۲۴۰۸۵۷
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

مجوز سقط چه زمانی صادر می‌ شود؟

براساس قوانین پزشکی قانونی، مادران باردار تنها درصورتی‌که قبل از ۴ماهگی از مراجع قضایی گواهی دریافت کنند، می‌توانند فرزندشان را سقط کنند.

سایت نی نی بان: حتما دیده‌اید کودکانی که مبتلا به سندرم داون یا تریزومی ۲۱ هستند، بینی‌های فرورفته و صاف دارند. یعنی بینی این کودکان برجستگی ندارد.

مجوز سقط چه زمانی صادر می‌ شود؟

مجوز سقط چه زمانی صادر می‌ شود؟

پزشکی قانونی همیشه با سقط درمانی موافقت نکرده و مجوز صادر نمی‌کند. ممکن است موارد پزشکی ارائه‌شده به تایید پزشکی قانونی نرسد. به علاوه گاهی دیر مراجعه کردن افراد، دلیل دیگری است که سقط را غیرممکن می‌کند. براساس قوانین پزشکی قانونی، مادران باردار تنها درصورتی‌که قبل از ۴ماهگی از مراجع قضایی گواهی دریافت کنند، می‌توانند فرزندشان را سقط کنند. در غیر این صورت، مادر باید با بیماری‌هایی که ممکن است خود او را از پای در آورد یا منجر به تولد نوزاد بیمار شود، کنار بیاید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

نشانه‌ های کم خونی در زنان

مجوز سقط چه زمانی صادر می‌ شود؟

اگر به طور ناگهانی، زخم‌هایی روی زبان یا دهانتان پیدا شد، اگر خانم‌ هستید و یک مرتبه دچار قطع قاعدگی شدید، نشان می‌دهد که دچار کم‌خونی هستید. طبق تلاش محققان در دانشکده‌ی پزشکی بیمارستان سنت جورج، کاهش تعداد گلبول‌های قرمز در خون باعث کم‌خونی می‌شود این بیماری دلایل مختلفی دارد که مهمترین آنها کمبود آهن در بدن است در این حالت ممکن است رنگ پوستتان طبیعی باشد ولی لب‌های شما کم‌رنگ‌تر و پوست شما بی‌حال و خسته باشد از مهمترین نشانه‌های کم‌خونی می‌توان به این نشانه‌ها اشاره کرد

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

مصرف سیر در بارداری، احتیاط کنید!

مجوز سقط چه زمانی صادر می‌ شود؟

اگر باردار هستید حتما برای‌تان مهم است که چه غذاهایی را باید در این دوران بیشتر بخورید و کدام‌ها جزو غذاهای ممنوعه به حساب می‌آیند. اگر به طور کلی از گیاهان در رژیم غذایی‌تان زیاد استفاده می‌کنید و فکر می‌کنید به صرف اینکه این خوراکی‌ها بی‌ضرر هستند می‌توانید آنها را هر چقدر که دل‌تان می‌خواهد مصرف کنید، همین جا باید صبر کنید و این مطلب را تا انتها بخوانید.
پویا امینی: لحظه ای که پدر شدم ...

مجوز سقط چه زمانی صادر می‌ شود؟

پویا امینی در پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. وی بازیگر سینما و تلویزیون است. او با بازی در سریال خط قرمز به شهرت رسید و بعدها با بازی در سریال های قلب من زمان شوریدگی و... هنرش را به مخاطبانش نشان داد او از کودکی اش این گونه برایمان گفت.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

کاهش درد زایمان با ماساژ!

مجوز سقط چه زمانی صادر می‌ شود؟

ماساژ بدن را تحریک می‌کند تا مواد ضد درد طبیعی بنام اندورفین از داخل بدن ترشح شود؛ مسکن‌های طبیعی که حوصله و وضع روحی خوب را به شما باز می‌گردانند. اندورفین‌ها عامل احساس خوبی هستند که به شما دست می‌دهد؛ احساس سرخوشی و نشاطی که پس از یک بازی سنگین والیبال یا پس از خنده و تفریح با دوستانتان در هنگام خوردن قهوه به شما دست می‌دهد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

زایمان طبیعی، فایده ای هم برای نوزاد دارد؟

مجوز سقط چه زمانی صادر می‌ شود؟

پیشگیری از خطر مرگ، پیشگیری از خطر عفونت، پیشگیری از آسیب دیدن دستگاه ادراری، پیشگیری از آسیب دیدن روده و پیشگیری از لخته شدن خون در پاها و... را از مزایای زایمان طبیعی نسبت به سزارین می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج