۲۳۶۷۷۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سفر ارکستری از اتریش به ایران

مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی با تایید خبر حضور ارکستر فیلارمونیک برلین برای اجرای برنامه در ایران از امکان حضور ارکستری از اتریش در کشورمان خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی با تایید خبر حضور ارکستر فیلارمونیک برلین برای اجرای برنامه در ایران از امکان حضور ارکستری از اتریش در کشورمان خبر داد.

بهرام جمالی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی با اشاره به صحبت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که چندی پیش از حضور ارکستری از کشور آلمان برای اجرا در ایران خبر داده بود، توضیح داد: طبق صحبت‌هایی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران مبنی بر سفر ارکستر آلمانی به ایران داشت، رایزنی های ابتدایی پیرامون این موضوع آغاز شده و ما منتظر هستیم که طرف آلمانی بعد از بررسی تمامی موارد توافق، زمان و شرایط برگزاری کنسرت در ایران را به ما اعلام کند.

وی ادامه داد: البته طبق برنامه ریزی هایی دیگری هم که انجام گرفته این احتمال وجود دارد که همزمان با سفر رییس جمهوری اتریش به کشورمان ارکستری از این کشور نیز به ایران بیاید که هم اکنون مسئولان مربوطه مشغول رایزنی در این زمینه هستند که به محض قطعی شدن حضور، درباره جزییات این کنسرت نیز اطلاع رسانی خواهیم کرد. به هر حال هم برای حضور ارکستر فیلارمونیک برلین و هم برای حضور ارکستر اتریش مشغول رایزنی هستیم.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی درباره ارکستر فیلارمونیک چین که طی هفته گذشته دو کنسرت را همراه با ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت اجرا کرد، گفت: خوشبختانه با تلاشی که از سوی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت هنری، همکاران بنیاد رودکی و دفتر موسیقی وزارت ارشاد انجام گرفت ارکستر فیلارمونیک چین دو کنسرت در ایران برگزار کرد که به اعتقاد من یکی از مهم ترین و با کیفیت ترین کنسرت هایی بود که اخیرا در تالار وحدت برگزار شده و امیدوارم چنین برنامه‌ای مقدمه ای برای فراهم کردن امکانات لازم در جهت برگزاری کنسرت هایی با کیفیت بین المللی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج