جاباما
۲۳۴۹۰۷
۱۰ نظر
۶۷۶۹
۱۰ نظر
۶۷۶۹
پ

ثروتمندترین بازیگران زیر ۲۵ سال دنیا را بشناسید

گاهی بخت و اقبال، از یک نوجوان، فردی چنان ثروتمند می سازد که بسیاری از تاجرهای دنیا پس از یک عمر تلاش نمی توانند به چنین جایگاهی برسند.

ثروتمندترین بازیگران زیر 25 سال دنیا را بشناسید



مجله دیده بان - محمد غلامی پور: مسیر موفقیت راه طولانی و ناهمواری است که نیاز به مرارت، برنامه ریزی و تلاش و پشتکار دارد؛ راهی که همچون یک کشاورز باید صبر پیشه کرد تا هر آنچه با تلاش کاشتیم به مرحله برداشت برسد. ثروتمند شدن نیز یک یاز اهدافی است که خیلی از افراد برای رسیدن به آن باید سال ها کار کنند و زحمت بکشند اما همیشه اینگونه نیست و گاهی یک اتفاق کوچک همچون شانس باعث می شود برخی از این افراد، این راه صد ساله را یک شبه طی کنند.

گاهی بخت و اقبال، از یک نوجوان، فردی چنان ثروتمند می سازد که بسیاری از تاجرهای دنیا پس از یک عمر تلاش نمی توانند به چنین جایگاهی برسند؛ همچون «جاستین بی بر» که تنها با یک ویدئو در سایت «یوتیوب» به چنان شهرتی دست یافت که امروزه به یکی از ثروتمندترین افراد هم سن و سال خود تبدیل شده است. موقعیتی که در صنعت سرگرمی آمریکا و اروپا برای نوجوانانی که از استعداد خاصی برخوردارند وجود دارد و امکان شکوفایی و پرورش استعداد و نبوغ نوجوانان فراهم است.

در بسیاری از این موارد، استعداد کودکان در سنین پایین کشف شده و با امکانات مورد نیاز و محیط های مختلف آموزشی امکان بالندگی و موفقیت آنها را در همان ابتدای راه فراهم می کنند؛ شرایطی که کمتر برای کودکان ما مهیا است و کم پیش می آید بچه های ما در سن نوجوانی یا جوانی به موفقیت و استقلال مالی برسند مگر اینکه این مسیر را از راه میانبر و به واسطه ارتباط و نسبت فامیلی داشتن با چهره های مشهور طی کنند.

در این گزارش صد داریم تعدادی از ثروتمندترین بازیگران جوان سینمای دنیا را به شما معرفی کنیم؛ چهره های پرطرفداری که حضور هر یک می تواند موفقیت تجاری یک پروژه سینمایی را تضمین کند.

Abigil Kathleen Breslin

ابیگیل برسلین

سن: 18

دارایی: 15 میلیون دلار

ثروتمندترین بازیگران زیر 25 سال دنیا را بشناسید

ابیگیل کسلین برسلین یک بازیگر نوجوان آمریکایی است که از خردسال ترین کاندیداهای جایزه اسکار محسوب می شود. برسلین کارش را در ۳ سالگی - وقتی که در تبلیغ تویز آر آس ظاهر شد - شروع کرد. اولین نقش سینمایی او در سال ۲۰۰۲ در فیلم علمی تخیلی هیجان انگیز نشانه ها بود. او در این فیلم نقش دختر کاراکتر اصلی فیلم «گراهام هس» (مل گیبسون) را بازی می کرد.

عملکرد برسلین در این فیلم تحسین کارشناسان را برانگیخت. او دو سال بعد در فیلم «سرافرازی هلن» ظاهر شد و بازی موفقیت آمیزی داشت. بعد از آن خاطرات روزانه سلطنتی، کین و شاه بلوط از دیگر فیلم هایی بودند که وی در آنها به ایفای نقش پرداخت. او در سن ۱۰ سالگی چنان نمایش موفقی در فیلم «میس سان شاین» پشت سر گذاشت که توانست کاندیدای اسکار شود و لقب بهترین دختر نوجوان آمریکا را کسب کند.

Demi Lovato

دمی لواتو

سن: ۲۲

دارایی: ۱۶ میلیون دلار

ثروتمندترین بازیگران زیر 25 سال دنیا را بشناسید

«دمی لواتو» بازیگر، خواننده و نوازنده مشهور آمریکایی است که برای اولین بار در سریال «بارنی و دوستان» در نقش «آنجلا» ظاهر شد و توانست به خوبی بدرخشد. پس از آن در فیلمی به نام کمپ راک که محصولی از شرکت دیزنی بود به عنوان نقش اول انتخاب شد و جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر خوب تثبیت کرد و به موفقیت های زیادی دست یافت.

بعد از آن به خاطر بازی در سریال سانی با یک شانس در نقش سانی مونرو و فیلم برنامه حفاظت از پرنسس در سال ۲۰۰۹ بر دامنه شهرتش افزود.

دمی پس از موفقیت در عرصه سینما پا به عالم موسیقی گذاشت و تصمیم گرفت خواننده شود که محصول این تصمیم انتشار چهار آلبوم موفق تا به امروز بوده است. او نواختن پیانو را از ۷ سالگی شروع کرد و همچنین حرفه بازیگری اش را از سن ۷ سالگی در سریال تلویزیونی و کودکانه «بارنی و دوستان» استارت زد و در نقش آنجلا در فصل های ۷ و ۸ در کنار دوست صمیمی اش سلنا گومز بازی کرد. دمی لواتو در حال حاضر بالغ بر ۱۶ میلیون دلار دارایی دارد.

Taylor Daniel Lautner

تیلور لاتنر

سن: ۲۲

دارایی: ۴۰ میلیون دلار

ثروتمندترین بازیگران زیر 25 سال دنیا را بشناسید

تیلور دنیل لاتنر بازیگر و مدل آمریکایی است که عمده شهرت خود را مدیون بازی در مجموعه فیلم های «گرگ و میش» است. وی به واسطه موفقیت های عظیمی که فیلم های «گرگ و میش» شد توانست تعدادی از اصلی ترین چک های مربوط به این پروژه را نقد کند.

فیلم «نمایش برنی مک» اولین فیلمی بود که وی در سن ۱۱ سالگی در آن به ایفای نقش پرداخت و به فاصله یک سال بعد در فیلم «دو جین اش ارزان تره ۲» حضور یافت.

اولین فیلم های جدی او فیلم «پسر کوسه ای و دختر گدازه ای» و «زندگی دروغی» بوده است که باعث شد مورد توجه قرار گیرد اما به خاطر بازی در نقش «جیکوب بلک» در سری فیلم های «گرگ و میش» توانست به یک چهره مشهور و محبوب تبدیل شود و به واسطه این شهرت درآمدی ۴۰ میلیون دلاری کسب کند.

Jennifer Shrader Lawrence

جنیفر لارنس

سن: ۲۴

دارایی: ۵۳.۹ میلیون دلار

ثروتمندترین بازیگران زیر 25 سال دنیا را بشناسید

او میلیون ها نفر را بر پرده سینما شیفته خود رده است. تعداد زیادی از جوانان به دلیل خصوصیات و شاخصه های جذابش که همچون یک ستاره همیشه در حال درخشیدن است به طرفداران پروپاقرص او بدل شده اند. «بازی گرسنگی» اولین فیلمی بود که لارنس را تبدیل به یک ستاره کرد و نقش عمده ای در این ستاره شدن داشت اما او نقش های دیگرش را نیز به زیبایی به ثمر نشانده است.

جنیفر لارنس اولین بار در مجموعه تلویزیونی «بیل انگوال» جلوی دوربین رفت و پس از آن حضور وی در فیلم هایی چون دشت سوزان و زمستان استخوان سوز توجه منتقدان را به خود جلب کرد و توانست برای اولین بار جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کند.

وی دومین فرد تاریخ سینما بود که در جوانی موفق به کسب این جایزه معتبر شد. وی از سن ۱۴ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و بدین منظور به نیویورک رفت تا زیر نظر یک مدیر و مشاور به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز کند.

جنیفر با بازی در فیلم دفترچه امیدبخش توانست نمره قابل قبولی را از سوی منتقدان دریافت کند اما این موفقیت به اندازه فیلم عطش مبارزه نبود که در آن نقش اول را بازی کرد و توانست برای این نقش ۱۰ میلیون دلار دریافت کند. درخشش روز افزون این بازیگر محبوب برایش درآمدی بالغ بر ۵۳ میلیون دلار به همراه داشته است.

Kristen Jaymes Stewart

کریستین استوارت

سن: ۲۴

دارایی: ۷۰ میلیون دلار

ثروتمندترین بازیگران زیر 25 سال دنیا را بشناسید

دو سال پیش بر اساس گزارش مجله اقتصادی فوربس، کریستین استوارت یکی از پول سازترین بازیگران زن سال بود؛ بازیگری که به خاطر نقش آفرینی در سری فیلم های «گرگ و میش» شناخته می شود.

فیلم «گرگ و میش» برای این بازیگر جوان میلیون ها دلار درآمد در پی داشت و کماکان دارد. سری جدید این فیلم نیز در سال گذشته اکران شد؛ هر چند که استوارت با فیلم های دیگری نیز درآمد خوبی کسب کرد. ضمن اینکه از فیلم های پول ساز دیگر وی می توان به برف سفید اشاره کرد که موفقیت خوبی برای او به شمار می آید.

فعالیت بازیگری کریستین از سن ۸ سالگی شروع شد، بعد از این که یک نماینده بازی او را در نمایشنامه کریسمس مدرسه ابتدایی اش دید. اولین نقش او اجرای یک نقش بدون دیالوگ در فیلم سیزده سال بود. بعد از آن او نقش دختری را در فیلم فلینتستونز در زنده باد راک و گاس بازی کرد که حلقه ای را پرتاب می کند. سپس در فیلم ایمنی اشیاء نقش دختر پسرواری را بازی کرد که مادر بیوه اش (با بازی پاتریشیا کلارکسون) مشکلات زیادی داشت.

کریس نقش اصلی را در فیلم هالیوودی اتاق وحشت داشت، او نقش دختر عبوس و دیابتی یک مادر طلاق گرفته (با بازی جودی فاستر) را بازی کرد. نقدهای این فیلم به طور کلی مثبت بود و استوارت توانست نظرهای مثبتی را برای خودش به دست بیاورد.

Emma Charlotte Duerre Watson

اما واتسن

سن: ۲۳

دارایی ۶۰ میلیون دلار

ثروتمندترین بازیگران زیر 25 سال دنیا را بشناسید

اِما واتسن بازیگر و مدل انگلیسی - فرانسوی بیشتر به خاطر بازی در نقش هرمیون گرنجر در فیلم هری پاتر شناخته شده است. او در حالی این نقش را بازی کرد که تنها ۱۰ سال داشت و قبل از آن فقط در نمایشنامه های مدرسه اش به اجرا پرداخته بود.

او از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ در تمام فیلم های هری پاتر در کنار ردکلیف و روبرت گرینت نقش آفرینی کرد. واتسن با بازی در فیلم های هری پاتر موفق به دریافت جایزه های بسیار شد و حدود ۱۰ میلیون پوند نیز ثروت کسب کرد.

او در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار به حرفه مانکن ها وارد شد اما شهرت واتسن تنها به دلیل سینما نیست و اخیرا فعالیت های دیگر وی باعث شده نامش بر سر زبان ها بیفتد. وی در مسیر دفاع از حقوق زنان و جنبش فمینیسم گام های زیادی برداشته و کمپینی را به نام مردان برای زنان با تمرکز بر برابری جنسی و حقوقی برای همه به راه انداخته است.

درآمد خالص او بالغ بر ۶۰ میلیون دلار بوده که عمده این ثروت را از بازی در فیلم هری پاتر کسب کرده است. این بازیگر جوان یکی از موفق ترین بازیگران سینما و مدافعان حقوق زنان در دنیاست.

Daniel Jacob Radcliffe

دنیل رادکلیف

سن: ۲۵ سال

درآمد: ۱۱۰ میلیون دلار

ثروتمندترین بازیگران زیر 25 سال دنیا را بشناسید

دنیل رادکلیف با دارایی بالغ بر ۱۱۰ میلیون دلار یکی از ثروتمندترین مردان در بریتانیا به شمار می رود. این موفقیت تجاری عظیم به دلیل انتخاب شدن به عنوان نقش اصلی فیلم هری پاتر به دست آمد. این نقش برای او درآمد ۱۵ میلیون دلار در یک سال را حاصل کرد.

رادکلیف، حرفه خودش را از ۱۰ سالگی و با بازی در فیلم دیوید کاپرفیلد که برگرفته از رمان چارلز دیکنز بود آغاز کرد. آغاز موفقیت های او از سال ۲۰۰۱ و زمانی که ۱۱ سال سن داشت با بازی در نخستین قسمت از مجموعه فیلم های هری پاتر به نام «هری پاتر و سنگ جادو» آغاز شد. پس از آن طی سال های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۱، در ادامه مجموعه فیلم های هری پاتر، پسران دسامبر و زن سیاهپوش و سپس در سال ۲۰۱۳ در کشتن عزیزان شما به ایفای نقش پرداخت.

فیلم های دنیل رادکلیف بیش از ۲ میلیارد دلار در آمریکا و بیش از ۷.۶ میلیارد دلار در جهان فروش داشته اند. رادکلیف با ثروتی معادل ۱۱۰ میلیون دلار بعد از گروه موسیقی وان دایرکسن دومین جوان ثروتمند انگلستان به شمار می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      منم با 27 سال سن 20 دلار

    • بدون نام

      امرو کرایه تاکسی نداشتم اوتوبوس سوار شدم

      با 22 سال سن 500تومن! هزار نه ااا!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من پولم داشته باشم سوار اتوبوس میشم

    • بدون نام

      من بعد از ٥ سال كار فقط ٢ ميليون پس انداز دارم!

    • ناشناس

      خب همه که اینطور نیستن ! تو کشور خودشون تا دلت بخواد جوون بدبخت بیچاره پیدا میشه .

    • Zohre noorii

      خوش به حالشون ماکه از این شانسا نداریم ولی ببینیم آینده چی گیرمون میاد

    • شیما

      من اگه جای اینا بودم با این پولا لواشک و لباس و لوازم ارایشی میخریدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهم خوشي ها

    • ثنا

      من یکی از طرفداری دنیل رادکلیفم و با توجه به فیلماش می دونم واقعا حق داشتن این ثروت و دارایی داره و خب بابت بازی قشنگش تو فیلم ها پول زیادی می گیره

    • امیر

      اطلاعاتی سنی آنها اشتباهه اصلاحش کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج