۲۳۷۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کمیته انضباطی اعلام کرد:

قلعه نویی از همراهی تراکتور محروم شد

در پایان بازی کادر فنی دو تیم تخلفاتی مرتکب شدند که براین اساس امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی دو جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

خبرگزاری مهر: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین آرای خود را در خصوص پرونده‌های مختلف انضباطی به ویژه پرونده مربوط به حواشی دیدار تیم‌های مس سرچشمه و تراکتورسازی اعلام کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین آرای خود را در خصوص پرونده‌های مختلف انضباطی صادر کرد. این آرا به شرح زیر است:

قلعه نویی و بوستانی از همراهی تیم‌شان محروم شدند

در جریان دیدار تیم‌های مس سرچشمه و تراکتورسازی تبریز در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر و پس از پایان بازی درگیری‌هایی میان کادرفنی دو تیم رخ داد و آنها تخلفاتی مرتکب شدند که کمیته انضباطی پس از رسیدگی به پرونده و بر اساس گزارش‌های ناظران داوری و انضباطی آرای زیر را اعلام کرد:

* باشگاه مس سرچشمه در پایان بازی شش بازیکن اخطاری و اخراجی داشته که بر اساس آیین نامه به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

* در پایان بازی کادر فنی دو تیم تخلفاتی مرتکب شدند که براین اساس امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی دو جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* کریم بوستانی، مربی تراکتورسازی دو جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ستار همدانی، مربی تراکتورسازی هم تذکر کتبی دریافت کرد.

* مهدی محرمی، مربی بدنساز تیم مس سرچشمه یک جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* مسلم فیروزآبادی، بازیکن تیم مس سرچشمه یک جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین کمیته انضباطی از حسن آذرنیا و محمدرضا هاشمی، سرپرستان دو تیم تراکتورسازی تبریز و مس سرچشمه که در آرام کردن اوضاع نقش داشتند تشکر کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که رای صادره در خصوص این پرونده قطعی بوده وغیرقابل تغییر است.

تبانی در دیدار پرسپولیس برازجان و مهر کرج انجام نشده است

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، درباره شکایت هیئت فوتبال استان خراسان رضوی مبنی بر انجام تبانی در دیدار تیم‌های پرسپولیس برازجان و مهرکرج از سری رقابت‌های لیگ دسته دو کشور، اعلام کرد که موضوع تبانی و یا سایر مصادیق نزدیک به آن برای کمیته انضباطی اثبات نشد و لذا این کمیته شکایت تیم پیام و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی را مردود اعلام می‌کند. این رای یک هفته پس از صدور، قابل تجدید نظر با رعایت مقررات در کمیته محترم استیناف است.

استیل آذین باید مالیات زندی را پرداخت کند

براساس دادنامه صادره در مورد فریدون زندی، بازیکن سابق باشگاه استیل آذین که به کمیته انضباطی و هیئت فوتبال استان سمنان هم ارسال شده است، بر اساس بندهای انتهایی رای صادره در مورد زندی، در خصوص بدهی مالیاتی ناشی از قرارداد و جرایم تاخیر آن که حسب توافق برعهده باشگاه بوده است لذا هیئت فوتبال استان سمنان باید به باشگاه استیل آذین ابلاغ کند که اقدام لازم را در جهت پرداخت مالیات به شرح ذکر شده انجام دهد و نتیجه را در اسرع وقت به فدراسیون فوتبال اعلام کنند تا فعالیت‌های آن باشگاه جهت حضور در مسابقات فصل بعد با مشکل مواجه نشود.

احضار دوباره مدیرعامل تراکتورسازی به کمیته انضباطی

مدیرعامل تراکتورسازی به دلیل گفتگو با یکی از رسانه‌ها علیه فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی احضار شد اما به دلیل اینکه وی در جلسه حاضر نشد جلسه دیگری در تاریخ ۳۱ اردیبهشت تعیین شده که حضور جعفری در این جلسه انضباطی ضروری بوده و حاضر نشدن وی مانع از رسیدگی به پرونده نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج