۲۳۵۳۰۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آزادسازی قیمت لبنیات با حمایت دولت

مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور بیان کرد: آزادسازی قیمت لبنیات همراه با حمایت دولت می‌تواند در تنظیم بازار لبنیات موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران: محمدرضا اسماعیلی مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی فرآورده‌های لبنی کشور در گفتگویی در خصوص اینکه آیا حذف قیمت‌گذاری از سوی دولت تنها راه تنظیم بازار لبنیات است اظهار داشت: صنعت لبنیات با عنوان صنعت استراتژیک کشور تعیین‌کننده ۳۵ درصدی سفره‌های مردم است که آزادسازی قیمت لبنیات همراه با حمایت‌های دولت می‌تواند در تنظیم بازار لبنیات موثر باشد.

وی افزود: در حال حاضر کارخانه‌ها به سبب عدم تقاضای بازار نتوانستند شیر خام را به نرخ مصوب از دامداران خریداری کنند زیرا در بورس سود بهترین شرکت‌های لبنی ۱.۵ الی ۲ درصد اعلام شده که این امر بیانگر ضرر و زیان صنعت لبنیات است.

اسماعیلی در ادامه بیان کرد: با توجه به ظرفیت تولید صنایع لبنی دولت با اختصاص ۱۰ الی ۱۵ درصد از هزینه‌های پیشگیری و درمان به صنایع لبنی می‌تواند نقش بسزایی در حمایت از آنها داشته باشد.

مدیرعامل اتحادیه در خصوص اجرایی شدن نرخ مصوب شیر خام از اول شهریور ماه خاطرنشان کرد: در حال حاضر تحقق این امر به صلاح دامدار و صنایع لبنی نیست زیرا بازار با رکود روزافزون مواجه است که با حمایت و نظارت عالیه دولت و واگذاری اختیارات جزء به اتحادیه‌ها می‌تواند چرخه این صنعت را به حرکت دربیاورد تا مصرف سرانه افزایش پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      لبنیات هم از سفره های مردم رقت به سلامت....

    • بدون نام

      باز دوباره آزاد سازی لبنیات! قیمت یه پاکت شیر از ۷۰۰ تومان رسید به ۴۲۰۰ تومان ،دیگه چقدر آزادسازی؟ هر دو ماه یک بار دارند ۲۵ درصد می کشن روی قیمت ها،رسمی و غیر رسمی،قانونی و غیر قانونی ،با ربط ، بی ربط فقط گرون می کنند،اون هم چی رو ؟ مخلوط پودر شیر خشک چینی با روغن پالم ! آقایون وارد کننده اگه کسی این نظر رو می خونه،برید از سوییس و هلند لبنیات بیارید من می خرم فکر کنم از قیمت های اینها هم پایین تر در بیاید ،کیفیتش هم که معلومه کدوم بهتره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج