۲۳۵۸۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

آلبوم "اسمش عشقه" با صدای مرحوم مرتضی پاشایی در تیراژی گسترده به بازار آمده و حسابی بازار موسیقی را تکان داده، به هر حال این آخرین فرصت ابراز ارادت به موسیقی پاشایی از طرف هوادارانش است.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته




برترین ها - ایمان عبدلی:

تماشاخانه: نمایش "تارتوف" کاری از رویا نونهالی بر اساس متنی از مولیر با بازی بازیگرانی همچون :محسن حسینی ،مریم بوبانی ، رویا نونهالی در تالار شمس،نمایش را می توان نوعی کمدی اجتماعی دانست ،روایتی که پیرامون آدمهای تقدس نما، داستانش را تعریف می کند آدمهایی که زیر سایه "دین و مذهب" به تنها چیزی که توجه نمی کنند اخلاقیات است ،رویا نونهالی هوشمندانه با انتخاب یک داستان قرن هفدهمی فرانسوی و با هم پوشانی داستان در ایران امروز و البته استفاده از بازیگرانی توانمند نمایش جذابی را به مخاطب عرضه میکند لازم به ذکر است این نمایش تا ششم شهریور به پایان می رسد.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

کنسرت و آلبوم: آلبوم "اسمش عشقه" با صدای مرحوم مرتضی پاشایی در تیراژی گسترده به بازار آمده و حسابی بازار موسیقی را تکان داده ، به هر حال این آخرین فرصت ابراز ارادت به موسیقی پاشایی از طرف هوادارانش است ،در میان اجراهای زنده هم کنسرت محسن یگانه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی از جمله اجراهای خاص این هفته است یگانه همیشه کنسرت های شلوغی دارد، اجرای خاص دیگر که اواسط هفته ی آینده برگزار می شود؛ اجرای مشترک شهرام و حافظ ناظری است در تالار بزرگ وزارت کشور که در بیلبورد های تبلیغاتی هم ذکر شده پس از پانزده سال انتظار! پرفورمنس پورناظری با گروه ما هم از جمله اجراهای جالب توجه است.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

کیوسک: ماهنامه «نسیم بیداری» با نقبی به گذشته، تمام ادوار مذاکرات هسته ای را ذیر ذره بین برده است ،تحلیل «برجام » از جمله پرونده های خواندنی این شماره نسیم بیداری است ، در بخش فرهنگ هم با یک پرونده ی خواندنی و جالب توجه مواجه می شویم پرونده ای راجع به "تعارف" در فرهنگ ایرانی و تناقض آن با شکل ورود در مترو، در این پرونده از نظریات افرادی چون سعید معید فر استفاده شده است ،سالروز کودتای بیست و هشتم مرداد ماه هم بهانه ای برای بازخوانی ملی شدن صنعت نفت شده ،پرونده ای چند جانبه و خواندنی و متفاوت از این لحاظ که نگاه هر دو گروه موافق و مخالف را به ملی شدن صنعت نفت لحاظ کرده است.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

گالری: تم «مرگ» هسته مرکزی نمایشگاه گروهی "نیستن" واقع در گالری آناهیتا است ،۳۰ اثر نقاشی فوتومونتاژ و طراحی از ۱۵ هنرمند در مورد مرگ در این نمایشگاه نقاشی عرضه می شود ؛ این دو خطی که گردانندگان نمایشگاه در توضیح نمایشگاه کار کرده اند مخاطب را بیشتر با فضای نمایشگاه مورد نظر آشنا می کند: به کجا می رود نور شمع پس از خاموشی ؟پس از مرگ شمع نور آن در نیستن است ؟جهان مردگان جهان نیستن است ؟مرگ خود وجود ندارد، چرا که چیزی نیست مرده باشد و باشد.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

نمایش خانگی: فیلم "تراژدی" ساخته ی آزیتا موگویی در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است ،فیلم موضوع بکری دارد قاسم (مهدی هاشمی ) تصمیم میگیرد، برای سربلندی در مقابل اعضای خانواده اش خود را درمعرض تصادف قرار دهند، تا پول دیه ای که کسب می کند دیگر شرمنده ی خانواده اش نباشد ،فیلمنامه ای که رضا کریمی آن را نوشته در اجرا دچار مشکلاتی است که کمی سوژه را هدر داده اما در هر صورت با توجه به تیم بازیگری قدرتمند ، فیلم ارزش تماشا کردن را دارد.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

کتاب: داستانی ساده و سرراست از آدم های عادی در میانه ی سالهای جنگ که به منازعات سیاسی آن سالها خصوصا مجاهدین خلق می پردازد، روایت کتاب تا حدود زیادی بی طرفانه است و درگیر چپ و راست نمی شود ،حامد اسماعیلیون با اینکه خود آن سالها را تجربه نکرده اما با تحقیق قدرتمندی که در پس زمینه کار داشته است، توانسته روایت را مستند کند و درگیر جبهه بندی های متداول سیلسی نشود ،برای کسانی که علاقه مند به آشنایی با منازعات سیاسی آن سالها هستند کتاب خوراک خیلی مناسبی است کلی اطلاعات در اختیارتان می گذارد، بی آنکه ذره ای خشکی کتاب های تاریخی را داشته باشد.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

اکران: "قندون جهیزیه" کمدی اجتماعی است در مورد یک زوج که موعد تخلیه ی منزلشان فرا رسیده و دچار چالش می شوند، قندون جهیزیه کاری از علی ملاقلی پور است که در جشنواره ی فجر گذشته به عنوان استعداد جوان تقدیر شد. هنرمندانی همچون : اکبر عبدی، نگار جواهریان در آن ایفای نقش می کنند، آنهایی که فیلم را دیدند خوش ساختی و آبرومندی جنس طنز آن را تایید کرده اند، برای یک آخر هفته ی شاد فیلم مناسبی است فراتر از یک فیلم اولی.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج