري در ايران است كه اقدام به عرضه كالاهاي مختلفي مثل فرش، كالاي خواب، مبلمان، پارچه، لوازم خانگي و . . . كرده است.

بهشتي براي  خريد شما ساخته ايم





برترین ها: كالاشهر، اولين فروشگاه حاشيه شهري در ايران است كه اقدام به عرضه كالاهاي مختلفي مثل فرش، كالاي خواب، مبلمان، پارچه، لوازم خانگي و . . . كرده است. جالب است بدانيد بسياري از فروشگاه هاي معتبر امروزه، همان فروشگاه هاي حاشيه شهري مي باشد. كالاشهر هم با هدف توزيع كالا با قيمت و كيفيتي يكسان احداث شده و به عرضه اين محصولات با قيمتي ۱۰ تا ۳۰ درصد پايينتر از بازار مي پردازد. در رابطه با شبكه توزيع و برنامه هاي آتي كالاشهر گفتوگويي داشتيم با مهندس شهرجردي. او مي گويد: «سبك توزيعي كه كالاشهر به دنبال اجراي آن است، كاملا مطابق استانداردهاي فروشگاهاي معتبر مشابه در دنياست.»

خريد جهيزيه 30 درصد پايينتر از قيمت بازار

مديريت و كارشناسان شهرك فروشگاهي كالاشهر در حال بررسي هستند تا تخفيفات ويژه اي در فصل هاي مختلف سال براي هموطنان عزيز پيشبيني کنند. ضمن اينكه قيمت ها در كالاشهر بين ۱۰ تا ۳۰ درصد پايينتر از قيمت هاي موجود در بازار است؛ يعني اگر فردي كل جهزيه اش را از كالاشهر به ارزش مثلا ۱۵ ميليون تومان خريداري كند تقريبا ۵/۴ ميليون تومان كمتر از بازار هزينه پرداخت كرده است. همچنين در صورت خريد يكجاي جهيزيه، كالاشهر عروس و داماد را به يك سفر مشهد مقدس مهمان مي كند. از طرف ديگر مجموعه كالاشهر درصدد است تا مذاكراتي با بانك ها و ليزينگ ها انجام دهد تا مردم خريدهايشان را در اقساطي طولاني مدت و با قيمتي مناسب بپردازند

بهشتي براي  خريد شما ساخته ايم

از شبكه توزيع كالا چه مي دانيد؟

در توزيع بعضي از كالاها مثل يك بطري شير، قيمت در هر نقطه اي از كشور براي مصرف كننده يكسان است؛ يعني مردم يك بطري شير را در تهران، مشهد و بندرعباس با هزينه اي يكسان تهيه مي كنند. اين قدرت شبكه توزيع است كه منجر به يكسان سازي شده است كه هم براي توزيع كننده و هم براي مصرف كننده منفعت دارد. همچنين در توزيع كالاهايي كه برند هستند، باز هم اين شرايط يكسان است. در داروخانه ها هم به همين شكل است. اما متاسفانه در بخشهايي مثل حوزه نساجي، مبلمان و لوازم خانگي غير برند، اين امر محقق نشده است؛ يعني حتي در تهران و نقاط مختلف آن هم اين دست كالاها با قيمت هايي متفاوت عرضه مي شوند. آسيب اين تفاوت قيمت را در گام اول، مصرف كننده و در مرحله بعد، خود توليدكننده مي بيند؛ چون اگر توليد كننده شرايط و هزينه اي يكسان براي توزيع كالايش داشته باشد، مي تواند ميزان فروشش را بالا ببرد و در بازار هم مطرح شود.

بهشتي براي  خريد شما ساخته ايم

اما ناهمگني در توزيع باعث مي شود هم مردم كالاي باكيفيت را درست نشناسند و هم توليدكننده نتواند ميزان فروشاش را بالا ببرد. همچنين مشكل بزرگ ديگري كه شبكه هاي توزيع دارد اين است كه يك كالاي مرغوب ايراني با كيفيتي بالاتر از نمونه هاي مشابه خارجي در فروشگاهي عرضه مي شود كه كالاهاي نامرغوب چيني به فروش مي رساند. متاسفانه به دليل عدم آگاهي مردم، كالاي چيني در چنين فروشگاه هايي كالاي باكيفيت ايراني را زير سوال مي برد و جالب اينكه اكثر مشتريان، در چنين شرايطي از كالاهاي ايراني فاصله مي گيرند. اين موضوع كاملا اشتباه است. كيفيت بسياري از كالاهاي ايراني در حوزه هاي مختلف كاملا با نمونه خارجي آن قابل رقابت است؛ به شرط آنكه روش توزيع و معرفي درستي در كشور پياده شود. به همين دليل سبك توزيعي كه كالاشهر به دنبال آن است مطابق استانداردهاي بين المللي فروشگاهاي مشابه است تا كالاهايي با كيفيت و قيمت يكسان را به دست مصرف كننده برساند.

جالب است بدانيد بسياري از فروشگاه هاي معتبري كه در اقصي نقاط دنيا امروزه نامشان به گوش شما آشناست، در گروه فروشگاه هاي خارج شهري قرار مي گيرند. از فوايد اين فروشگاه ها مي توان به فضاي بزرگ، تنوع بالا، جاي پارك مناسب و توزيع كالا با قيمت و كيفيتي يكسان اشاره كرد. در چنين فروشگاه هايي، كالاها مستقيما از توليد كننده خريداري و كيفيت ها كاملا بررسي مي شوند؛ بنابراين هر محصولي با هر كيفيتي وارد چنين فروشگاه هايي نمي شود.

بهشتي براي  خريد شما ساخته ايم

جشنواره تور خريد

از مردادماه امسال طرحي با عنوان تورهاي خريد در دست اجراست. مردم با كالاشهر تماس مي گيرند و از طرف دفتر مركزي هماهنگي هاي لازم صورت مي گيرد تا بتوانند در گروه هايي حداقل ۱۰ نفره از فروشگاه بزرگ كالاشهر بازديد كنند. مثلا در هر منطقه ۱۰ خانم و آقايي كه قصد تعويض لوازم منزل يا خريد جهيزيه براي دخترشان را دارند، مي توانند در اين تور شركت و از كالاهاي متنوع فروشگاه بازديد كنند. در اين تورهاي يك روزه از مشتريان پذيرايي مي شود و كالاهاي خريداري شده آنها (اگر تعداد كالا زياد باشد) بدون هزينه تا درب منزل برايشان ارسال مي شود. در اين تور يك روزه، راهنمايي هاي تخصصي در رابطه با خريد هر كالا توسط ليدرها و مسؤلان هر بخش به مشتريان ارائه مي شود. براي ثبت نام در اين تور، متقاضيان مي توانند با شماره تلفن ها ۳۵۰۲۹-۳۳۸۵۰۵۶۰ تماس بگيرند.

آدرس: اتوبان امام علي، بعثت شرق، اتوبان امام رضا، بعد از بازار گل، كالاشهر


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج