۲۴۱۲۲۹
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

آپارتمانی زیبا در همسایگی نقش جهان اصفهان

وقتی تصمیم می گیرید خانه ای مدرن در نزدیکی بافت تاریخی شهرتان داشته باشید. باید بدانید که برای ساخت و ساز چنین ساختمان هایی از طرف شهرداری محدودیت برای شما وجود خواهد داشت.

آپارتمانی زیبا در همسایگی نقش جهان اصفهان





وب سایت چیدانه: وقتی تصمیم می گیرید خانه ای مدرن در نزدیکی بافت تاریخی شهرتان داشته باشید. باید بدانید که برای ساخت و ساز چنین ساختمان هایی از طرف شهرداری محدودیت برای شما وجود خواهد داشت.

خانه فروردین، آپارتمانی زیبا در همسایگی نقش جهان اصفهان

آپارتمانی زیبا در همسایگی نقش جهان اصفهان

شهرداری شهر هایی با قدمت تاریخی مانند اصفهان برای احترام به بافت قدیمی معماری شهر قوانینی را تهیه و تنظیم می کند تا در عین نو شدن ساخت و سازها وحدت و هماهنگی محیط حفظ شود. خانه فروردین نام یک آپارتمان مسکونی در اصفهان است که با چنین شرایطی طراحی و اجرا شده است. همراه با چیدانه روند طراحی خانه فروردین را دنبال کنید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

انتخاب و خرید هود مناسب برای آشپزخانه

هر خانم خانه داری بیش از هر قسمت خانه دوست دارد آشپزخانه اش شیک و مجهز باشد و انجام کارهای روزانه را برای او آسان تر گرداند. انتخاب لوازم خانگی خوب و با کیفیت یکی از مهم ترین اقداماتی است که علاوه بر اینکه آشپزخانه ی شما را زیبا و جذاب می سازد، راحتی و آسایش اهل خانه را نیز به دنبال دارد. یکی از این از لوازم که حضورش در خانه های امروزی ضرورت دارد، هود است. هود بدون دودکش، هودی است که دود را از طریق دودکش به بیرون منتقل نمی کند.

آپارتمانی زیبا در همسایگی نقش جهان اصفهان

در عوض این نوع هود قبل از چرخش هوا در اتاق، آن را از یک فیلتر رد می کند. این فیلتر تعبیه شده تا آن مقدار از دود، بخار، روغن و بویی که ممکن است، از هوا گرفته شود. این داکت های بدون دودکش برای پروژه های بازسازی دکوراسیون منزل که قبلا محل دودکش در آنها تعبیه نشده، بسیار مناسب است. این هود ها همچنین از این جهت که هوای تهویه شده یا گرم شده خارج نمی شود، دوستدار محیط زیست هستند. برای انتخاب و خرید هود، لازم است آنها را از لحاظ قیمت، زیبایی شناسی، عملکرد و سطح ایجاد سر و صدا بررسی کنید. چیدانه در این مقاله توصیه هایی کاربردی برای انتخاب و خرید هود به شما ارائه می دهد که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد...

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

با یک مهمانی از تابستان خداحافظی کنید!

حالا که تابستان رو به اتمام است خوب است که این روزهای آخر را خوب سپری کنیم و از تک تک لحظات این فصل زیبا لذت ببریم، حتی می توانیم یک مهمانی برای روزهای آخر ماه برگزار کنیم و نام آن را خداحافظی با تابستان بگذاریم و در آن تک تک کارهایی را ممکن است تا تابستان سال دیگر دلمان برای آن تنگ شود انجام دهیم، مثل مهمانی در فضای تراس، یا خوردن بستنی.

آپارتمانی زیبا در همسایگی نقش جهان اصفهان

خلاصه هر کاری که انجام دادن آن در تابستان برای شما هیجان انگیزتر است تا دیگر فصل ها. اگر شما هم تصمیم گرفتید تا برای تابستان مهمانی خداحافظی بگیرید، پس با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید تا به شما بگوییم برای این مهمانی چه ایده هایی مناسب تر هستند. خواندن این مطلب را از دست ندهید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

با ساخت یک تابلو پاییزی خوش رنگ به استقبال فصل تازه برویم

حالا که کم کم به شروع فصل زیبای پاییز نزدیک می شویم خوب است که ما هم رنگ های گرم این فصل زیبا و دل انگیز را به دکوراسیون داخلی خانه مان بیاوریم. حتما این سوال برای تان پیش می آید که چگونه می توان این کار را انجام داد.

آپارتمانی زیبا در همسایگی نقش جهان اصفهان

خب چیدانه برای شما راه حلی دارد، درست کردن یک تابلو پاییزی و نصب آن در یکی از اتاق های خانه تان. اگر مشتاق شدید تا این تابلو زیبا را بسازید پس با ادامه مطلب از چیدانه همراه باشید تا ببینید که انجام این کار تا چه اندازه آسان است.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

رازهای حرفه ای برای داشتن یک کمد لباس تمیز و منظم

با نزدیک شدن روزهای پایانی تابستان و باز شدن درب مدارس و دانشگاه ها به روی دانش آموزان و دانشجویان، شور و هیاهویی در خانه ها به پا می شود؛ از خرید لوازم و لباس گرفته تا تغییر دکوراسیون داخلی منزل. از طرف دیگر با نزدیک شدن فصل سرما و نیاز به لباس های گرم تر، بد نیست در این فرصت دستی به سر و روی کمد لباس مان بکشیم.

آپارتمانی زیبا در همسایگی نقش جهان اصفهان

کمد های لباس با وجودی که ظاهرا چندان بزرگ و هولناک نیستند، اما وقتی درب شان گشوده می شود، اگر بی نظم و درهم برهم باشند، بسیار آزاردهنده اند. نظم بخشیدن به این فضاها چالشی مهم است. چیدانه در این مطلب می خواهد یک سری نکات حرفه ای برای تمیزکاری و نظم بخشی کمد لباس تان به شما یادآوری کند. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتره جای کفشا جدا باشه حتی 2 ساعتم از کفش استفاده کنی بوی خاصی کمد لباس میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج