۲۳۶۷۲۶
۵۱۰۳
۵۱۰۳
پ

معجون‌های تپل کننده!

با این اسموتی‌های اشتهاآور با لاغری خداحافظی کنید. با نوشیدن این معجون‌ها می‌توانید اشتهای از دست رفته خود را باز گردانید.

برترین‌ها: کم اشتهایی، یکی از بزرگ‌ترین مشکل افراد لاغر است. البته کم‌اشت‌هایی فقط مخصوص لاغر‌ها نیست، برخی از کودکان هم بی‌اشت‌ها هستند که شاید در سنین کم برایشان مساله‏ ساز نباشد، اما با گذشت زمان مشکل‌ساز می‌شود. برای اینکه اشتهای‌تان برانگیخته شود نیازی نیست به غذا‌های هوس انگیز نگاه کنید یا آن‌ها را مقابلتان بگذارید. خیلی از این غذا‌ها بسیار پر چرب یا بدون خواص هستند. اما با نوشیدن چند معجون می‌توانید اشتهای از دست رفته خود را باز گردانید.

به‌لیمو، معجونی برای کودکان بدغذا

اگر کودک کم اشتهایی دارید و می‌خواهید بدون هیچ زور و اجباری او را تشویق به خوردن غذا کنید، بهتر است این شربت خانگی را برای او درست کنید.

معجون‌های تپل کننده!
مواد لازم:

  • عصاره به‌لیمو: یک قاشق سوپ خوری
  • لیمو: دو عدد
  • عرق بابونه: یک قاشق سوپ خوری
  • نعناع: ۵ تا ۶ برگ
  • یک لیوان آب

طرز تهیه:

کافی است این مواد را با هم مخلوط کرده و از عسل به عنوان شیرین‌کننده استفاده کنید. متوجه می‌شوید که دیگر نیازی به دنبال کردن کودکان‌تان از این اتاق به آن اتاق نیست تا یک قاشق غذا بیشتر میل کنند. این معجون تقویت‌کننده قلب است و در کاهش اضطراب و دلهره نقش بسزایی دارد. اگر به غیر از کم اشتهایی از بوی بد دهان خود رنج می‌برید، این معجون در بر طرف کردن این مشکل می‌تواند به شما کمک کند. همچنین اگر دچار دل پیچه شدید یا دنبال یک داروی نفاخ بودید، می‌توانید به جای بابونه، پونه به این معجون اضافه کنید. این نوشیدنی برای همه مزاج‌ها مناسب است.

کم‌خوری ممنوع!

بعضی مواقع ممکن است یکی از عوامل کم اشتهایی، مشکلات معده باشد. به همین دلیل این افراد ترجیح می‌دهند کم اشتها باشند تا با مشکل معده دست و پنجه نرم کنند. این معجون افزایش اشتها را امتحان کنید.

معجون‌های تپل کننده!

مواد لازم:

  • عرق رازیانه: یک قاشق غذاخوری
  • تخم گشنیز: یک تا دو عدد
  • عرق زیره: یک قاشق غذاخوری
  • شیره انجیر: بستگی به علاقه شما برای شیرین شدن دارد
  • ۲ تا ۳ عدد برگ کاهو

طرز تهیه:

این معجون علاوه بر افزایش اشتها، می‌تواند یک تقویت‌کننده خوب معده باشد. ترکیب همه این مواد دست به دست هم می‌دهند تا این مشکل را از افراد دور کنند. همچنین در کاهش نفخ معده تاثیر چشم‌گیری دارد. با این معجون دیگر نیازی به کم‌خوری نیست.

برانگیزی اشتها با طعم خوش نسکافه!

شیر آنقدر پر خاصیت است که باید هر فرد در طول روزیک لیوان بنوشد، اما خیلی از افراد به خصوص بچه‌ها با طعم یا بوی آن میانه خوبی ندارند، به همین دلیل ترجیح می‌دهند این فرآورده لبنی را از برنامه غذایی خود حذف کنند. از این پس مشکل شما با این معجون حل خواهد شد.

معجون‌های تپل کننده!

مواد لازم:

  • شیر: یک لیوان
  • شیره انگور: یک قاشق سوپ خوری

طرز تهیه:

مخلوط این دو مواد با یکدیگر طعم خوشی مثل مزه نسکافه ایجاد می‌کند. افرادی که هم می‌خواهند از خاصیت شیر برخوردار شوند و هم اشتهای‌شان بیشتر شود، می‌توانند این نوشیدنی را میل کنند. اگر مشکل کم‌خونی دارید یا دچار ضعف و سردرد‌های روزانه می‌شوید، آخرشب این معجون را درست کرده و میل کنید. شیره انگور دربرطرف کردن این مشکلات نقش مهمی دارد.

بخور تا چاق بشی!

اگر برای افزایش اشتهای‌تان می‌خواهید از مزاج خنک استفاده کنید، می‌توانید از عرقیجاتی کمک بگیرید که این خاصیت را به همراه دارند.

معجون‌های تپل کننده!

مواد لازم:

  • عرق کاسنی: یک قاشق غذاخوری
  • عرق شاتره: یک قاشق غذاخوری
  • انجیر: یک تا دو عدد
  • عسل: یک قاشق مرباخوری

طرز تهیه:

این معجون به دلیل وجود عرق کاسنی و شاتره مزاج خنکی دارد و برای افرادی که مزاج‌شان گرم است، بسیار گزینه خوبی است، اما اگر می‌خواهید همه مزاج‌ها از آن استفاده کنند، بهتر است کمی انگور یا انجیر به آن اضافه شود. اگر به دنبال معجون اشتها آور قوی‌تری هستید که باعث افزایش وزن زیادی شود، به جای عرق شاتره بهتر است از عرق یونجه استفاده کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج