جاباما
۲۳۹۷۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بارش در ۱۰ استان کشور شدت می‌گیرد

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا استان تهران شاهد وزش شدید باد به همراه گرد و خاک خواهد بود،‌ گفت: امروز بارش باران در ۱۰ استان کشور شدت می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت:‌ امروز برای استان‌های واقع در غرب، شمال غرب، سواحل شمالی، مرکز، پاره‌ای از مناطق جنوب غرب و استان‌های واقع در البرز مرکزی و پاره‌ای از مناطق شرق و شمال شرق ابرناکی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شدت بارش‌ها امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، اردبیل و گیلان، مازندران، گلستان و مناطق شمالی استان‌های سمنان و خراسان شمالی خواهد بود.

وی افزود: طی ۳ روز آینده برای شرق کشور وزش باد و در پاره‌ای نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل با طوفان گردوخاک همراه خواهد بود.

رفیعی در ادامه تصریح کرد: همچنین امروز و فردا در استان‌های سمنان، اصفهان، قم و تهران وزش باد شدید به همراه گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. با تشکیل توده گردوخاک بر روی کشور عراق، امروز برای استان‌های واقع در نوار غربی کشور نیز پدیده گردوخاک و کاهش دید افقی رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان امروز تهران نیمه ابری تا ابری است و در پاره‌ای از نقاط رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد. همچنین وزش شدید باد به همراه گردوخاک طی امروز در تهران ادامه دارد و این پدیده از سمت غرب تهران آغاز می‌شود.

وی گفت: امروز شهرکرد با دمای ۷ درجه سانتی‌گراد و اهواز با دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج