۲۳۷۱۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

گاف های علیفر در گزارش بازی پرسپولیس

شب گذشته شب هنرنمایی علیفر بود او که اطلاعی از وضعیت جدل گروه D لیگ قهرمانی آسیا نداشت، بی توجه به نیاز مبرم الهلال به پیروزی، مدعی شد که این تیم ممکن است بازیکنان اصلی اش را مقابل الغرافه به میدان نفرستد.

گاف های علیفر در گزارش بازی پرسپولیس

تماشا: شب گذشته شب هنرنمایی علیفر بود او که اطلاعی از وضعیت جدل گروه D لیگ قهرمانی آسیا نداشت، بی توجه به نیاز مبرم الهلال به پیروزی، مدعی شد که این تیم ممکن است بازیکنان اصلی اش را مقابل الغرافه به میدان نفرستد. این ادعا در حالی بود که الهلال با پیروزی صدرنشین گروه و با شکست حذف می شد. علیفر در طول بازی هم بارها با استفاده از کلمات و جمله های ویژه هنرنمایی کرد که تعدادی شان را می خوانید:

گاف های علیفر در گزارش بازی پرسپولیس

*علیرضا علیفر گزارشگر بازی پرسپولیس و الشباب در دقیقه بیست بازی برای مربی برزیلی الشباب کری خواند. علیفر در لحظه ای که دوربین مربی الشباب را نشان می داد با اشاره به زمان باقی مانده از بازی گفت: «هنوز خیلی مونده برادر!»

*در دقیقه ۴۸ بازی مهرداد پولادی با خطای آشکار مدافع الشباب در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این صحنه مشکوک چند بار و از زوایای مختلف پخش شد و از همه جهت ها هم پنالتی به نظر می رسید. اما جالب این بود که علیفر هم اعتقاد داشت خطایی روی پولادی انجام نشده است.

*در اواخر بازی به دلیل خستگی، بین بازیکنان فاصله زیادی وجود داشت و علیفر برای توصیف این فضای خالی از اصطلاح «درب عریض» استفاده کرد: «درب عریضی که بین دو دفاع میانی پرسپولیس وجود داره و...» او از اول بازی به این فاصله بین مدافعان معترض بود.

*شبکه سه هر دو گل سپاهان به الاهلی را در لا به لای پخش مستقیم بازی پرسپولیس و الشباب پخش کرد. اما گل تیم الاهلی را به نمایش نگذاشت، به همین دلیل علیفر از نتیجه اصلی آن بازی بی خبر بود و فکر می کرد بازی ۲ بر صفر است. اما با اشاره افرادی که در استودیوی پخش حضور داشتند به اشتباهش پی برد و گفت: «خب سپاهان با این گل ۲ بر یک جلو می افته و قبل از این بازی یک بر یک شده بود».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m

      اینا ک سوتی نیستن.سوتی فقط خیابانی

    • محمد

      اتفاقا خیلی زیبا گزارش میکنه شما عقده ای هستین فقط دنبال بهونه هستین

    • محمود

      بدجور رفته بود رو اعصابم. تا پرسپوليس حمله مي كرد ايراد مي گرفت كه چرا دفاع نمي كنه و اينكه دستياراي دنيزلي بايد راهنماييش كنن!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج