۲۳۵۴۱۸
۶ نظر
۵۴۱۵
۶ نظر
۵۴۱۵
پ

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

دنیای آشپزی نه تنها برای ایرانی‌ها، بلکه برای همه کاربران اینترنت در سراسر جهان، دنیای رنگارنگ و جالب و مهیجی هست که سایت‌های بسیاری در این حوزه فعال شده است. این گفتار، ۱۰ پرتال معروف کوکینگ را بررسی معرفی کرده است.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا
برترین ها: دنیای آشپزی، چه برای خانم‌ها جه برای آقایان، با حضور فناوری اطلاعات و ارتباطات و سایت‌هایی که روز به روز، به صورت مالتی مدیا، دستورات آشپزی منتشر می‌کنند، مهیج و جالب هست. بسیاری از سایت‌های آشپزی، اپلیکیشن موبایلی هم دارند که با نصب آن بر روی گوشی هوشمند خود، می‌توانید هر روز، و حتی برای هر وعده غذایی، یک دستورآشپزی باب میل و طبع خود داشته باشید. کسانی را سراغ داریم که به قول قدیمی‌ها، املت پز بودند!، اما به مدد و یاری پرتال‌های آشپزی و فایل‌های ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی، حتی نان بربری و تارت توت فرنگی هم در منزل درست می‌کنند و خیلی‌ها را انگشت به دهان باقی می‌گذارند!

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

بله! این معجزه فناوری اطلاعات در آشپزی هست. آشپزی در واقع یک مهارت هست که با تمرین و ممارست زیاد به دست می‌آید و در وجود و ذهن یک فرد، نهادینه می‌شود. مثل هر کار دیگری، یک آشپز خوب، نیازمند تمرین و تجربه هست. تا تمرین نباشد، تجربه ای کسب نمی‌شود و تا تجربه کسب نشود، آش یا شور می‌شود یا بی مزه!

سرویس آشپزی پرتال برترین‌ها، همواره تلاش کرده است تا دستورالعمل‌های خوب را برای کاربران خوب سایت ارائه دهد تا تجربه آشپزی غذاها و نوشیدنی‌ها و انواع نان را برای سلیقه‌های مختلف ارائه دهد. امروز، قصد دارید تا ۱۰ پرتال مهم در حوزه آشپزی را که از سایت‌های بین المللی معتبر هستند، معرفی کنیم. تجربه درست کردن غذاهای خارجی و آشنایی با پرتالی‌های آشپزی بین المللی نیز بعضی وقت‌ها خالی از لطف نیست. پس با ما همراه باشید با بررسی برترین سایت‌های کوکینگ در آخرین هفته مرداد ۹۴.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

یک توصیه بهداشتی و غذایی و زبانی!: اگر فکر می‌کنید زبان انگلیسی شما درحدی نیست که بخواهید سایت‌های رنگارنگ آشپزی دنیا را متوجه شوید، به شما توصیه می‌کنیم با همین سایت‌ها، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید! این بهترین فرصت برای تقویت زبان هست. کلمات و جملاتی که در دستورالعمل‌های آشپزی به کار می‌رود همیشه تکرار می‌شود. چون شما علاقمند هستید که غذای مورد نظر را که عکسان را می‌بینید در منزل تهیه کنید، ناخود آگاه تشویق می‌شوید که زبان انگلیسی را کار کنید و بهتر متوجه شوید. پس از چند ماه ور رفتن با سایت‌های آشپزی و بررسی کلمات و جملات و کمک گرفتن از سایت‌های آموزش زبان و ترجمه لغات و اصطلاحات، متوجه خواهید شد که چقدر اشتباه می‌کردید که از یادگیری زبان انگلیسی طفره می‌رفتید! به قول قدیمی‌ها، تا گوگل هست، غم نیست!

به دنیای رنگارنگ و خوشمزه آشپزی ملل خوش آمدید!

کوکینگ لایت - http://www.cookinglight.com

سایت کوکینگ لایت دات کام، یکی از سایت‌های مشهور آشپزی در وب هست. این پرتال، ده‌ها سایت آشپزی دیگر هم در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد که با مذاق‌ها و سلایق و نظرات مختلف سازگاری دارد.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

کوکینگ لایت، یک سایت شسته و رفته زیبای مصور در زمینه آشپزی هست و تلاش کرده است تا اطلاعات و مطالب پرتال را به زبانی ساده و مصور در اختیار جامعه خوانندگان بین المللی خود قرار دهد. این سایت، یک مجله هم دارد که در نشانی www.cookinglight.com/magazine در دسترس هست. در این سایت، حتی برای بیماران و کسانی که می‌خواهند رژیم غذایی داشته باشند، توسط کارشناسان پرتال، دستورالعمل‌های خوبی ارائه شده است. در بخش محبوب‌ترین دستورالعمل‌های غذایی Most Popular، پر مخاطب‌ترین محتوای سایت لیست شده است که اگر مخاطب این سایت هستید، هر روز فقط به سمت راست پرتال مراجعه کنید و بهترین و خوشمزه‌ترین و رنگارنگ‌ترین دستورالعمل‌های غذایی که معمولاً کم هزینه و آسان تهیه می‌شوند را نیز بدست آورید. اگر شما به قولی "بچه مثبت و سالم!" هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مستقیم به بخش زندگی سالم به نشانی http://www.cookinglight.com/healthy-living مراجعه کنید. دستورات غذایی برای افرادی که دشمن نمک و شکر و روغن هستند، و با غذاهای آب پز و سالم حال می‌کنند،، در این بخش ارائه شده است. مثلاً یکی از مطالب جالبی که در یخش زندگی سالم سایت کوکینگ لایت ارائه شده، درباره رژیم غذایی برای خواب راحت هست!

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا
(بهترین و بدترین غذاها برای قبل از خواب - پرتال کوکینگ لایت)

در مقاله بالا اشاره شده است که به دلیل عادت‌های غذایی بد، 70 میلیون آمریکایی هر شب خواب آسان و راحت ندارند! به هر حال، این اطلاعات تغذیه ای هم به آشپزی و غذای سالم بی ارتباط نیست که باید توجه نمود. سایت آشپزی کوکینگ لایت، دارای یک بلاگ هم هست در هفته چند باری به روز می‌شود و مطالب جالب ارائه می‌کند. اگر لیستی از سایت‌های آشپزی را به قولی بوک مارک کرده‌اید، توصیه می‌کنیم این نشانی را هم http://simmerandboil.cookinglight.com اضافه کنید. این پرتال، بخش ویدئویی هم دارد که شیوه قطعه قطعه کردن و خرد کردن سیب زمینی تا طرز تهیه پیتزای ایتالیایی را به شما یاد می‌دهد. امیدواریم از این سایت لذت ببرید!

مای رسپی دات کام - myrecipes.com

مای رسپی دات کام، یکی دیگر از پرتال‌های فعال در حوزه آشپزی در اینترنت هست که مخاطبان زیادی دارد. سایت همانند کوکینگ لایت، یک سایت مالتی مدیا و مصور هست که تلاش می‌کند تا به زبانی آسان و ساده، دستورالعمل‌های متنوع و مختلف آشپزی را برای سلایق و فرهنگ‌های خاص آموزش دهد.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

سایت مای رسپی، بخش‌های متنوعی دارد مانند منوهای غذایی که در آن، برای وعده‌های مختلف غذایی، دستورالعمل‌های جالبی ارائه می‌کند. این بخش در نشانی http://www.myrecipes.com/menus قرار دارد.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

در بخش منوها، برای تعطیلات، دسرها، جشن عروسی و نامزدی و حتی وعده‌های غذایی آخر هفته، دستورالعمل‌های جالبی ارائه شده است که مطالعه آن، خالی از لطف نیست. مواردی که در سایت دراختیار مخاطبان قرار می‌گیرد، توسط متخصصان آشپزی تست شده است professionally-tested recipe و به کیفیت کار اطمینان داشته باشید! اگر علاقمند بودید با متخصصان پرتال در ارتباط باشید، توصیه می‌کنیم از طریق نشانی فیس بوک پرتال به آدرس https://www.facebook.com/myrecipes پرسش‌های خود را مطرح کنید! پرتال‌های آشپز ایرانی و خارجی که به شما دسورات غذایی ارائه بدهد مانند این سایت، بسیار است. کافیست جست وجو کنید.

واقعاً ساده دات کام - realsimple.com

واقعاً ساده، نام پرتال مشهور آشپزی هست که می‌تواند به شما، دستورات آشپزی جالبی را ارائه دهد و آشپزی واقعاً ساده را یاد دهد. سایت، بخش‌های مختلفی دارد، اما بخش غذاییان مطالب جالبی ارائه می‌کند. این سایت، روش‌های انجام ساده هر کاری را نشان می‌دهد که بخش آشپزیان نیز، شما را با روش‌های ساده آشپزی آشنا می‌کند.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

بخش آشپزی سایت در آدرس realsimple.com/food-recipes قرار دارد. کلکسیونی از رسپی های مختلف برای سلایق و فرهنگ‌های گوناگون ارائه شده است که جالب توجه می‌باشد.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

دراین بخش، حتی مواد غذایی لازم برای تهیه غذاهای گوناگون که از استقبال بیش تری میان مخاطبان و علاقمندان آشپزی برخوردار هست، ارائه می‌گردد. اگر می‌خواهید از طریق اینستاگرام با پرتال در ارتباط باشید به نشانی http://instagram.com/real_simple مراجعه کنید. بیش از ۲۷۰ هزار نفر، مخاطب این صفحه هستند و ۱۵۰۰ دستور غذایی دران ارائه شده است. تصاویر و اطلاعاتی که در این صفحه قرار گرفته است، بسیار خوشمزه و جالب توجه و وسوسه انگیز هست.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

تلویزیون کوکینگ - cookingchanneltv.com

کوکینگ چنل تی وی، پرتال تلویزیونی فعال در امر آشپزی هست. این سایت، در واقع پرتال یک تلویزیون و شبکه فعال در حوزه آشپزی و غذا هست. با این که این سایت، مربوط به یک شبکه تلویزیونی آشپزی هست، اما ویدئوها و دستورالعمل‌های مختلفی از فرهنگ‌ها و سنت‌های ملل، دران یافت می‌شود که برای کسانیکه مذاق غذای بین المللی دارند، جالب توجه هست.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

فایل‌های ویدئوی خیلی مشهور نیز در بخش خیلی هات، قرار دارد. بخش رسپی های سایت نیز در آدرس: cookingchanneltv.com/recipes قرار دارد.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

فاین کوکینگ - finecooking.com

فاین کوکینگ دات کام، یک سایت تمام عیار آشپزی هست البته در زمینه آشپزی بین المللی! این پرتال، تصاویر بسیار با کیفیت و دستورالعمل‌های غذایی و ساده را ارائه می‌کند که بعضاً، مورد استفاده سایت‌های آشپزی داخلی و بعضی مجلات فارسی زبان نیز قرار می‌گیرد. اگر فکر می‌کنید "دلتان خیلی آب می‌افتد" توصیه می‌کنیم وارد این سایت نشوید!

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

رسپی های سایت مستقیم در نشانی finecooking.com/recipes قرار دارد. این سایت، در فیس بوک نیز فعال هست که در نشانی facebook.com/FineCooking قرار دارد.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

رسپی های فصلی و روزانه، از جمله مواردی هست که در این بخش در دسترس می‌باشد. همه ویدئوهای آموزشی سایت نیز در آدرس http://www.finecooking.com/videos قرار دارد. سایت آشپزی خوب، دارای همکارهایی هست که د ر تصویر زیر معرفی شده‌اند.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

آشپزی برای مهندسان - cookingforengineers.com

آشپزی برای مهندسان، نام یک پرتال آشپزی جالب هست که البته، محتوای ارائه شده دران برای همه افراد از جمله مهندسان! کاربر دارد. مهندسان، افراد پرمشغله‌های هستند که فرصت آشپزی ندارند و برخی از مهارت‌های آشپزی را بلد نیستند. مثلاً خرد کردن یک پیاز یا پوست کندن هویج! در این سایت نیز آموزش داده می‌شود.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

این سایت، برای خیلی مبتدی‌ها کاربر دارد. ایده خوبی هست که استارت آپ های ایرانی، برای کسانی که اصلاً آشپزی بلد نیستند نیز روش‌های جالبی را ارائه دهند.

کوکینگ دات کام - cooking.com

کوکینگ دات کام ، نام سایت آشپزی مشهوری هست. بخش رسپی پرتال نیز در آدرس اینترنتی به نشانی: http://www.cooking.com/recipes-and-more در دسترس هست. این بخش، واقعاً حجم اطلاعاتی خوبی را ارائه کرده است که جالب توجه همه نوع سلیقه و کاربردی توسط مخاطبان پرتال می‌باشد.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

با هر سلیقه ای، از بخش رسپی های خلاق و جالب با تصویرهای زیبا استفاده کنید.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

پرتال کوکینگ لایت دایت - cookinglightdiet.com

پرتال کوکینگ لایت دایت، برای افرادی که خواهان رژیم‌های غذایی هستند، بسیار مفید هست. دراین سایت، دستورهای آشپزی بدون روغن و کم نمک و کم شکر، درست می‌شود تا وزن شما بالا تر از اینی که هست، نرود!

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

برای استفاده از این سایت، باید ثبت نام کنید.

شبکه غذایی دات کام - foodnetwork.com

شبکه غذایی دات کام یکی از سایت‌های آشپزی جالب هست. یکبار حتماً از این سایت استفاده کنید.

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا

رسپی ها و معرفی رستوران‌ها و آشنایی با سرآشپزهای مشهور، از جمله مواردی هست که در کنار ویدئوهای آموزشی پرتال می‌توان از آن استفاده نمود. تا تابستان به اتمام نرسیده است، از رسپی های این بخش استفاده کنید.

نکات مهم

۱- در استفاده از سایت‌های آشپزی بین المللی، کلمات خاص را در دفتری یادداشت کنید تا همواره برای مشاهده معنی کلمات متداول در سایت‌های آشپزی، نیاز به مراجعه به فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی نداشته باشید.

۲- عکس‌های خوب سایت‌های آشپزی بین المللی را ذخیره کنید و سعی کنید محصول خود، شبیه تصاویر ارائه شده در پرتال باشد اما خیلی سخت نگیرید!

۳- نکات و ترفندهای مهمی که در سایت‌های آشپزی معرفی شده گفته شد، در دفترچه ای یادداشت کنید.

۴- فرهنگ آرام غذا درست کردن و آرام غذا خوردن را تجربه کنید.

۵- . آشپزهای ماهر، در زمینه نحوه افزودن نمک به مواد غذایی دقت زیادی می‌کنند. به عنوان مثال، خواباندن گوشت مرغ در نمک و آب مرکبات باعث می‌شود گوشت مقدار کمی از مواد را به خود جذب کند و با دور ریختن آب، تمامی نمک و ادویه نیز دور ریخته می‌شود و مرغ بی مزه می‌شود. بنابراین کمی نمک به مواد اضافه کنید و بقیه را پس از درآوردن آن از داخل مواد اضافه کنید. اگر هم از خرده نان استفاده می‌کنید، ابتدا روی مرغ نمک بریزید، سپس در خرده نان بغلتانید.

۶- آشپزی ملل، شما را با فرهنگ‌ها و ذائقه‌های مختلف آشنا می‌کند. این نکته مهم در آشپزی ملل هست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلم آب افتادددددددددددددددددددددد

    • بدون نام

      لطفا با این تصاویر ،با روح و روان ما بازی نکنید.
      تارت تووووووووووووووووووووووووووووووووت فرنگی با خامه میخوووووووووووووووووووووووام.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با حال گفتی :)

    • رعنا

      آش رشته ما کجا، اسپاگتی اینها کجا. اما چقدر براشون مهمه آشپزی
      خوشمزه و رنگارنگ

    • سپاس

      این پست خیلی به درد من یکی خورد
      دستتون درد نکنه

    • ساجده

      خیلی وقت بود دنبال همچین مطلبی تو اینترنت میگشتم اما چیزی پیدا نمیکردم.مطلبتون خیلی بدردم میخوره.ممنون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج