۲۳۷۵۲۰
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

عکس ماشین جدید مجری سابق «تخت گاز»

جرمی کلارکسون ماشین تازه خود را تحویل گرفت.

خبرآنلاین: جرمی کلارکسون در روزهایی که برای شبکه بی‌بی‌سی برنامه «تخت‌گاز» را اجرا می‌کرد، هر هفته یک ماشین جدید سوار می‌شد. در حال حاضر او با قرارداد تازه‌ای که با شرکت آمازون بسته، دوباره پا در مسیر علاقه همیشگی خود گذاشته و ماشین جدیدی تهیه کرده است.

این مجری تلویزیونی به تازگی مک‌لارن ۶۷۵LT خود را به ارزش ۲۵۹ هزار پوند در منزل خود در لندن تحویل گرفته است.

عکس ماشین جدید مجری سابق «تخت گاز»

این خودرو نارنجی رنگ در ۲.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد و حداکثر سرعتی بیش از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت دارد.

عکس ماشین جدید مجری سابق «تخت گاز»

رئیس شرکت آمازون تا کنون اعلام نکرده که هر کدام از مجریان برنامه موتوری جدید این شرکت چقدر دستمزد دریافت خواهند کرد. او تنها به این نکته اشاره کرده که برای ساخت این برنامه ۱۶۰ میلیون پوند بودجه در نظر گرفته شده است.

این برنامه قرار است سال آینده از سرویس پخش ویدئوی آنلاین آمازون پخش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      بد دهن دوست داشتنی

    • کارمند

      توکلمون بخدا باشه همه ی ما مثل هم گرفتاری داریم و امیدمون بعد از خدا مسوولان هستند .18 سال سابقا دارم با لیسانس دریافتیم 16600000 تومان است با اجاره مسکن و بچه و ..............
      من به تجمل احترام میذارم اما بعد از بیست سال سابقه ی خدمت بخدا به سختی زندگی را میگذرونم ... ی مطلبی هم بگم براتوت از گرفتاری خودم :من به عنوان یک کارمند در تهران زماتن دولت پیشین زودتر تعطیل میشدم و مزایای بیشتری میگرفتم . اما این دولت تا سرکار اومد مشکل کشور را در 44 ساعت کارکردن کارمندان در طول هفته دید و بس !
      بازنشسته ی بیمارستان فیروزآبادی شهرری که مرحوم شده اند در مردادماه امسال برای دریافت حقوق وظیفه بگیری ایشان که برای امرار معاش همسرش است هفت خوان رستم را طی کرده ایم و کماکان به نتیجه نرسیده ایم و بیمه ی عمر ایشان 3 میلیون تومان از سوی وزارت بهداشت قرار است پرداخت گردد و هزینه ی کفن و دفن فقط 700 هزار تومان قرار است بدهند و در برخی ادارات دیگر این مبالغ ختی تا 12 برابر هم هست ............... تبعیض در ایران عزیز از بین برود خیلی امور دیگر اصلاح خواهد شد و رفاه را مردم میچشند و ربطی به اقتصاد جهانی و عقد اخوت با غرب و .... ندارد . یا علی مدد

    • DAvid

      کارمند کجا کار میکنی که بهت 16 میلیون 600 میدن؟ یه صفر زیاد گذاشتی؟

    • حسین

      ای بدم میاد از این کارمند هایی که هیچ کاری نمیکنن و پول نشستن میگیرن !!! من با ماهی 200 هزار تومن زندگی مشترکم رو شروع کردم ، با کارگری برای این و اون الان خودم رو با جایی رسوندم که ماهی حدود 2 ملیون درآمد دارم . البته 3 شیفت دارم کار میکنم و مثل شما هم گله نمیکنم از دولت !

      دولت جلوی شماره که نگرفته اگه مشکل داری برو شب کاری مثل من !

      خیلی آرزوی جایگاه شمارو دارن پس اون 1600 که میگیری رو حلوا حلوا کن عزیز من . چون تو هیچ کشوری به کارمندهای ادارات دولتی اینجوری برای نشستن و چای خوردن پول نمیدن !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج