۲۳۸۵۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گجت هایی که شما را توانمند می کنند

فناوری را بپوشید

فناوری های قابل پوشیدن در صدر سال ۲۰۱۴ بودند و همه ما می خواهیم بدانیم که در سال ۲۰۱۵ نیز مانند سال گذشته این نوآوری ها چقدر پیشرفت داشته و چه چیزی را برای ما از این حیث به ارمغان آورده اند؟

فناوری را بپوشید





هفته نامه صدا - منیره باقی: فناوری های قابل پوشیدن در صدر سال 2014 بودند و همه ما می خواهیم بدانیم که در سال 2015 نیز مانند سال گذشته این نوآوری ها چقدر پیشرفت داشته و چه چیزی را برای ما از این حیث به ارمغان آورده اند؟ ما در این مطلب سعی کردیم یک فهرست از بهترین فناوری های قابل پوشیدن را که بهترین های این حوزه بوده اند برای شما معرفی کنیم.

Skully

فناوری را بپوشید

یکی از محصولات تولید شده توسط سرمایه گذاری مردمی Indiegogo است که موفقیت بسیاری را در جذب سرمایه مردمی به دست آورده است. اسکالی یک کلاه ایمنی موتورسیکلت است که صفحه نمایش درونی آن به رانندگان موتورسیکلت ها تجربه ای مانند یک خلبان جنگنده را می دهد.

این محصول که در سال ۲۰۱۵ میلادی به بازار عرضه شده و یکی از محصولات مبتنی بر سیستم عامل اندروید است به موتورسواران طرح جامع و واضحی از خیابان ها، نقشه های جی پی اس، دوربین عقب و متریک های اندازه گیری سرعت و مسافت می دهد.

Barclaycard

فناوری را بپوشید

پول نقد دشمن دنیای فناوری است و دنیای فناوری هر کاری می کند تا این پدیده قدیمی را که هنوز هم وجود دارد از میدان خارج کند. این محصول دنیای فناوری یک دستبند است که شما به کمک آن می توانید بدون حمل هیچ گونه پول نقد به خرید و پرداخت خریدهایتان بپردازید چرا که این روزها پول نقد یک بار اضافی تلقی می شود.

Viper

فناوری را بپوشید

وایپر یک سیستم کامل برای تمامی باشگاه های فوتبال است و قرار بود بُعد جدیدی را به ورزش در سال ۲۰۱۵ اضافه کند. به هنگام پوشیدن آن می توانید سرعت، شتاب حرکات و تمام بیومکانیک های خود را ثبت کنید و پیشرفت خود را در ورزش کردن بسنجید.

Beddit

فناوری را بپوشید

یکی از بهترین فناوری های پوشیدنی است که اصلا نیازی نیست آن را بپوشید اما در دسته بندی فناوری های قابل پوشیدن قرار می گیرد. این ابزار را بر روی تخت خود گذاشته و به کمک آن می توانید ضربان قلب و الگوهای تنفسی خود را ثبت کنید تا به شما بگوید که خواب شما چقدر عمیق است. با استفاده از این ابزار شگفت انگیز می توانید خواب خود را به راحتی تنظیم کنید.

Moov

فناوری را بپوشید

این فناوری قابل پوشیدن توسط شرکت های مایکروسفات و اپل به طور مشترک طراحی شده است. این فناوری یک مربی مجازی است که به شما می گوید چگونه و چه وقت چه کار انجام دهید. نرم افزار AI یک نرم افزار بسیار هوشمند بوده و به شما کمک می کند که حالت خود را درست کنید و در مواقع مورد نیاز انگیزه لازم را کسب کنید.

Ringly

فناوری را بپوشید

بهترین ویژگی های یک ساعت هوشمند را می تواند در یک حلقه کوچک با یک سنگ نسبتا با ارزش که بر روی آن نصب شده است برای شما به ارمغان بیاورد. نام این حلقه Ringly است و می توانید آن را با گوشی خود همگام سازی کرده و نوتیفیکیشن های فیس بوک، اسنپ چت، توئیتر و غیره را دریافت کنید.

Nixie

فناوری را بپوشید

یکی از فناوری های قابل پوشیدن که برنده جایزه intel Make It Wearable شده است. نیکسی یک هواپیمای کنترل از راه دور کوچک است که بر روی آن یک دوربین نصب شده و شما می توانید با استفاده از آن عکس سلفی بگیرید. هواپیمای بدون سرنشین، سلفی؟ آیا سال ۲۰۱۵ تواند چیزهای شگفت انگیزتری هم به ما نشان دهد؟

Project Morpheus

فناوری را بپوشید

این محصول تولید شرکت سونی است و یک فناوری قابل پوشیدن یا یک نمایشگر قابل پوشیدن است که سونی در سال ۲۰۱۴ از آن رونمایی کرد. این محصول روی سر نصب می شود به گونه ای که واقعیت مجازی را برای شما به تصویر می کشد. به تصور بسیاری از کاربران پاسخ یا واکنش سونی به Oculus Rift آنچنان چیز بدی هم از آب درنیامده است. این فناوری برای کنسول های پی اس ۴ و ویتا طراحی شده و یک ظاهر زیبا دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج