۲۳۵۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«ایرج» در تلویزیون می خواند!

استاد آواز ایران قرار است خوانندگی تیتراژ سریال خوانندگی «چمدان» را نیز برعهده بگیرد.

«ایرج» در تلویزیون می خواند!

تماشا: لحظه شماری برای انتشار آلبوم ایرج به روزهای پایانی خود رسیده و «قصه زندگی» از فردا در شهرستان ها و روز چهارشنبه در تهران توزیع می شود. اما در حاشیه این خبر، برخی رسانه ها مدعی شدند که این استاد آواز ایران قرار است خوانندگی تیتراژ سریال خوانندگی «چمدان» را نیز برعهده بگیرد. همین باعث شد سراغ «بهنام خدارحمی» آهنگساز ایرج برویم و از آخرین اخبار درباره ایشان مطلع شویم.

بهنام خدارحمی درباره پروسه تولید «قصه زندگی» به تماشا می گوید: «زمان زیادی برای تولید این آلبوم از وقت صرف شده. شما در گفت و گویی که با استاد داشتید اشاره کرده بودید که دو سال برای این اثر زمان صرف شده ولی قطعا بالای سه سال و نیم وقت باری تولید این آلبوم وقت صرف شده است. البته حساسیت های من هم مزید بر علت بود که تولید «قصه زندگی» تا این حد زمانبر شود. ما چند بار نوع تنظیم ها را عوض کردیم و استاد هم اوایل تا حدی با فضاها بیگانه بودند ولی به مرور توانستند با آنها ارتباط برقرار کنند و همین باعث شد بتوانند به این خوبی در این آلبوم ظاهر شوند.

«ایرج» در تلویزیون می خواند!

این آهنگساز درخصوص پیش بینی اش از استقبال مردم از این کار ادامه داد: «دیده و شنیده شدن یک موسیقی در ایران به خیلی چیزها بستگی دارد. پخش و تبلیغات مناسب یکی از این شرایط است. اگر آقای بصیرت نیا (تهیه کننده) بتوانند به خوبی آلبوم را در بازار پخش کنند امید خیلی زیادی به موفقیت آن دارم. به نظرم حرکت جدیدی در دنیای موسیقی کشور خواهد بود.

با احسان برای آلبوم بعدی صحبت کرده ایم

خدارحمی درباره صحبت های زیادی که این اواخر از سوی بزرگان بازار موسیقی درباره حضور احسان خواجه امیری در این آلبوم مطرح می شود نیز اعتقاد دارد: «برای کار بعدی به فکر همکاری این دو هستیم و صحبت هایی را هم با احسان انجام داده ایم. کمی در مورد نوع موسیقی ها تردید داشتیم که به قطعیت رسیده ایم و قطعا در آینده نزدیک این اتفاق خواهد افتاد».


کنسرت؟

این آهنگساز درباره تاریخ برگزاری کنسرت های این خواننده نیز گفت: «استاد رغبت زیادی برای اجرای زنده دارند و قطعا در برنامه کاری ما هم برگزاری کنسرت برای ایشان وجود دارد. حتی گروه مان را هم جمع کرده ایم و به همت تهیه کننده محترم مان ان شاءالله بعد از انتشار کنسرت های مان را هم عملی خواهیم کرد.


«چمدان»

آهنگساز و تنظیم کننده «قصه زندگی» در انتها از پیوستن «ایرج» به تیم کاری سریال «چمدان» خبر داد و گفت: «استاد همراه شاگردشان احسان فدایی تیتراژ سریال «چمدان» به کارگردانی و تهیه کنندگی خسرو ملکان را می خوانند. این کار پیشنهاد شده و ایشان هم پذیرفته اند و انی، می تواند اتفاق خوبی برای استاد در آستانه انتشار آلبوم شان باشد».

در سریال «چمدان»، فتحعلی اویسی، میرطاهر مظلومی، محسن قاضی مرادی، فلور نظری، یوسف صیادی و ارژنگ امیرفضلی بازی می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج