۲۳۷۶۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فرکی: حاج‌صفی ویزایش را هم گرفته است

سرمربی سپاهان می‌گوید تیمش برای پیروزی به میدان سایپا رفته بوده و به هدفش رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: حسین فرکی در نشست خبری بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر سایپا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: همانطور که قبلا گفته بودم ما تنها برای سه امتیاز برابر سایپا به میدان رفته بودیم. ما به این هدف رسیدیم و به بازیکنانم بابت این بازی قابل قبول‌شان تبریک می‌گویم.

وی افزود: ما آنالیز خوبی از سایپا داشتیم و توانستیم در نهایت دو بر صفر پیروز شویم. در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و حریفمان بیشتر تلاش داشت از ضد حملات استفاده کند. ما در این بخش خیلی خوب بودیم. در نیمه دوم وقفه‌ای در بازی رخ داد که کمی نگرانی ایجاد کرد. ما در فاصله بین رفتن برق دفعه اول و دوم گل زدیم. ما در مجموع وی درباره وضعیت حاج صفی گفت: این بازیکن ویزایش را گرفته و احتمال دارد از فردا در تمرینات ما حاضر نشود.

او در پاسخ به این سوال که آیا رفتن حاج صفی مشکلی ایجاد نمی‌کند، افزود: ما چند بازیکن خوب داریم که الان در اختیار نداریم.

وی درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به حرف و حدیث‌های پیرامون برگزاری بازی‌های سپاهان در داخل اصفهان و اینکه امروز تیمش در تهران پیروز شد، گفت: من از قبل هم به بازیکنانم اطمینان دادم که پیروز میدان برابر سایپا شویم. تیم ما شایستگی بالایی دارد و امروز باید این را ثابت می‌کردیم. تاکید ما روی این بود که داخل و خارج خانه فرقی ندارد. ما مصمم به این بودیم که این را اثبات کنیم. اگر ادعای قهرمانی داشته باشیم نباید داخل یا خارج خانه برایمان فرقی کند. خوشحالیم که ثابت کردیم توانایی ما به واسطه شایستگی بازیکنانمان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج