جاباما
۲۳۶۴۴۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

۱۰ خودرویی که با احساسات آدم بازی می کنند!

نتایج نظرسنجی ها نیز نمایانگر آن است که برخی از محصولات کمپانی های خودروسازی به شدت در جذب مخاطب از میان آقایان عملکرد موفقی داشته و به عبارتی در گروه خودروهایی قرار می گیرند که مردانه تر به نظر می رسند.

وب‌سایت پول نیوز: معمولا سلیقه آقایان در دنیای خودرو بیشتر به سمت نمونه های اسپرت با قدرت موتور بیشتر جلب می شود. البته طی سالیان اخیر اس یو وی ها و کراس اوورها نیز طرفداری زیادی را به سمت خود جلب کرده و بازار خوبی دارند اما به هر ترتیب یک سنت غیررسمی سلیقه مردان را با سوپر اسپرت ها پیوند داده است.

نتایج نظرسنجی ها نیز نمایانگر آن است که برخی از محصولات کمپانی های خودروسازی به شدت در جذب مخاطب از میان آقایان عملکرد موفقی داشته و به عبارتی در گروه خودروهایی قرار می گیرند که مردانه تر به نظر می رسند. البته تمامی این ها نتیجه ماجراجویی های ذهنی نویسندگان مقالات و تا حدی براساس مطالعات آماری تهیه می شوند و هیچ دلیلی وجود ندارد که مثلا یک خانم عاشق مازراتی گرند توریسمو نباشد!

در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به ۱۰ خودروی برتر که مردان را جادو و شیفته خود ساخته اند.

مازراتی گرند توریسمو اس

10 خودرویی که با احساسات آدم بازی می کنند!

این زیبای ایتالیایی از سال ۲۰۰۷ تا کنون در جاده ها حکمرانی می کند البته از سال ۲۰۱۰ با مقداری تغییرات جذاب تر هم شده است. هر مردی آرزوی سوار شدن به این خودروی خاص و متفاوت را دارد. موتور ۴.۷ لیتری ۸ سیلند با ۴۳۴ اسب بخار خروجی برای شهر و جاده یک مجموعه ایده آل به نظر می رسد. تنها در ۴.۹ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت می رسد و به خوبی از پس وزن ۱.۸ تنی خود بر می آید. برای داشتن این دلبر آهنی باید ۱۵۰ هزار دلار کنار بگذارید.

پورشه ۹۱۸ اسپایدر

10 خودرویی که با احساسات آدم بازی می کنند!

این خودرو بیشتر مورد علاقه مردان مدرن است. موتور هیبریدی آن متشکل از یک ۴.۶ لیتری ۸ سیلند و ۲ موتور الکتریکی تا ۱۳۵ کیلوگرم وزن دارد اما ۸۸۷ اسب بخار خروجی آن تمامی مشکلات را حل می کند. ۶۰۸ اسب بخار برای موتور بنزینی ئ ۲۷۹ اسب بخار از دو موتور الکتریکی. تنها در ۲.۵ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در سرعت می رسید. آقایان ثروتمند برای این خودرو ۸۴۸ هزار دلار می پردازند، شما چطور؟!

شورولت کورت سی ۶ زد آر وان

10 خودرویی که با احساسات آدم بازی می کنند!

پیش از هرچیز عاشق صدای موتور این هیولای آبی خواهید شد. ۶.۲ لیتر ۸ سیلندر با سوپرشارژ به شما ۶۳۸ اسب بخار خروجی می دهد. اینجا همه چیز طبق قوانین آمریکایی پیش می رود یک ۸ سیلندر تمام عیار. از ۱۱۲ تا ۱۳۰ هزار دلار برای آن باید پرداخت کنید.

بنتلی مولسان

10 خودرویی که با احساسات آدم بازی می کنند!

بنتلی از خاص ترین خودروهای جهان است. زبان طراحی متفاوت با مهندسی پیشرفته محصولی را ارائه کرده است که همواره در صدر رده بندی ها قرار دارد. موتور ۶.۷۵ لیتری ۸ سیلندر با دو توربوشارژر برای به حرکت درآوردن این غول ۲.۶ تنی کافی به نظر می رسد. در ۴.۹ ثانیه به ۶۰ مایل بر ساعت می رسید که آمار مناسبی خواهد بود. این اتومبیل خاص برای آقایان خاص ۳۰۶ هزار دلار آب می خورد.

استون مارتین رپید

10 خودرویی که با احساسات آدم بازی می کنند!

یک آقای شیک پوش و جذاب همانند مامور مخفی ۰۰۷ نیاز به یک استون مارتین دارد و این قانونی ثابت است. با پرداخت ۲۰۱ هزار دلار شما هم به یک ۰۰۷ مبدل خواهید شد. موتور ۵.۹ لیتری ۱۲ سیلندر با آن صدای دوست داشتنی ۴۷۰ اسب بخار خروجی را در اختیار شما قرار می دهد.

فراری ۴۵۸

10 خودرویی که با احساسات آدم بازی می کنند!

حتی تصاویر آن هم آقایان را به رویایی عمیق می برد. موتور ۴.۵ لیتری ۸ سیلندر با طراحی خاص فراری ترکیبی بی نظیر خواهد بود. ۲۳۷ هزار دلار برای این دلبر ایتالیایی کنار بگذارید.

لامبورگینی اونتادور

10 خودرویی که با احساسات آدم بازی می کنند!

این گاو خشمگین ۱.۵ تن وزن دارد. موتور ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر آن در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت می رسد. فقط و فقط تا ۴۴۰ هزار دلار پول نقد لازم خواهید داشت!

کوروت سی ۷

10 خودرویی که با احساسات آدم بازی می کنند!

بازهم یک آمریکایی دیگر با فرمول ویژه ۸ سیلندر خود جلب نظر می کند. در این نمونه از موتورهای لاین ال تی وان با حجم ۶.۲ لیتر استفاده شده است. صدایی که این موتور تولید می کند حتی در حالت توقف نیز شما را عاشق خود می کند. این محصول برای متفاوت بودن گزینه ای بسیار خوب خواهد بود.

آکورا ان اس ایکس ۲۰۱۵

10 خودرویی که با احساسات آدم بازی می کنند!

اتین نمونه که سال ها یدر حالت مفهومی قرار داشته امسال تحویل سفارش می شود. موتور وی تک ۶ سیلندر با تریم های رنگی مختلف قابل سفارش است تا هر سلیقه ای را راضی نگه دارد. آنهایی که تجربه سواری هوندا ان اس ایکس در سال های دور را دارند خود را آماده نمونه ۲۰۱۵ آن با برند آکورا کرده اند.

جگوار ایکس اف

10 خودرویی که با احساسات آدم بازی می کنند!

نامی لوکس با محصولاتی متفاوت که زمینه خاص بودن را با هزینه ای مناسب تر برای آقایان ایجاد می کند. از ۴۵ تا ۹۵ هزار دلار پس انداز کنید و به سراغ یک جگوار بروید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نازی

      واااای من با این که دخترم عاشق ماشین و ماشین سواریم
      و خودمم عاشق شورلت کامارو هستم بنظرم خیلی با ابهته ... !

    • اشکان

      منم ی خونهی اضافی دارم بعضی وقتا به سرم میزنه بفروشمش ماشین خفن بخرم خانمم نمی ذاره میگه ادم پول واسه ی مشت اهن خرج نمی کنه ولی ا نصافا چه قدر خوشگله چی کار کنم منم بعد خونواده عشق ماشینم

    • عارف

      منم یه پراید مدل 82 دارم چند بار تصمیم گرفتم بفروشم یدونه از اینا بخرم فقط یه مشکل خیلی کوچیک دارم با درامد امثال من فکر کنم یه چند قرنی باید صبر کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج