جاباما
۲۴۰۲۴۱
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

۸ بازیکن ثروتمند فوتبال جهان را بشناسید

همیشه این که کدام بازیکنان پولدارتر هستند سوژه رسانه های جهان بوده است. اما این که رسما آماری اعلام شود، تا به حال دیده نشده. در هر صورت روزنامه دیلی میل انگلستان در گزارشی ۸ فوتبال ثروتمند جهان را معرفی کرده که در این میان نفر اول کریستیانو رونالدوست.

8 بازیکن ثروتمند فوتبال جهان را بشناسید



هفته نامه چلچراغ - محمدحسین آقابزرگ: همیشه این که کدام بازیکنان پولدارتر هستند سوژه رسانه های جهان بوده است. اما این که رسما آماری اعلام شود، تا به حال دیده نشده. در هر صورت روزنامه دیلی میل انگلستان در گزارشی 8 فوتبال ثروتمند جهان را معرفی کرده که در این میان نفر اول کریستیانو رونالدوست. آمار این روزنامه با توجه به ارتباطات و آمارهای خوبی که دارد، می تواند دقیق باشد:

1- کریستیانو رونالدو (80 میلیون دلار)

8 بازیکن ثروتمند فوتبال جهان را بشناسید

بی شک یکی از نامدارترین فوتبالیست های تاریخ است. خوش نگاه، خوش پوش، بامهارت و خوش استیل از او بازیکنی ساخته که خارج از زمین فوتبال هم برای بسیاری از شرکت های تبلیغاتی پولساز باشد. او میانگین ۱.۷۸ گل در ۱۷۸ بازی ابتدایی را که برای رئال انجام داده است دارد. آمار خیره کننده ای است. خصوصا این که بدانیم بسیاری از تیم ها میانگین زدن یک گل در یک بازی را دارند!

۲- لیونل مسی (۶۴.۷ میلیون دلار)

8 بازیکن ثروتمند فوتبال جهان را بشناسید

در نگاه اول مسی چهره یک ورزشکار حرفه ای را نداشت. ولی حالا باید نگاه های گذشته را تغییر داد، چون این روزها، روهای مسی آقای فوتبال جهان است. او نه تنها یکی از ثروتمندترین فوتبالیست ها بلکه یکی از گل زن ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. او با پیراهن بارسلونا بیش از ۲۵۰ گل به ثمر رسانده و با درخشش خیره کننده اش در دیدار نهایی، سوپر جام اروپا مقابل سویا کماکان به این درخشش ادامه می دهد.

۳- زلاتان ابراهیموویچ (۴۰.۴ میلیون دلار)

8 بازیکن ثروتمند فوتبال جهان را بشناسید

نام این بازیکن سوئدی مقابل بسیاری از تیم های مطرح اروپایی نقش بسته است و حالا با تیم پاریسن ژرمن، لوشامپیونه را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخته است. او با این که بالای ۳۰ سال سن دارد ولی کماکان به درخشش در فوتبال ادامه می دهد تا نشان دهد سن ملاک مناسبی برای ارزیابی توانایی های ستاره ها نیست.

۴- گرت بیل (۳۶.۴ میلیون دلار)

8 بازیکن ثروتمند فوتبال جهان را بشناسید

روزگاری کسی فکرش را هم نمی کرد پسری از سرزمین ولز میان ثروتمندترین فوتبالیست های جهان باشد، ولی حالا این رویا رنگ حقیقت به خود گرفته است. بازیکنی که در زمان خردسالی معلمش اجازه استفاده از پای چپش را به او نمی داد زیرا از نقطه نظری استفاده از پای چپ در مقابل دیگر بچه ها که این توانایی را نداشتند غیرمنصفانه بود، ولی حالا در رئال می تواند از هر دو پایش استفاده کند، هرچند که پای راستش قدرت پای چپش را ندارد، شش سال درخشش در تاتنهام از او یک ستاره ساخت تا حالا در کهکشانی ها به بازیکنی پول ساز تبدیل شود.

۵- رادامل فالکائو (۳۵.۴ میلیون دلار)

8 بازیکن ثروتمند فوتبال جهان را بشناسید

شاید زمانی که به موناکو پیوست، از لحاظ مالی نقطه عطفی در زندگی فوتبالیش رقم خورد. موناکویی که تا آن سال ها کمتر مورد اشاره علاقه مندان به فوتبال قرار داشت. بعد از فصلی ناامیدکننده در منچستر یونایتد، حالا باید دید در چلسی زیر نظر آقای خاص فوتبال، این کلمبیایی چه عملکردی را در فصل جاری رقم خواهدزد.

۶- نیمار (۳۳.۶ میلیون دلار)

8 بازیکن ثروتمند فوتبال جهان را بشناسید

نیمار داسیلوا سانتوس جونیور بعد از درخشش در سانتوس برزیل و البته جام جهانی ۲۰۱۴ با پیوستن به بارسا فوتبالش را بیشتر به رخ جهان کشید. در آینده قطعا بیشتر از نیمار خواهیم شنید، خصوصا این که با توجه به سنش حالاحالا می تواند در فوتبال باشگاهی بدرخشد. اما در تیم ملی برزیل اوضاع متفاوت است و همه از او انتظارات بالای دارند. جام جهانی گذشته مثال خوبی برای این ادعاست و باید دید در فوتبال برزیل ستاره ای جدیدی به مانند او ظهور خواهدکرد یا نه.

۷- وین رونی (۲۳.۴ میلیون دلار)

8 بازیکن ثروتمند فوتبال جهان را بشناسید

اگرچه چهره ای به زیبایی دیوید بکام ندارد ولی بازیش قابل تحسین است. او کماکان دستمزد زیادی دریافت می کند و ماندگاری خوبی در شیاطین سرخ داشته است. هرچند که خیلی ها اعتقاد دارند دوران افولش در فوتبال نزدیک است. ولی هنوز که هنوز است این روزها نام منچستریونایتد با وین رونی گره خورده است، بازیکنی که سه بار عنوان بهترین گل فصل را به نام خود ثبت کند، حتما شایسته احترام است.

۸- سرجیو آگرو (۲۳.۳ میلیون دلار)

8 بازیکن ثروتمند فوتبال جهان را بشناسید

آگرو آرژانتینی طی ۱۱ سال حضور در ایندیپندینته، اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی ۱۶۳ گل به ثمر رسانده است. بازیکنی که از نگاه فیفا در سال ۲۰۰۷ بهترین بازیکن جام جهانی فوتبال، حتما شایستگی حضور در میان بهترین ها و ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا را دارد. حالا باید دید در کنار رحیم استرلینگ و بزرگان دیگر منچسترسیتی در فصل پیشرو چگونه کار خواهدکرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • david villa

      فقط داوید ویا...................

    • Neymar

      فقط نيمار جونننننن

    • محمود

      این ارقام یا خیلی قدیمیه یا نمیدونن واقعا چقدر ثروت دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج