۲۳۴۹۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کواچ پاسخ منتقدان را داد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بهتر است منتقدان ابتدا فکر کرده و سپس اظهارنظر کنند.

خبرگزاری فارس: اسلوبودان کواچ در پایان ‌آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از اعزام به مسابقات جام واگنر در لهستان در مورد شرایط تیم ملی اظهار داشت: آماده‌سازی برای مسابقات در آخرین روزها همیشه سخت است اما من از عملکرد ملی‌پوشان رضایت دارم چراکه تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند و حالا آماده مسابقات هستند.

وی در مورد حضور در جام واگنر خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به این دلیل حائز اهمیت است که پیش از مسابقات جام جهانی برگزار می‌شود. لهستان به عنوان قهرمان جهان ما را دعوت کرده است. از طرف دیگر فرانسه به عنوان قهرمان لیگ جهانی در این مسابقات حضور دارد و این مسابقات می‌تواند آماده‌سازی خوبی برای حضور در جام جهانی باشد.

کواچ با بیان اینکه ما یکی از تیم‌هایی هستیم که شانس حضور در المپیک را داریم عنوان کرد: غیر از مسابقات جام جهانی یک فرصت دیگر داریم تا بتوانیم به المپیک صعود کنیم. خیلی سخت کار کرده‌ایم تا بتوانیم در همین مسابقات جام جهانی به المپیک صعود کنیم. خوشبختانه تیم را به صورت کامل در اختیار دارم و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص صحبت‌هایش با صنوبر و فائزی در پایان تمرین تصریح کرد: موضوع خاصی نبود و برخی از مشکلات تاکتیکی را به آنها گوشزد کردم. امروز با این دو بازیکن صحبت کردم و روزهای قبل با سایر بازیکنان.

وی با اشاره به غیبت موسوی در تمرین امروز گفت: وی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بود و امروز برای بررسی وضعیت مصدومیتش به پزشک مراجعه کرد و به همین دلیل امروز غایب بود. آسیب‌دیدگی وی جدی نیست. چنین مصدومیت‌هایی برای بازیکنی که ۳۰ سال سن دارد و ۱۵ سال والیبال بازی کرده طبیعی است.

وی در مورد شانس ایران برای حضور در المپیک خاطرنشان کرد: برگزاری ۱۱ مسابقه در ۱۵ روز کار بسیار سختی است. نمی‌توانم در مورد نتایج صحبت کنم ولی تلاش می‌کنیم کسب سهمیه کنیم. الان نمی‌توانم در مورد درصد شانس ایران صحبت کنم اما بعد از مسابقات می‌توانیم در خصوص نتایجی که کسب شده اظهارنظر کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد اینکه آیا در فصل نقل و انتقالات بازیکنان با وی مشورت می‌کنند یا خیر؟ تصریح کرد: سعی کردم به بازیکنان بگویم که اول باید به تیم ملی فکر کنند و اگر نتایج خوبی در تیم ملی کسب کنم تمام باشگاه‌ها خواهان جذب آنها هستند. همیشه در طول تمرینات بدنسازی نگران بودم که بازیکنان تمرکزشان به هم نخورد چراکه برخی تیم‌ها با آنها صحبت کرده بودند. از طرفی نگران آنها بودم و از طرفی شرایطشان را درک می‌کردم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص تیم ملی B تصریح کرد: برخی از این بازیکنان مانند فیاضی که به درد آینده والیبال ایران می‌خورد را من انتخاب کردم. شریفات هم در حال حاضر ۲۷ سال سن دارد و حداقل می‌تواند ۵ سال دیگر در والیبال حضور داشته باشد. بازیکنی مانند زرینی هم تاریخ والیبال ایران است. ما وظیفه داریم به وی میدان دهیم تا نشان دهد که می‌تواند بعد از مصدومیت بزرگی که پشت سر گذاشته است باز هم به تیم ملی کمک کند.

وی افزود: همچنین موذن را انتخاب کردیم که ۵ روز قبل از آغاز مسابقات مصدوم شد. برخی بازیکنان هم عضو تیم ملی زیر ۲۳ سال بودند و نمی‌توانستند در این تیم حاضر باشند. اگر تیم ملی زیر ۲۳ سال را آینده والیبال قلمداد کنیم و تیم بزرگسالان را هم در نظر داشته باشیم باید فاصله بین آنها را هم پر کنیم. یکسری از بازیکنان بودند که بین تیم زیر ۲۳ سال و بزرگسالان بودند و آنها این شانس را داشتند تا در این مسابقات خودشان را نشان دهند. آنهایی که انتقاد می‌‌کنند ابتدا باید کمی فکر کرده و بعد صحبت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج