۲۳۷۴۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عکس: فستیوال تابستان یخ زده در بلژیک

با بررسی گروه های متفاوت دوستانه و با استفاده از نمودارهای ریاضی متوجه شدیم که خلق و خوی افسرده افراد در یک گروه به هنگام انتقال به دیگران بسیار ضعیف شده و از بین می رود.

وبسایت تابناک باتو: با بررسی گروه های متفاوت دوستانه و با استفاده از نمودارهای ریاضی متوجه شدیم که خلق و خوی افسرده افراد در یک گروه به هنگام انتقال به دیگران بسیار ضعیف شده و از بین می رود.

فستیوال تابستان یخ زده در بلژیک اوستنده بزرگ‌ترین شهر ساحلی در بلژیک است. این شهر ۶۸ هزار نفر جمعیت دارد و در استان فلاندرز غربی واقع شده‌ است. به تازگی در این شهر فستیوال جالبی با نام «فستیوال تابستان یخ زده» برپا شده که هنرمندان باید با استفاده از ابزار مخصوصی که دارند مجسمه هایی از شن بسازند. بیشتر این مجسمه ها از روی شخصیت های مشهور انیمیشن های دیزنی الگوبرداری شده اند و باید اعتراف کرد آنقدر زیبا و دقیق ساخته شده اند که انتخاب یکی از بین آنها بسیار دشوار است. ساختار اصلی این مجسمه ها از شن و آب تشکیل شده و از براش های مختلفی برای فرم دادن به آنها استفاده کرده اند.

فستیوال و مسابقات مجسمه های شنی از سال ۱۹۸۹ آغاز گردید و در سه بخش انفرادی، دونفره و تیمی برگزار می شد که البته در فستیوال بلژیک به صورت انفرادی بود. حدود ۶هزار تُن شن به وسیله ی ۲۰۰ کامیون به این مکان انتقال داده شد تا هنرمندان بتوانند شروع به کار کنند. ۳۰ هنرمند مختلف از تمام کشورهای جهان به مدت ۴ هفته را در این فستیوال سپری کردند تا شاهد چنین مجسمه های فوق العاده ای باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج