۲۳۷۲۲۳
۲ نظر
۵۰۷۲
۲ نظر
۵۰۷۲
پ

عکس: زندان مخوف «السالوادور»

اجساد ۱۴ زندانی عضو یک گروه تبهکاری در زندان "السالوادور" که احتمال می‌رود در اثر پاکسازی درون سازمانی به قتل رسیده باشند روز گذشته کشف شد.

وبسایت فرادید: اجساد ۱۴ زندانی عضو یک گروه تبهکاری در زندان "السالوادور" که احتمال می‌رود در اثر پاکسازی درون سازمانی به قتل رسیده باشند روز گذشته کشف شد.

مقامات این کشور اعلام کرده‌اند، اجساد قربانیان که از اعضای یک باند تبهکار به نام «باریو ۱۸» در السالوادور بودند در بررسی‌های دوره‌ای از سلول‌های زندان پیدا شدند.

السالوادور به دلیل فعالیت گسترده گروه های خلافکار یکی از بالاترین آمارهای قتل را در میان کشورهای جهان به خود اختصاص داده و طی سال جاری تا ماه میلادی آگوست دستکم ۳۸۴۰ فقره قتل در این کشور کوچک آمریکای لاتین که جمعیت آن به ۷ میلیون نفر نیز نمی رسد، اتفاق افتاده است.

السالوادور با این تعداد جنایتکار تعدادی از مخوف ترین‌زندان های آمریکای مرکزی را نیز در خود دارد. زندان موسوم به "قفس ام.اس۱۳"یکی از این زندان‌ها است که اعضای تبهکار باند "باریو ۱۸" در آن زندانی هستند. این زندان که شبیه قفس و در ابعاد ۱۲ در ۱۵ فوت ساخته شده ابتدا برای بازداشت های ۷۲ ساعته در نظر گرفته شده بود اما پس از چندی به زندان دائمی برای اعضای مخوف ترین باند تبهکاری السالوادور تبدیل شد.

زندانیان این زندان جرم های سنگینی از جمله قتل و آدم ربایی را انجام داده اند و دولت السالوادور معتقد است چنین افرادی باید در چنین شرایط سختی زندانی باشند.

گفته می‌شود شمار اعضای گروه های خلافکار در السالوادور به ۷۲۰۰۰ نفر می رسد که ۱۳۰۰۰ نفر از آنها در زندان به سر می‌برند. "جیلس کلارک" عکاس گتی ایمیج از معدود کسانی است که توانسته مجوز عکاسی از این قفس ها را دریافت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      دخیل بستن؟؟؟؟؟ :)

    • وحید

      اینا که شبیه گدا و گشنه های سومالی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج