۲۳۶۰۵۶
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش مجلس به بازگشایی سفارت انگلیس

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بازگشایی سفارت انگلیس در تهران گفت: با توجه به اینکه انگلیسی ها خود سفارت را در تهران تعطیل کردند و رفتند و اکنون تصمیم به بازگشت گرفته اند و با توجه به اعداد قابل توجه ایرانیان مقیم انگلیس و تردد ایرانیان به این کشور بازشدن سفارت انگلیس در تهران بدون خدمات کنسولی و صدور روادید ورود به کشور انگلستان به اتباع ایرانی قابل قبول نیست.

خبرگزاری خانه ملت: علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر فیلیپ هاموند، وزیر امورخارجه انگلستان به ایران برای بازگشایی سفارت این کشور در تهران گفت: با توجه به اینکه انگلیسی ها خود سفارت را در تهران تعطیل کردند و رفتند و اکنون تصمیم به بازگشت گرفته اند و با توجه به اعداد قابل توجه ایرانیان مقیم انگلیس و تردد ایرانیان به این کشور بازشدن سفارت انگلیس در تهران بدون خدمات کنسولی و صدور روادید ورود به کشور انگلستان به اتباع ایرانی قابل قبول نیست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تاکید کرد:بنابراین اگر وزارت امور خارجه در یک اقدام متقابل تصمیم به فعال شدن دو سفارتخانه گرفته است حتما باید در جهت ارائه خدمات کنوسلی به اتباع ایران اقدام کند تا حتما سفارت خدمات کنسولی را به ایرانیان ارائه کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین تصریح کرد: سفارت انگلیس در تهران و رفتن اتباع ایرانی به دیگر کشورها برای دریافت روادید انگلیس بی احترامی به مردمی است که قصد سفر به این کشور را دارند و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه دیپلماتیک بریتانیایی نوشت: فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه آینده به ایران سفر می کند. قرار است در این سفر سفارت انگلیس در تهران بازگشایی شود.

سفارت انگلیس در تهران چهار سال قبل (۸ آذرماه ۱۳۹۰) در پی حمله شماری از معترضین و تصرف محدود سفارت و باغ سفارت انگلیس، تعطیل و دیپلمات های انگلیسی، ایران را ترک کردند. همزمان انگلیس، سفارت ایران در لندن را تعطیل و دیپلمات های ایرانی را اخراج کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبری

      به سفارت حلمه کردن چه معنایی دارد ؟ آیا تا زمانیکه به سفارتش حمله نکردیم اقدام به تعطیلی آن گرفتند ؟ ولی این حرف که باید سفارت انگلیس در ایران به مسافران ایرانی ویزا صادر کند حرف منطقی ودرستی است.

    • میرزاعباس

      متاسفم

    • ناشناس

      ارتباط چیز خوبی است.

    • بدون نام

      منم موافق تعامل هستم

      پاسخ ها

      • رحیم

        فعلا که بیشتری استفاده را خارجی ها می کنن تا ما. اگر غیر از این بود مطنئت باشیم سراغ ایران نمیامندند

    • مینو

      سفارت هر کشوری خاک ان کشور به حساب می اید به خاک ان کشور حمله کردیم انتظار داریم انها ساکت باشند وواکنش نشان ندهند؟مثل لاک پشت در لاک خود فرو رفتیم وبا هیچ کس ارتباط بر قرار نمیکنیم ارتباط با تمام کشور ها خوب است ولی بایدزرنگ باشیم و رودست نخوریم سطح اگاهی برخورد با حیله گران را به دست بیاوریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج