جاباما
۲۳۶۳۴۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تصاویر جراحی‌ پروفسور سمیعی در تلویزیون

مستندهای «پروفسور سمیعی»، «اعجاز خلیج فارس» و «شاهدان هزار ساله» به ترتیب تولید صداوسیمای مراکز گیلان، کیش و گیلان این هفته از شبکه مستند پخش می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: مستندهای «پروفسور سمیعی»، «اعجاز خلیج فارس» و «شاهدان هزار ساله» به ترتیب تولید صداوسیمای مراکز گیلان، کیش و گیلان این هفته از شبکه مستند پخش می‌شوند.

مستندی برای پروفسور سمیعی

مستند پروفسور سمیعی ابعاد مختلف زندگی پروفسور را از کودکی تا به امروز به تصویر کشیده است، از دوران کودکی پروفسور سمیعی در زادگاهش در شهر رشت تا دوران جوانی وی در تهران و دوران تحصیلات عالی و کارشان در آلمان تصویربرداری شده است.

در این مستند تصاویری از جراحی‌های ایشان در مرکز درمانی مغز و اعصاب در هانوفر آلمان و همچنین مصاحبه ۳۰ نفر از برگزیدگان علم پزشکی دنیا و نظرات آنها در خصوص پرفسور سمیعی در خارج از کشور نیز گنجانده شده است.

در این مستند همچنین با جراحان و متخصصان مغز و اعصاب امروز دنیا که از شاگردان پروفسور هستند مصاحبه‌هایی انجام گرفته است. همینطور بینندگان این مستند با زوایایی از زندگی خانوادگی پروفسور سمیعی نیز آشنا خواهند شد.

محقق، تهیه کننده و کارگردان این مستند فریدون قدیمی، کار تصویربرداری این مستند بر عهده محمدرضا پیشه احسان، تدوینگر سید مصطفی نبوی و مترجم بخش های خارجی حدیث مباحی و امیرحسین زارع است.

مستند پروفسور سمیعی تولید صداوسیمای مرکز گیلان یکشنبه، اول شهریور ماه ساعت ۲۳ از شبکه مستند روی آنتن می رود.

تصاویر گونه‌های جانوری نادر در مستند اعجاز خلیج فارس

مستند «اعجاز خلیج فارس» از تولیدات صدا و سیمای مرکز کیش و به کارگردانی کاظم بایرام‌بخش است.

این مستندگونه‌های جانوری نادر در خلیج فارس را بررسی می‌کند؛ خلیج فارسی که اعماق نیلی آن جهانی دیگر بی مرز و ناپیدا اما شگفت‌انگیز است.

این مستند دوشنبه و سه شنبه، دوم و سوم شهریور ماه ساعت ۲۳ از شبکه مستند روی آنتن می رود.

چگونگی پیدایش زمین در مستند شاهدان هزار ساله

مستند «شاهدان هزار ساله» به کارگردانی محمدرضا کیوانفر و تهیه‌کنندگی علی یازرلو تولید صداوسیمای مرکز گلستان سه شنبه، سوم شهریور ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش می شود.

این مستند چگونگی پیدایش زمین از آغاز و تغییرات اکوسیستمی در ایران را مورد بررسی قرار می‌دهد. این مستند به جنگل های حاشیه البرز، نوع پوشش گیاهی و عمر ۲ میلیون ساله جنگل های شمال کشور پرداخته و با نتیجه گیری بر حفظ و پاسداری از این جنگل های برای نسل های آینده تاکید می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج