۲۳۵۵۰۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

منبع نور توسط ریز جلبک ها +عکس

جانداراني كه تحت نام كلي جلبك طبقه بندي مي شوند در حقيقت گروه وسيع و متنوعي ازموجودات زنده عموماً فتوسنتزكننده را تشكيل مي دهند كه از نظر شكل فيزيولوژي و زيستگاه طبيعي تفاوتهاي چشمگيري با يكديگر دارند.

وبسایت تاپ ناپ: جانداراني كه تحت نام كلي جلبك طبقه بندي مي شوند در حقيقت گروه وسيع و متنوعي ازموجودات زنده عموماً فتوسنتزكننده را تشكيل مي دهند كه از نظر شكل فيزيولوژي و زيستگاه طبيعي تفاوتهاي چشمگيري با يكديگر دارند. به عنوان مثال، در حالي كه اندازه ريزجلبك ها از حد چند ميكرون فراتر نمي رود، طول برخي از جلبكهاي ماكروسكوپيك به بيش از ۶۰ متر مي رسد . ازسوي ديگر، به دليل تنوع تكاملي كه طي ميليون ها سال حاصل شده است جلبك ها قادرند در زيستگاههاي بسيار متنوع از لحاظ دما (مناطق قطبي تا چشمه هاي آب گرم)، شدت نور تابشي (اعماق۰ تا ۱۱ ) رشدكنند.

جلبكها (به خصوص ريزجلبك ها) جزء قديمي ترين جانداران روي زمين بشمار ميروند . معمار یعقوب Douenias طراح صنعتی طرحی را به منظور همزیستی با ریز جلبک ها و میکرو ارگانیسم آنها ایجاد نموده است. وی از این ریز جلبک ها در نقاط مختلف خانه مانند آشپزخانه ، اتاق نشیمن و دیگر فضاهای خانه که به صورت بلورهای شیشه ایی برای ایجاد نور و روشنایی در محل مورد نظر که شرایط مورد نیاز برای زنده ماندن این موجودات مثل گرما،نور،مواد غذایی در آن فراهم شده استفاده نموده است. کل سیستم توسط یک سیم کشی و لوله کشی که منبع آن در ازخانه است حمایت می گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج