۲۳۸۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حاشیه های لیگ قهرمانان آسیا

ادامه هیاهوی عربی علیه ایران

به نوشته روزنامه الاقتصادیه، طارق بن طالب، سخنگوی رسمی باشگاه النصر عربستان محرومیت عبدالغنی از سوی فدراسیون فوتبال آسیا را به دنبال اخراج در دیدار مقابل ذوب آهن در چارچوب مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شگفت انگیز دانست

به نوشته روزنامه الاقتصادیه، طارق بن طالب، سخنگوی رسمی باشگاه النصر عربستان محرومیت عبدالغنی از سوی فدراسیون فوتبال آسیا را به دنبال اخراج در دیدار مقابل ذوب آهن در چارچوب مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شگفت انگیز دانست و افزود: محرومیت عبدالغنی تا اطلاع ثانوی یک تصمیم خجالت انگیز و عجیب و غریب است و به سرعت خواستار لغو آن هستیم.

بن طالب یادآور شد: ما انتظار داشتیم که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دنبال حوادث اخیر در ورزشگاه آزادی و فولاد شهر و سر دادن شعارهای سیاسی و پلاکاردهای توهین آمیز، باشگاه‌های ایرانی را جریمه کند، اما ما متاسفانه شاهد سکوت کمیته انضباطی هستیم و دلیل آن برای ما نامشخص است. تماشاگران ایرانی انواع حرکات غیر ورزشی را انجام می‌دهند و کمیته انضباطی به راحتی از آن‌ها می‌گذرد. گویا که باشگاه‌های ایرانی خط قرمزهایی هستند که نباید از آن‌ها گذر کرد، این در حالی است که حسین عبدالغنی بازیکن ما را به خاطر اخراج در بازی ذوب آهن تا اطلاع ثانوی محروم کرده‌اند، تنها چیزی که در این زمینه می‌توان گفت این است که چنین کمدی خنده‌دار است.

سخنگوی رسمی باشگاه النصر عربستان خاطر نشان کرد: چرا باید حسین عبدالغنی که در دیدار با ذوب آهن اخراج شد و با کمال میل اخراجش را پذیرفت و با داوران دست داد و سپس زمین را ترک کرد، تا اطلاع ثانوی محروم شود؟ چرا باید تماشاگرانی که انواع توهین‌ها را بر ضد حکومت و ملت و کشورهای همسایه ما سر دادند، با هیچ جریمه‌ای مواجه نشوند؟ چرا که کمیته انضباطی فوتبال آسیا در برابر بعضی از حوادث سکوت می‌کند، اما در برابر بعضی دیگر از حوادث به سرعت واکنش نشان می‌دهد. ما بیشتر خواندیم که تاکایوکی سوزوکی مسئول هیات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا ، عنوان کرد: کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه‌های ایرانی را به خاطر حوادث اخیر جریمه خواهد کرد. اما ما تاکنون چیزی را در این باره ندیدم . چگونه می‌توان بی طرفی کمیته انضباطی فوتبال آسیا را توجیه کرد؟ حسین عبدالغنی در مراکش بر محرومیت خود گفت: از این تصمیم بسیار شگفت زده شدم . امیدوارم در این حکم تجدید نظر شود، چرا که کاری نکردم که مستحق چنین محرومیتی باشم.

منبع: ایسنا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج