۲۳۷۳۵۳
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

اعترافات ۳ دزد که با خونسردی آدم می‌کشتند

سه تبهکار که خونسردانه دست به جنایت می‌زدند با اعتراف هولناک پرده از جزئیات پنج قتل سریالی برداشتند.قربانیان حادثه سه راننده مسافرکش، یک مهندس و یک نگهبان ساختمان هستند.

روزنامه ایران: سه تبهکار که خونسردانه دست به جنایت می‌زدند با اعتراف هولناک پرده از جزئیات پنج قتل سریالی برداشتند.قربانیان حادثه سه راننده مسافرکش، یک مهندس و یک نگهبان ساختمان هستند.

فرمانده پلیس آذربایجان غربی گفت: سه قاتل سریالی که در نقش مسافر سوار خودروها شده و پنج راننده را کشته‌اند ۴۸ ساعت بعد از آخرین جنایت در مهاباد دستگیر شدند.

سردار ناصر اصلانی در مصاحبه با خبرنگار روزنامه ایران افزود: ۲۸ مرداد ماه سال جاری از طریق مرکز پلیس ۱۱۰ ماجرای آتش گرفتن یک جسد انسان در جاده اشنویه دریافت شد که بلافاصله مأموران پلیس آگاهی در صحنه حاضر شده و بعد از بررسی صحنه توسط افسران ویژه مشخص شد که قربانی با چاقو به قتل رسیده و خودرویش که یک پراید بوده نیز به آتش کشیده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جسد سوخته و ناشناس شده بود مأموران آگاهی با دستور قضایی به ادامه تحقیقات پرداختند.

فرمانده پلیس آذربایجان غربی اظهار کرد: روز ۲۹ مرداد ماه ـ یک روز پس از حادثه ـ خانواده مقتول به پلیس مراجعه کرده و گم‌شدن این راننده مسافرکش را اعلام کردند که پس از مقایسه جسد مرد سوخته متوجه مطابقت مشخصات وی با مقتول شدیم.

سردار اصلانی ادامه داد: در ۳۰ مردادماه سال جاری گزارش دیگری به دست پلیس رسید که در حوزه رشکان ارومیه نیز یک جسد مشاهده شده و مأموران آگاهی بلافاصله در محل حاضر شده و متوجه شدند که مردی ۵۸ ساله‌ای با چاقو به قتل رسیده است که تحقیقات میدانی توسط مأموران شروع شد.

وی گفت: با توجه به اینکه چند روز پیش نیز از بندر لنگه از توابع شهرستان بوشهر اعلام شده بود که دو قتل دیگر با همین شیوه در آنجا رخ داده است با سر نخ‌های به دست آمده و احتمال اینکه قاتلان در هر دو مورد یکسان باشند، موضوع با تحقیقات شبانه روزی و با شیوه‌های فنی و با امکانات ویژه و بسیار دقیق توسط مأموران آگاهی بررسی شد. فرمانده پلیس آذربایجان غربی اظهار کرد: قاتلان این دو جنایت که مشترک بودند، پس از اقدامات هولناکشان در یکی از باغ‌های روستای حاشیه شهر مهاباد مخفی شده بودند که با هشیاری مأموران پلیس آگاهی مهاباد و همکاری یک تیم از آگاهی استان آذربایجان غربی شناسایی و با دستور قضایی ساعت سه بامداد محاصره شدند.

سردار اصلانی افزود: مأموران در بازرسی از این باغ ابتدا دو مرد را دستگیر کردند و دو خودرو را که داخل باغ بود، کشف کردند. دو قاتل نیز پس از فرار در تاریکی در حواشی همان منطقه با همکاری مردم مهاباد دستگیر شدند و بررسی‌ها نشان داد یکی از دستگیرشد‌گان صاحب باغ بوده که ارتباطی با این جنایت ندارد.

وی درباره مشخصات عاملان جنایت نیز گفت: قاتلان سریالی م.ح ۲۶ ساله که دو سابقه کیفری دارد. دومین قاتل ز. ح بوده که ۳۱ ساله دو سابقه کلاهبرداری داشته و سومین عضو باند ژ. ک که ۲۸ ساله بوده و سه سابقه کیفری دارد که هر سه مجرم حرفه‌ای هستند.

فرمانده پلیس آذربایجان غربی در رابطه با شیوه قتل‌های خارج از استان نیز توضیح داد: این جنایتکاران با یک خودروی پژو آر‌دی که سوار بر آن برای کار به بندرلنگه که گویا یکی از اقوام آنان در آنجا زندگی می‌کرد عازم شده بودند پس از طی مسیر در حوالی کاشان پول‌شان تمام شده و برای تهیه پول باقی مسیر و خوراک اقدام به سوار کردن یک مسافر افغانی کرده و با تهدید و زور وی را به خارج از شهر انتقال داده و پس از پیاده کردن او همه پول‌هایش را که نزدیک به ۶۰ هزار تومان بود، به سرقت بردند.

سردار اصلانی ادامه داد: پس از طی مسافتی در شهر نایین پول این جنایتکاران دوباره تمام می‌شود که این بار با نقشه دیگری و در نقش مسافر و به فاصله کوتاه تر از هم در خارج از شهر سوار تاکسی می‌شوند که پس از هدایت با تهدید و زور به خارج از شهر و دزدی ۵۰هزار تومان دیگر از این مرد، نخستین قتل خود را مرتکب می‌شوند.

وی افزود: پس از رسیدن این جنایتکاران به بندر لنگه آنان میهمان خانه خواهر و داماد یکی از اعضای این باند می‌شوند، پس از مدتی اسکان، گویا باعث نارضایتی داماد خانواده شده و داماد خانواده به نگهبان افغان ساختمان ابراز نگرانی کرده و گفته که این مردان را به ساختمان راه ندهد تا بیش از این در آنجا نباشند.

به گفته فرمانده انتظامی‌استان آذربایجان غربی پس از مخالفت نگهبان افغان با ورود این مردان به ساختمان، به دنبال جا رو جنجال اقدام به قتل این نگهبان کرده و جسدش را در خارج از شهر می‌سوزانند و پس از قتل دوم، از طریق دوستانی که در بندر لنگه داشتند آنان برای کار در ساختمان یک مهندس برای نقاشی و کارهای ساختمانی معرفی می‌شوند که پس از یک روز کار و به دنبال بی‌احتیاطی مهندس آنان مطلع می‌شوند که مهندس می‌خواهد یک میلیون تومان از بانک پول بگیرد و همین وسوسه قاتلان شده و آنان با هماهنگی بین خود اقدام به دزدی می‌کنند که ناموفق بوده و مجبور به کشتن مهندس و انتقال مقتول به صندوق عقب خودرو می‌شوند سپس بندر لنگه را ترک کرده و پس از ۷۰ کیلومتر به دلیل سرعت زیاد دچار سانحه شده و از صحنه فراری می‌شوند.

سردار اصلانی گفت: پنج مرد بی‌گناه به دست این جنایتکاران و به خاطر سرقت‌های جزئی به قتل رسیده‌اند و آنان که ساکن ارومیه هستند به شهرستان بازگشته و باز دست به جنایت زده بودند که دستگیر شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      اینها رو با اره برقی قطعه قطعه کنید!

    • رسول

      اولا همچین آدمایی باید به سخت ترین طریق مجازات بشن دوما بندر لنگه از شهرستانهای استان اقتصادی ترانزیتی هرمزگان هست تصحیح کنید.

    • بدون نام

      باید خیلی خونسرد مثل سگ بکشنشون

    • تورج

      دوست عزیز.منظورشماازخونسردمثل کشتن سگ چیه؟یعنی شماموقع کشتن سگ خونسردی یاکشتن سگ روباخونسردی سفارش میکنی.سگ مخلوق خدا نیست؟باوفاترین حیوان دنیاحق حیات نداره؟ آدمکشان نامردی که این همه خانواده روداغ دارکردن باوفادارترین مخلوغ خدا مقایسه کردن بی انصافیست .خدالعنتشان کند

    • بدون نام

      گدای میکردن بیشتر پول گیرشون می اومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج