جاباما
۲۳۵۰۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

میزان افزایش شهریه مهدهای کودک

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی، از افزایش حداقل ۱۵ درصدی شهریه مهدهای کودک خبر داد و گفت: اوایل هفته آینده این افزایش نهایی و اعلام می شود.

خبرگزاری مهر: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی، از افزایش حداقل ۱۵ درصدی شهریه مهدهای کودک خبر داد و گفت: اوایل هفته آینده این افزایش نهایی و اعلام می شود.

دکتر حبیب الله مسعودی فریددر مورد کمیته تعیین شهریه مهدهای کودک، افزود: جلسات کارشناسی این کمیته با حضور کانون مهدهای کودک، کارشناسان و بخش بازرگانی مرتبط برگزار شد و در نهایت بر اساس تورم به طور متوسط حداقل ۱۵ تا ۱۵.۵ درصد شهریه ها افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه در برخی از استانها ۲ الی ۳ درصد علاوه افزایش اعلام شده و بر اساس خدمات ارائه شده در مهدها، شهریه ها اضافه خواهد شد گفت: در مجموع، مهدهای کودک حق ندارند پیش از شهریه مصوب از خانواده ها مبلغ اضافه دریافت کنند و والدین می توانند در صورت بروز مشکل به شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳ پیامک زده و مشکل خود را مطرح کنند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه ۱۷ هزار مهد کودک در سراسر کشور فعال هستند، ادامه داد: بیش از ۸ هزار مهد کودک در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی و حاشیه نشین فعالیت می کنند.

به گفته فرید، تمامی مهدهای کودک واقع در مناطق شهری ستاره دار شده اند و درصد کمی از مهدهایی که ستاره ندارند تا پایان سال این برنامه برایشان اجرایی خواهد شد.

وی در مورد افزایش کیفیت مهدهای کودک نیز افزود: ارتقای سلامت مربیان، آموزش مربیان مهدهای کودک، آموزش و ارائه مفاهیم دینی و همچنین تدوین بسته های تخصصی آموزشی برای کودکان صفر تا ۳ سال از جمله اقداماتی است که در سال جاری اجرا خواهد شد.

فرید از اجرای طرح شنوایی سنجی برای کودکان زیر ۴ سال خبر داد و گفت: این طرح به صورت آزمایشی امسال برای اولین بار اجرا می شود و همچنین طرح بینایی سنجی در تمامی مهدهای کودک اجرایی خواهد شد.

به گفته وی، ۱۰ درصد از کودکان کشور در مهدهای کودک آموزش می بینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج