جاباما
۲۳۷۴۵۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

جدیدترین اخبار از دنیای معماری ایران و جهان

جدیدترین خبرها از برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها، مسابقات داخلی و بین‌المللی معماری و هم چنین جزییات دوره‌های آموزشی معماری و مدیریت شهری را در آخرین ماه تابستان ۹۴ دنبال کنید.

جدیدترین اخبار از دنیای معماری ایران و جهان
برترین ها: دنیای معماری در ایران و جهان، یکی از جذاب‌ترین رشته‌های هنری به شمار می‌رود که به عنوان یک صنعت میان رشته ای، شمار زیادی از فعالان علمی و هنری و حتی مدیریتی را به خود جذب کرده است. معماری، با روح و جان انسان‌ها در ارتباط می‌باشد و به همین دلیل، معماری منظر تا تکنولوژی معماری، به عنوان رشته‌های آکادمیک، همواره مورد نظر رهبران جوامع بوده است. اگر شما نیز به دنیای اعجاب انگیز معماری علاقمند هستید، جدیدترین خبرها از دنیای معماری ایران در شهریور ۹۴ را در این بسته خبری دنبال کنید.

جدیدترین اخبار از دنیای معماری ایران و جهان

جایزه ۳ میلیارد ریالی ستاد کل نیروهای مسلح

سازمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قصد دارد تا طراحی اولیه موزه خود را در قالب یک مسابقه بین‌المللی در اختیار برترین طرح‌های معماران ایران و جهان قرار دهد. بر اساس اعلام دبیرخانه این مسابقه، به ۵ طرح برگزیده، در مجموع ۳ میلیارد ریال اعطا خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیش تر به نشانی www.irhdm.ir و لینک مرتبط این مطلب مراجعه کنید.

۱۲ سکه بهار آزادی به طراحان سر در دانشگاه گیلان

فراخوان برگزاری مسابقه طراحی سردر دانشگاه گیلان اعلام شد. دانشگاه گیلان در چهلمین سال تأسیس خود، علاقه مندان را به مشارکت در طراحی سردر جدید این دانشگاه دعوت می‌نماید. علاقمندان تا ۱۵ شهریور فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند. ۱۲ سکه بهار آزادی، جایزه ۳ طرح برگزیده می‌باشد. اطلاعات تکمیلی به http://www.guilan.ac.ir مراجعه می‌کنند.


مسابقه "طراحی شهری و معماری محور پیاده اراضی فوقانی تونل رسالت"

حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در نظر دارد علاوه بر برگزاری مسابقه میان گروه‌های حرفه ای شامل مهندسین مشاور ذی ربط، در راستای افزایش رقابت در میان دانشجویان و گروه‌های آزاد، و فراهم نمودن زمینه بروز استعدادها و پرورش آن، نسبت به تخصیص جوایز جدا گانه به گروه‌های آزاد و دانشجویی اقدام نماید. همچنین؛ لازم به ذکر است که زمان ارسال آثار مسابقه به دبیرخانه تا تاریخ ۱۸ شهریورماه ۱۳۹۴ تمدید شده است.

کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی

علاقمندان به شرکت در معتبرترین کنفرانس بین‌المللی حوزه معماری و مدیریت شهری کشورمان، تنها 1 ماه برای ثبت نام در کنفرانس و ارسال مقالات و طرح‌های خود به دبیرخانه ان مهلت دارند. این کنفرانس، 5 آذر ماه با حضور مسئولان دولتی و فعالان خصوصی از ایران و کشورهای جهان برگزار می‌شود و 12 محور اصلی و 100 محور فرعی را در عرصه معماری و مدیریت شهری ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیش تر به cauconf.com مراجعه کنید.

ایتالیا دوستان، آماده باشند!

فراخوان کنگره معماری و طبیعت؛ جایزه Simonetta Bastelli اعلام شد. مهد معماری اروپا در اواخر شهریور ماه جاری، کنفرانس بین‌المللی معتبری را در عرصه معماری برگزار می‌کند که مخاطبان زیادی دارد. برای سومین سال متوالی شهر San Venanzo ایتالیا میزبان رویداد بین‌المللی معماری و طبیعت با حضور متخصصان معماری منظر درسطح جهانی از جمله Franco Zagari و Henri Bava می‌باشد. این رویداد در طی سال‌ها به یک لابراتوار کم نظیر ایده پردازی خلاقانه پروژه‌های منظر تبدیل شده است. سایت مرتبط: www.simonettabastelli.com می‌باشد.

5 شنبه این هفته، و سلسله گفتگوهای معمارانه موسسه تهران

پنجمین جلسه از سلسله گفتگوهای معمارانه موسسه تهران در سال ۱۳۹۴ در باغ موزه قصر برگزار می‌شود. ایمان رییسی، ایرج کلانتر یو حمید ناصر نصیر، مدیریت این گفت گوهای معمارانه را بر عهده دارند که ورود برای عموم آزاد و رایگان هست. باغ موزه قصر، در خیابان شرعتی، خیابان پلیس قرار دارد.

اعلام زمان برگزاری "کنفرانس دستاوردهای نوین در عمران، معماری و شهرسازی"

زمان برگزاری "کنفرانس ملی دست آورد های نوین پژوهشی در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی" مورخ ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ در دانشگاه تهران می‌باشد. علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس معتبر، تا 10 شهریور 94 فرصت دارند تا مقالات خود را ارسال کنند. این کنفرانس یک روزه، 26 شهریور ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

شهر دوست دار کودک، 14 شهریور در فرهنگستان هنر تهران

انجمن معماران پایدار، سلسله نشست‌های هنر و زیبایی شناسی شهری را برگزار می‌کند که نخستین آن، 14 شهریور ماه در تهران هست. ارتباط زیباسازی و کودک - اوقات فراغت و کارآفرینی پس از مدرسه - امکانات کودک در سطح شهر - بررسی کارهای انجام شده - وضعیت آینده و راهکارهای اجرایی و امکانات شهری برای کودکان، محورهای این نشست می‌باشد. علاقمندان به http://www.memaripaydar.org مراجعه کنند.

گفتمان "فرآیند طراحی در معماری و معماری داخلی"

کارگروه تخصصی معماری داخلی مدرسه معمارانه گفتمانی با عنوان "فرآیند طراحی در معماری و معماری داخلی" برگزار می‌کند. در این گفتمان فرآیند طراحی در معماری و معماری داخلی از نظرگاه تجربه مهندس مهدی گرامی تبیین شده و این فرآیند در دو پروژه انجام شده توسط ایشان، به صورت عملی، به تجربه حاضرین در جلسه افزوده خواهد گردید. برای کسب اطلاعات تکمیلی به http://www.memaranehgroup.com مراجعه کنید.


کاشان میزبان دبیرخانه «خانه مجمع جهانی شهرهای اسلامی» شد

این خبر مهم را در سایت شهرداری کاشان، یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیش تر به www.kashan.ir مراجعه کنید.

اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی

دانشگاه شهید بهشتی، بار دیگر میزبان برگزاری یک همایش ملی در حوزه معماری و مدیریت شهری می‌باشد که ۲۶ شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیش تر به http://www.archid.ir مراجعه کنید.

تمدید مهلت "سومین کنگره بین‌المللی مدیریت شهری ایران"

تمدید مهلت مهلت ارسال اصل مقالات به "سومین کنگره بین‌المللی مدیریت شهری ایران" از ۹۴/۵/۱۵ به ۹۴/۷/۱۵ تغییر یافت. تاریخ‌های مهم: مهلت ارسال چکیده و اصل مقاله: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ تاریخ برگزاری: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ تا ۲۹ مرداد اعلام شده است.

قابل ذکر است، سرویس معماری پرتال برترین‌ها، هر ماه، جزییات برگزاری مسابقات و همایش‌های داخلی و بین‌المللی معماری را در قالب بسته‌های خبری در اختیار علاقمندان هنر معماری قرار می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر جایزه میزارن برای معمارها . جالبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج