۲۴۰۷۳۸
۳ نظر
۶۲۹۴
۳ نظر
۶۲۹۴
پ

۱۰ پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

تعطیلات آخر هفته فرصت خیلی خوبی هست برای این که به دوستان قدیمی خودت زنگ بزنی و از آن ها وقتی بخواهی برای تازه کردن دیدارها. اما اگر نمیدونی که دوستان رو کجا دعوت کنی خواندن این مطلب رو از دست نده.

وب سایت چیدانه: تعطیلات آخر هفته فرصت خیلی خوبی هست برای این که به دوستان قدیمی خودت زنگ بزنی و از آن ها وقتی بخواهی برای تازه کردن دیدارها. اما اگر نمیدونی که دوستان رو کجا دعوت کنی خواندن این مطلب رو از دست نده. امروز می خواهیم با مکان هایی برای قرارهای دوستانه آشنا بشیم، با این مطلب جذاب همراه باشید تا انتخاب محل قرارهای آخر هفته تان آسان تر شود.

۱- کافه نزدیک کتاب

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

خیابان کریم خان زند، بین خیابان ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۳۴، طبقه اول

کافه نزدیک فضای بزرگ و جالبی را ایجاد کرده و طراحی داخلی آن با خیلی از کافه‌های متداول و مرسوم متفاوت است. یکی از کارهای خوب کافه این است که به سبک بعضی کافه‌های دیگر فضای افراد سیگاری و غیر سیگاری را از هم جدا کرده.

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

هم چنین اگر که دوست داشته باشید می‌توانید از محیط باز کافه هم استفاده کنید. صاحبان این کافه صندلی‌ها و مبل‌های مختلف و متفاوتی را تدارک دیده‌اند که می‌تواند هر سلیقه و هر نیازی را راضی نگه دارد.

۲- کافه گودو یا گاندی

خیابان گاندی

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

کافه‌بروهای قدیمی و دانشجوهایی که خیابان انقلاب پاتوق‌شان بود کافه گودو را خوب یادشان هست. کافه‌ای که ده سال پیش سر خیابان فلسطین بود و پاتوق دانشجوها. بعدها کافه گودو با آن گرامافون قدیمی و صفحه‌های موسیقی کلاسیک و راک‌اش به تئاترشهر و محل کار صاحب‌اش، همایون غنی‌زاده، نزدیک‌تر شد.

کلاب‌ساندویچ‌ها و قهوه‌ترک‌های گودو برای خودش مشتری‌های همیشگی و خاص داشت. بعدتر همایون غنی‌زاده شعبه‌ی دوم گودو را در مرکز خرید گاندی باز کرد.

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

دکور گودو هم شناسنامه‌ی مخصوص خودش را دارد. رومیزی‌های چهارخانه‌ی اغلب قرمز با صندلی‌های لهستانی و دیوارهایی که با عکس ساموئل بکت تزئین شده‌اند. کافه گودو کم‌کم منوی قدیمی خودش را تغییر داد و همگام با کافه‌های دیگر به لیست خوردنی‌هایش تنوع داد.

هنوز هم تعداد زیادی از کافه‌نشین‌ها فضای چوبی کافه گودوی چهارراه ولی‌عصر را به کافه‌های دیگر شهر ترجیح می‌دهند.

۳- کافه باغ فردوس

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

میدان تجریش، باغ فردوس

از هر نظر که حساب کنی، کافه سینما تقریبا یک سر و گردن از کافه های مشابه خودش بالاتره. این کافه تو فضای باغ فردوس و در کنار یکی از جالب ترین موزه های تهران قرار گرفته و کلی آرامش داره. یعنی اصلا وقتی از شلوغی، دود و ترافیک تجریش می گذری و وارد کافه میشی اصلا انگار وارد یک دنیای دیگه شدی.

در ضمن کافه سینما خیلی هم بزرگه و ۱۳۰ تا صندلی برای نشستن و دو تا فضای داخلی و بیرونی داره.

بنابراین آدم بسته به نوع قرارش می تونه جای نشستنش رو هم انتخاب کنه. منوی کافه سینما علاوه بر تنوع زیادش، خیلی هم بامزه است چون از اسم های سینمایی برای خوراکی های داخل منو استفاده شده.

۴- کافه ویکولو

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴

ایتالیا را به کوچه و پس کوچه هایش میشناسند. با آن معماری خاص و چشم نواز گویی که در پس هر پیچ دنیایی شگرف نهفته است. این کوچه ها با کافه و رستوران هایش، با میزها و صندلی ها و چتر های رنگی و مردمان شادمانش به قدری جذاب بوده که آوازه اش به گوشه و کنار دنیا رسیده است. این کوچه های دوست داشتنی و دیدنی ویکولو نام دارند.

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

کافی شاپ و گریل ویکولو با معماری خاصش همانند رمی کوچک است که تجربه ای متفاوت برای مهمانانش رقم می زند. این کافه دقیقا فضایی مانند کافه های ایتالیا را برای شما تداعی می کند، مبلمان ها، سبک کلاسیک در طراحی دکوراسیون داخلی ، نوع سرو نوشیدنی ها، همه این ها هم در فضای باز کافه به چشم می آید هم در فضای داخلی آن.

۵- کافه سام

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

خیابان فرشته(فیاضی)، مرکز خریدسام

تنها منوی پر و پیمان کافه سام نیست که آن‌را از بسیاری کافی‌شاپ‌ها متمایز می‌کند؛ باریستاهای خوش‌ذوق و کاربلد کافه سام در لاته آرت بسیار مهارت دارند و وقتی کافه لاته سفارش می‌دهید٬ می‌توانید مطمئن باشید که فنجان قهوه‌تان منقش به طرح یک قلب٬ قو یا لاله برای‌تان سرو می‌شود.

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

هرچقدر می‌خواهید درباره‌ی قهوه‌ها و کوکتل‌های قهوه‌ای کافه سام از باریستاها بپرسید؛ یقین بدانید با حوصله و مو به مو برای‌تان توضیح می‌دهند و تا رسیدن به انتخاب نهایی شما را همراهی خواهند. در ضمن برای پیدا کردن کافه سام٬ دنبال تابلو یا سردر نباشید؛ وارد مرکز خرید سام در خیابان فرشته که شوید٬ کافه را در گوشه‌ی سمت چپ ِ طبقه‌ی اول خواهید یافت.

۶- فوت کورت راه چوبی

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به میدان ونک، خیابان دیدار جنوبی، بعد از پارک آب و آتش

اروپا دیده‌ها ادعا دارند که این رستوران چیزی کم از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های پاریس ندارد؛ فود کورتی در فضایی نیمه باز با دکوراسیونی مدرن و دوست داشتنی اما شلوغ و پرهیاهو.

این را می‌شود از یادداشت‌های روی میز به خوبی درک کرد: «حداکثر استفاده از میزها یک ساعت می‌باشد». اما طبیعت زیبا، هوای خوب منطقه و تنوع غذایش به شما این اجازه را نمی‌دهد که نادیده‌اش بگیرید به خصوص اینکه در مجاورت پارک زیبای آب و آتش قرار گرفته است.

۷- مجموعه ورزشی انقلاب

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

تهران - خیابان ولیعصر ، ابتدای اتوبان نیایش ، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

این مجموعه با نگاه به موقعیت جغرافیایی ویژه خود، از هوای پاک شمال تهران برخوردار است. درب جنوبی در کنار بوستان ملت و درب شمالی آن در خیابان سئول، کنار نمایشگاه بین‌المللی تهران است. این مجموعه با گستره نزدیک به یک میلیون متر مربع، که بیش از نیمی از آن فضای سبز است و نیمی دیگر فضاهای گوناگون سرپوشیده و روباز ورزشی است.

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

باشگاه انقلاب از مهم‌ترین ورزشگاه‌های موجود در ایران و خاورمیانه و در دنیا کم مانند است. این مجموعه که نگین سبز تهران لقب گرفته‌است، روزانه میزبان حدود ۱۰۰۰۰ نفر از اعضا است و مکان خوبی است تا یک بعد از ظهر عالی را با دوستان تان سپری کنید و خوش بگذرانید.

۸- کافه پالادیوم

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی

معماری هنرمندانه، نور پردازی حرفه ای و استفاده از سیستم پخش موسیقی، تضمین کننده جذابیت فضای کافه رستوران است. اینجا بسیار متفاوت تر از یک کافی شاپ در یک مرکز خرید است. مکانی لوکس و در عین حال آشنا و دوستانه که چه به تنهایی و چه در کنار دوستانتان از آن لذت خواهید برد. فضایی که می تواند جای مناسبی برای مراودات دوستانه و حتی مذاکرات کاری و تجاری شما باشد.

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

منوی ویژه کافه رستوران نیز توسط اساتید و متخصصین داخل و خارج از کشور تهیه شده و توسط پرسنل حرفه ای این بخش با علاقه و خلاقیت، به بهترین نحو با تازه ترین و بهترین مواد اولیه آماده، تزئین و سرو می شود.

در این منو، غذاها و نوشیدنی هایی در نظر گرفته شده است که در برگیرنده هر نوع ذائقه و سلیقه ای است؛ از گوشت های گریل سفید و قرمز شده تا بشقاب سبزیجات، از عرقیات سنتی ایرانی و انواع نوشیدنی های سرد تا قهوه ها و دمنوش های گیاهی مرغوب.

۹-چای بار واقع در انجمن خوش نویسان

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی، باغ انجمن خوشنویسان

کافه انجمن خوش نویسان یکی از شعبه های کافه کتاب هست. فضای داخلی این کافه معماری و جذابیت خاصی داره. فضاا بسیار دوستانه است و محلی عالی برای دورهمی های دوستانه. مبلمان ها بسیار هوشمندانه انتخاب شده اند. صندلی های لهستانی، میز های کوچک، همه محیطی گرم و صمیمی را به وجود آورده است تا از بودن در آن و وقت گذرانی خود لذت ببرید.

۱۰- کافه شمرون

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

در دل باغ موزه هننر ایرانی کافه ای قرار داره که به اسم کافه شمرون، تلفیق فضای کافه و باغ محیطی متفاوت و در عین حال جذاب رو پدید آورده که می شه ساعت ها در آن نشست و از بودن آنجا لذت برد.

10 پاتوق در تهران برای قرارهای دوستانه

یه صبحانه توو فضای باز و سرسبز که اشتهاتون رو بیشتر می کنه، ضمن اینکه منوی متنوع و هیجان انگیزی داره و اینو مطمئن باشید که کلی خوردنیای رنگی و خوشمزه توی محیط باز و هوای آزاد باعث می شه از وقت گذرانی در این کافه زیبا نهایت لذت را ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا هزینه ورودی این کافه ها چقده ؟؟ در حد جیب هنرمندها هست یا در حد هنرمند نماهاست ؟!!!

    • بدون نام

      قیمت مهمه! که نزدید

    • بدون نام

      قیمت مهمه! که نزدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج