۲۳۹۹۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

در نشست شورای هماهنگی آلودگی هوای تهران تصمیم گیری شد؛

معادن شن و ماسه تهران موقتا تعطیل شد

نشست شورای هماهنگی مواقع اضطراری آلودگی هوای استان تهران تصمیمات لازم برای مقابله با تندباد احتمالی امروز را در دستور کار قرار داد که تعطیلی فعالیت معادن شن و ماسه یکی از انها بود.

خبرگزاری مهر: نشست شورای هماهنگی مواقع اضطراری آلودگی هوای استان تهران تصمیمات لازم برای مقابله با تندباد احتمالی امروز را در دستور کار قرار داد که تعطیلی فعالیت معادن شن و ماسه یکی از انها بود.

ظهر سه شنبه نشست هماهنگی مواقع اضطراری آلودگی هوای استان تهران با حضور مدیر کل محیط زیست استان تهران و مدیر کل مدیریت بحران استانداری در محل استانداری برگزار شد.

در این نشست مصوب شد تا فعالیت معادن شن و ماسه در استان تهران به ویژه در شهرستان های غرب این استان به دلیل بالارفتن میزان گرد و غبار و افزایش آلاینده های هوا به مدت ۴۸ ساعت تعطیل شود.

همچنین در این نشست بر آماده باش دستگاه های امدادی و خدماتی نظیر آتش نشانی، هلال احمر و غیره به منظور خدمت رسانی به مردم تأکید شد.

در نشست هماهنگی مواقع اضطراری آلودگی هوای استان تهران به مردم توصیه شد تا از حد الامکان از وسائل نقلیه شخصی و دارای اشکال فنی استفاده نکنند.

همچنین مسئولان در این نشست تأکید کردند که مردم باید از هر اقدامی نظیر سوزاندن ضایعات و غیره که میزان آلایندگی هوا را افزایش می دهد، خودداری کنند.

گفتنی است شامگاه دوشنبه طی پیش بینی سازمان هواشناسی تندبادی با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت نقاط مختلف استان تهران را در برگرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج