۲۳۹۸۴۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

صدها مهاجر با قطار وارد وین شدند

صدها مهاجر پس از چند ساعت توقف در مرز مجارستان با قطار وارد وین، پایتخت اتریش شده و بسیاری از آنها فورا سوار قطارهایی به مقصد آلمان شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: صدها مهاجر پس از چند ساعت توقف در مرز مجارستان با قطار وارد وین، پایتخت اتریش شده و بسیاری از آنها فورا سوار قطارهایی به مقصد آلمان شده‌اند.

در پی کشف اجساد ۷۱ نفر در کامیونی در اتریش، این کشور هم بازرسی از اتومبیل‌های در حال ورود از مجارستان را افزایش داده است. پنج نفر در ارتباط با آن حادثه دستگیر شده‌اند. تصور می‌شود بیشتر افرادی که اجساد آنها پیدا شده، شهروندان سوریه بودند که از جنگ داخلی می‌گریختند.

وزارت کشور اتریش گفت که اگر توافقی در مورد توزیع منصفانه مهاجران به دست آید، بازرسی‌های شدیدتر لازم نخواهد بود. «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان هم گفته است که کشورهای اروپایی باید بار سنگین هجوم شمار زیاد مهاجران را بین خود تقسیم کنند.

روز دوشنبه همچنین هزاران نفر در اتریش طی تظاهراتی خواستار حقوق بهتر برای مهاجران شدند. مقام‌های اتریشی روز دوشنبه اعلام کرده بودند قطارهایی را که از بوداپست به طرف وین می‌رفتند، متوقف کردند و گفتند هر کسی را که در مجارستان درخواست پناهندگی کرده باشد برمی‌گردانند. اما معلوم نیست چنین اتفاقی افتاده باشد. شرکت خط آهن اتریش گفت مسیر بوداپست به دلیل جمعیت زیاد مسافران مختل شده است.

بنابر این گزارش، شمار مهاجرانی که در ماه ژوئیه به مرزهای اروپا رسیدند ۱۰۷ هزار و ۵۰۰ نفر بود که یک رکورد به حساب می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Utopia

      دلیل این مهاجرتها چیه که تیتر اخبار شدن؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج