جاباما
۲۳۹۳۶۹
۴ نظر
۵۰۸۶
۴ نظر
۵۰۸۶
پ

برترین کسب و کارهای ایران و جهان

در Mint.com، با پول خود مهربان تر باشید!

نعنا، همیشه حس تازگی و شادی به انسان می‌دهد، حال وقتی نعنا از جنس پرتالی برای مدیریت گردش منابع مالی و تراکنش‌های پولی روزمره باشد و صرفه جویی‌های بهتری را برایتان به ارمغان آورد، شادی دو چندان خواهد شد.

در Mint.com، با پول خود مهربان تر باشید!
برترین ها: باشگاه کارآفرینی دیجیتالی پرتال برترین‌ها در چند ماه اخیر، به معرفی ده‌ها پرتال موفق در فضای کسب و کار اینترنت پرداخته هست که در مطلب امروز، به یکی دیگر از سایت‌های فعال در زمینه کارآفرینی مجازی اشاره می‌شود. پرتال نعنا یا مینت دات کام، در واقع یک کسب و کار خلاقانه جالب هست که به شما امکان می‌دهد تا مدیریت بهتری را بر روی منابع مالی داشته باشید.

در Mint.com، با پول خود مهربان تر باشید!
(پرتال مینت دات کام، فرصتی برای مهربان تر شدن با پول هست!)

کارآفرینی دیجیتالی به سبک مینت دات کام، روش جالب و خلاقانه ای برای مدیریت بهتر منابع مالی هست و به ما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از قابلیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و نمودارهای مصور ساده، درک درستی از پول‌هایی که در طول روز و هفته خرج می‌کنیم، داشته باشیم. مینت اکنون به صورت موبایلی و دسکتاپی عرضه شده است و امکانات خوب و ارزنده ای را به صورت ساده در اختیار مخاطبان با درک‌های مختلف از مسائل مالی ارائه می‌کند. این نرم افزار توصیه شده از طرف بسیاری از کاربران حرفه ای، بهترین روش برای مدیریت امور مالی شخصی شما می‌باشد. برای استفاده از خدمات سایت مینت، باید در پرتال ثبت نام کنید.

راهنمایی درباره این کسب و کار جالب، از طریق مطالب ارائه شده در وبلاگ آن به آدرس: http://blog.mint.com در دسترس هست. این سایت برای کاربران آمریکایی و کانادایی ساخته شده است، اما روش کار و ایده‌های خلاقش، می‌تواند زمینه استارت آپ های جالبی را برای فعالان کسب و کارهای اینترنتی کشور سبب شود و به طور کل، ایده بسیار خوبی هست. خیلی‌ها نمی‌دانند در ماه چقدر پول صرف سبزیجات و میوه و بنزین و یا حتی صرف پرداخت کارمزد تراکنش‌های عابر بانکی کرده‌اند. همه این‌ها را می‌توان از طریق پرتالی در یک جا در دسترس و مدیریت کرد و تحلیل درستی از پول‌های دریافتی و خرج شده دراختیار داشت. موردی که هنوز بین سایت‌ها و فعالان کسب و کار اینترنتی ایران، حتی فعالان بانکداری مجازی دیده نمی‌شود. اما می‌تواند طرفداران زیادی داشته باشد، عین ایده اوبر دات کام!

در Mint.com، با پول خود مهربان تر باشید!
(جدیدترین تصویر از ایندکس پرتال Mint.com - با پول خود مهربان باشید)

در واقع، Mint.com شما را قادر می‌سازد که امور ثبت، بودجه بندی و مدیریت مالی خود را بطور یکپارچه در یک مکان انجام دهید تا راحت تر محل مصرف پول و امکان صرفه جویی در بعضی موارد را متوجه شوید. یک حساب بازکنید، بانک - اعتبار و وام‌های خود را به آن اضافه کنید، و مینت بطور خودکار تراکنش‌های شما را بطور آسان و ایمن ردگیری و طبقه بندی می‌کند. این سرویس در آمریکا راه اندازی شده است و کاربران زیادی در مناطق مختلف جهان دارد. مدیریت کل سایت مینت از طریق پرتال https://paymentnetwork.intuit.com صورت می پذیر که در صورت علاقمندی به دریافت اطلاعات تکمیلی، می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. اگر هم می‌خواهید بدانید که مدل کسب و کار این سایت چه گونه هست و از طریق چه کارت‌های اعتباری و خدمات تکمیلی بر روی آن‌ها درآمد زایی دارد، به نشانی www.mint.com/credit-cards مراجعه کنید.

در Mint.com، با پول خود مهربان تر باشید!
(پرتال مینت و اپلیکیشن آن، مدیریت کلیه امور خرید کاربر را انجام می‌دهد)

سرویس نعنا (Mint) یک سرویس آنلاین جهت طبقه بندی و مدیریت کلیه حساب‌های مالی و دخل و خرج شما می‌باشد. شما توسط این سرویس می‌توانید کلیه اطلاعات مالی خود اعم از تسهیلات گرفته شده، منابع درآمدی، هزینه‌ها، فاکتورهای پرداختنی و … را در این سرویس وارد و مدیریت نمایید. در هر لحظه شما می‌توانید به صورت نموداری به کلیه اطلاعات بالا و مقایسه هزینه‌ها و درآمدتان نگاهی داشته باشید. از امکانات این سرویس پیامک و ایمیل به شما در زمان‌های سرسید قبوض، اقساط و … می‌باشد. همچنین با توجه به هزینه‌هایی که انجام می‌دهید این سرویس به شما راهکارهایی جهت کاهش این هزینه‌ها و در نهایت پس انداز بیشتر را برای شما در بر خواهد داشت. شما در هر لحظه می‌توانید کلیه اطلاعات خود را در گوشی موبایل و از طریق نرم افزار این سرویس در اختیار داشته باشید.

در Mint.com، با پول خود مهربان تر باشید!
(اپلیکیشن مینت دات کام فرصتی برای مدیریت پول با گوشی هوشمند هست)

از سال 2013 میلادی، اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی Mint وارد فروشگاه ویندوز فون شد. این اپلیکیشن می‌تواند کلیه حساب‌های بانکی کاربر، کارت‌های اعتباری، و کلیه تراکنش‌های مالی را کنترل کند. با کمک این اپلیکیشن کاربر می‌تواند برخی خرج‌های اضافی خود را حذف کرده و همچنین پول بیشتری پس انداز کند. همچنین این اپلیکیشن می‌تواند با اپلیکیشن های بانک داری امریکا و مؤسسات وابسته به بانک‌ها نیز هماهنگ شود. این اپلیکیشن پیش از این در سیستم‌های اندرویدی وجود داشت و اکنون به ویندوز فون نیز راه یافته است. اگر می‌خواهید به صورت ویدئویی و مصور، روش استفاده از این کسب و کار جالب اینترنت را یاد بگیرد، ویدئو زیر می‌تواند کمک خوبی باشد.



ثبت نام در مینت از طریق www.mint.com/#signup امکان پذیر هست. مینت هم اکنون توسط ده‌ها میلیون کاربر اینترنت استفاده می‌شود.

در Mint.com، با پول خود مهربان تر باشید!
(صفحه ثبت نام در سایت مینت جهت استفاده از خدمات رایگانش)

یکی از کاربردهای خوب این پرتال و خدماتی که به مخاطبان ارائه می‌کند، تحت قالب اپلیکیشن های قابل نصب هم بر روی گوشی هوشمند و هم بر روی تبلت هست. در واقع مینت تلاش می‌کند تا کاربرانش به راحتی بتوانند در همه وقت، از طریق اینترنت، مدیریت بهینه ای بر روی دخل و خرج خود داشته باشند. این موضوعی هست که سبب موفقیت روزافزون کسب و کار اینترنتی مینت در فضای وب شده است.

در Mint.com، با پول خود مهربان تر باشید!
(اپلیکیشن مینت، بررسی منابع مالی شما را همچون یک کارشناس مالی تحلیل می‌کند)

وقتی مینت را بر روی موبایل خود نصب کنید، می‌توانید با ورود اطلاعات به آن، به موارد جالبی دست پیدا کنید.

به روز رسانی، راه سریع‌تر آسان تر برای دیدن مشخصات دقیق از آخرین تغییرات مالی خود است. هنگام باز کردن برنامه بر روی تلفن همراه خود را، به روز رسانی را نشان می‌دهد کارت محتوا حساس که تغییرات مهم مانند برجسته:

• معاملات اخیر
• هشدار هزینه
• بودجه سرعت نزدیک
• هشدار هزینه‌های بالا
• حساب‌های اخیراً استفاده شده

یکی از کاربردهای جالبی که سایت مینت از طریق خدمات الکترونیکی‌اش جهت مدیریت منابع مالی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، اعلاناتی هست که در قالب پست الکترونیک یا پیام کوتاه برای کاربر ارسال می‌کند تا درباره صورتحساب‌هایی که باید پرداخت کند، اقساط لوازم و هزینه‌هایی که برای برق و آب و گاز و تلفن پرداخت می‌شود، مطلع باشد. این با مدیریت حساب بانکی که معمولاً پرتال‌های بانکداری مجازی در اختیار مشتریانشان می‌گذارد، متفاوت هست. در واقع، مینت می‌کوشد تا به شما بگوید که در 3 ماه گذشته، چه اندازه پول تلفن و برق و حتی میوه خرید کرده‌اید و این میزان در مقایسه به ماه‌ها یا سال گذشته، افزایشی بود یا کاهش و نسبت به درامد دریافتی، مدیریت این هزینه‌ها به چه صورت هست.

همه این‌ها در قالب نمودار و پای چارت‌های ساده ای در اختیار مخاطبان می‌باشد.

اگر شما هم حساب دخل و خرجتان از دستتان خارج شده، اگر آخر ماه با این سؤال مواجه هستید که "پول‌هایم چه شد؟" با ما همراه باشید تا راهی برای سر و سامان دادن به پول‌هایتان به شما معرفی کنیم.
Mint.com یک سایت شخصی مدیریت مسائل مالی است و البته رایگان است، که به لطف ظاهر جذاب و سابقه خوبش، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای بودجه بندی و انجام حساب و کتاب‌هاست. حال چه شما تازه شروع به کار با این برنامه کرده باشید و چه بخواهید از آن چه بلدید فراتر بروید، می‌توانید از این راهنمایی‌ها استفاده کنید.

در Mint.com، با پول خود مهربان تر باشید!
(تصویر نمودار اطلاعاتی ارائه شده توسط مینت برای دخل و خرج کاربران)

وضعیت مالی خود را به طور کامل شناسایی کنید

Mint زمانی بهترین عملکرد را دارد که وضعیت مالی شما را به طور کامل ببیند. این به معنای ورود به تمام حساب‌ها، وارد کردن پس اندازها، چک‌ها و کارت‌های اعتباری است. اما به همین جا بسنده نکنید. هر قرض یا قسطی که دارید نیز باید مدیریت شود. و برای اینکه خاطرتان جمع تر باشد دارایی‌های خود، مانند زمین و ماشین را نیز وارد کنید.

پس از این که بودجه‌تان را تنظیم کردید، Mint با دسته بندی تراکنش‌ها به امثال قبوض مختلف، میوه و سبزی، ابزارآلات، سرگرمی و غیره آن چه که انجام می‌دهید را ثبت و ضبط می‌کند. اما همیشه هم کارها را درست انجام نمی‌دهد. برخی چیزها بدون دسته بندی باقی می‌مانند. دسته بندی نشدن تراکنش‌ها نه تنها بودجه شما را کم اثرتر نشان می‌دهد، بلکه بر رویکردهای مالی شما نیز تأثیر می‌گذارد.

علاوه بر این می‌توانید تراکنش‌ها را برچسب گذاری کنید. گزینه‌های پیش فرض مسافرت و بازپرداختی هستند. همچنین می‌توانید برچسب‌های خودتان را بسازید و تعیین کنید که در بودجه محاسبه شوند یا نه.

کنترل گردش پول نقد، موضوعی هست که باید به آن توجه کرد. این یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هاست، اما یکی دو راه حل سر راهتان وجود دارند.

گزینه 1: راه اول این است که بودجه ای برای پول نقد و خودپرداز تعیین کنید و تمام تراکنش‌ها را ثبت کنید. حتی می‌توانید تعیین کنید که برای یک فنجان چای یا یک پرس غذا از پول نقد استفاده می‌کنید یا نه.
گزینه ۲: این یکی کمی پردردسرتر است اما اگر می‌خواهید تحلیل دقیقی از وضعیت مالی خود داشته باشید، بسیار ارزشمند است. هر بار که پول نقد خرج می‌کنید در Mint وارد کنید.

توصیه‌هایی به کارآفرینان جوان ایرانی

۱- مینت دات کام نشان می‌دهد که کاربران اینترنت، برای مدیریت هزینه‌های خود، حاضر به استفاده از نرم افزارهای تحت وب و موبایل هستند و این یک بازار نو و دست نخورده هست البته فعلاً!

۲- اپلیکیشن های مدیریت هزینه‌های روزانه و ارائه توصیه‌هایی برای مدیریت بهینه منابع مالی، یک نیاز پر کاربرد در عصر دیجیتالی امروز هست که می‌تواند مد نظر استارت آپ های ایرانی قرار بگیرد.

۳- به عنوان یک کاربر غیر ایرانی وارد این پرتال شده و طریقه استفاده از آن را یاد بگیرید و با الگو یابی مؤثر، تلاش کنید تا نسخه ایرانی این کسب و کار خلاق را راه اندازی کنید.

۴- همه دوست دارند تراز مثبت مالی را در دخل و خرج ماهانه و فصلی داشته باشند. نرم افزار می‌تواند یک دستیار خوب برای کاربران باشد. تعامل یک اپلیکیشن با بانکداری مجازی کشور، می‌تواند چنین فرصتی را بستر سازی کند. این ایده دیجیتالی خوب را در نظر داشته باشید.

۵- مجموعه مطالبی که در سلسله گفتارهای ۱۰۰ ایده دیجیتالی خوب برای کاربران خوب بیان شد را مطالعه کنید و آن ها را در قالب چنین کسب و کارهای بانکی و مالی، راهبری و خلق کنید.

۶- پرتال‌هایی که فعالیت‌های تکمیلی در مدیریت منابع مالی را انجام می‌دهند مانند http://www.ledgerist.com همواره در نظر داشته باشید و تلاش کنید تا اقتصاد مشارکتی دیجیتالی را یاد بگیرید و نمونه‌هایی که در باشگاه کارآفرینی در چند ماه اخیر معرفی شد، به عنوان الگوی موفق در نظر بگیرید.

همواره با باشگاه کارآفرینی دیجیتالی برترین‌ها در روزهای زوج همراه ما باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه اسم جالبی. نشنیده بودم.

    • بدون نام

      اسم این سایت الان چند میلیون دلار می ارزه

    • فرها

      یعنی شما میگردید ببینید چه سایت هایی معروفه ! با حال بود اسمش. خوشم اومد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه بده فرهاد جان؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج