۲۴۱۰۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

بازگشت "آقای حکایتی" به تلویزیون

قرار است «آقای حکایتی»و دوستانش دوباره به تلویزیون بازگردند.

بازگشت "آقای حکایتی" به تلویزیون

هفت صبح: «قصه باغ بزرگ، قصه گل قشنگ، قصه شیر و پلنگ، قصه موش زرنگ» قطعا افرادی که سن و سالی بیش از 25 سال دارند این ترانه کودکانه را به خوبی به خاطر دارند؛ ترانه ای که ابتدای مجموعه «زیر گنبد کبود» توسط بازیگرانی چون عباس ظفری و رحمان سیفی آزاد خوانده می شد و حالا قرار است «آقای حکایتی» (همان قصه گوی معروف این مجموعه) و دوستانش دوباره به تلویزیون بازگردند.

ساخت سری جدید زیر گنبد کبود و بازگشت آقای حکایتی به تلویزیون می تواند مهر تایید باشد بر این مساله که تلویزیون می خواهد دوباره دست به دامن جذابیت های دهه 60 خودش برای جذب کودکان و نوجوانان شود.

بازگشت "آقای حکایتی" به تلویزیون

داستان از جایی شروع شد که سه سال پیش بازگشت کلاه قرمزی و پسرخاله با مجموعه کلاه قرمزی ۸۸ آنقدر موفقیت آمیز بود که نه تنها باعث شد سری های بعدی این مجموعه ساخته شود، بلکه بحث بازگشت و دنباله سازی بسیاری از برنامه های محبوب بچه ها در دهه ۶۰ را باز کرد.

در این سه سال، سنجد پس از مدت ها به تلویزیون بازگشت و مدتی هم بحث ساخته شدن سری جدید «چاق و لاغر» هم به گوش می رسید. حتی متن های اولیه چاق و لاغر هم نوشته شد و قرار بود امیرحسین قهرمانی بعد از ۲۱ سال بازهم ساخت سری جدید این مجموعه به تهیه کنندگی علی اصغر آزادان را برعهده داشته باشد که به هر دلیلی این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

از آن طرف شبکه آموزش هم با دنباله سازی «مبصر پنج ساله» که از محبوب ترین برنامه های کوچک در اواخر دهه ۶۰ بود، قدم دیگری در این راه برداشت. در مبصر پنج ساله جدید همچنان حسین محب اهری، آقا معلم و محمد کدخدایی مبصر پنج ساله است.

حالا بعد از همه این بازگشت ها، باشگاه خبرنگاران جوان از قول بهرام شاه محمدلو یا همان آقای حکایتی معروف خبر می دهند که قرار است سری جدید «زیر گنبد کبود» ساخته و روی آنتن برود.

به گفته شاه محمدلو، طرح اولیه کار تصویب شده و به زوید ساخت کار آغاز خواهد شد: «سری جدید به شکل داستانی با موضوعاتی مربوط به قصه و قصه پردازی با آقای حکایتی که خودم نقش آن را اجرا می کنم و به مرور زمان نیز پیر شده است، برای کودکان امروز قصه می گویم.»

البته هنوز مشخص نشده این مجموعه برای کدام شبکه ساخته می شود ولی به احتمال قوی شبکه دو یا آموزش ماموریت تولید و پخش این مجموعه را به عهده خواهند گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • متولد پنجاه و هشت

      ای داد ! داغونم کردی ... کاش می شد برگشت :(

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج