۲۴۱۲۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازگشت به اندام قبل از بارداری

اصولا دادن شیر و استفاده نکردن از هله هوله و جلوگیری از زیاده خوری وزن افزوده شده در دوران بارداری را کم می کند.

سایت نی نی بان: اصولا دادن شیر و استفاده نکردن از هله هوله و جلوگیری از زیاده خوری وزن افزوده شده در دوران بارداری را کم می کند.

بازگشت به اندام قبل از بارداری

بازگشت به اندام قبل از بارداری

محو کردن چربی هایی که ۹ ماه در دوران بارداری در بدن جا خوش کرده، برای خیلی از خانم ها بعد از زایمان کار سختی است. به طوری که خیلی از زنان بعد از دوران بارداری تشویق به گرفتن رژیم های مختلف مثل رژیم ماهی، سبزی ها، مرغ و خیلی از رژیم های دیگر می شوند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

راهنمای ویدئویی سرطان پستان

بازگشت به اندام قبل از بارداری

در این راهنمای ویدیویی، به ابعاد مختلف بیماری سرطان پستان، به عنوان یکی از شایع‌ترین سرطان‌ها در زنان، می‌پردازیم. در این راهنمای ویدیویی، به ابعاد مختلف بیماری سرطان پستان، به عنوان یکی از شایع‌ترین سرطان‌ها در زنان، می‌پردازیم. همچنین اگر علاقه‌ای به تماشای ویدیو ندارید می‌توانید به راهنمای متنی که در همین باره تهیه شده مراجعه کنید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

زایمان طبیعی، القای درد خطرناک است

بازگشت به اندام قبل از بارداری

حتما شنیده‌اید که اگر موعد زایمان‌تان رسیده باشد و شما هیچ درد و انقباضی نداشته باشید، می‌توانید راه‌هایی را برای القای درد زایمان امتحان کنید اما واقعیت این است تاکنون راه ایمن و موثری برای این کار ثابت نشده است. برخی از روش‌هایی که تا به حال شنیده‌اید را با شما مرور میکنیم.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

گرگرفتگی در بارداری، چند راهکار طلایی

بازگشت به اندام قبل از بارداری

احتمالا می‌دانید در دوران بارداری تغییراتی هورمونی در بدن اتفاق می‌افتد که باعث بروز گرگرفتگی می‌شود. البته این مشکل برای خیلی‌ها در ماه‌های اول بارداری بروز می‌کند، اما کم نیستند خانم‌هایی که پس از زایمان هم دچار گرگرفتگی می‌شوند؛ هرچند بشدت دوران بارداری نیست. در چنین شرایطی متخصصان زنان و زایمان معمولا توصیه می‌کنند از ادویه‌ها کمتر استفاده کنید، مدام نوشیدنی‌های خنک طبیعی بویژه آب بنوشید، مصرف قهوه و چای و نوشیدنی‌های کافئین‌دار را به حداقل برسانید، لباس‌های خنک بپوشید و تعداد دفعات غذا خوردن را بیشتر کنید، ولی در هر وعده حجم کمتری از غذا را بخورید‌. این راهکارها به کم شدن گرگرفتگی طی بارداری کمک می‌کند، ولی گرگرفتگی یک عارضه غیرطبیعی نیست و نباید نگران باشید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

هفت نکته عجیب درباره خواب نوزادان

بازگشت به اندام قبل از بارداری

برای جای خواب نوزادتان چه فکری کرده‌اید؟ آیا برای او تختخواب مخصوص خریده‌اید یا این‌که قصد دارید او را کنار خودتان بخوابانید؟ آیا می‌دانستید ایمنی نوزاد هنگام خواب درست به اندازه راحتی او اهمیت دارد؟ آیا تا به حال نام سندرم مرگ ناگهانی نوزادان یا SIDS را شنیده‌اید؟ گاهی نوزادانی که کاملا سالم هستند، بدون دلیل و به طور ناگهانی می‌میرند و پزشکان هیچ توجیهی برای این موضوع پیدا نمی‌کنند. این مرگ بی‌سر و صدا معمولا در خواب اتفاق می‌افتد. برای این‌که از این اتفاق ناخوشایند پیشگیری کنید و خیال‌تان از ایمنی نی‌نی موقع خواب راحت باشد، باید یکسری از اصول را برای خواب او رعایت کنید. برای دانستن این اصول مطلب زیر را به دقت بخوانید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

صحبت های درگوشی با مادران شاغل(۲)

بازگشت به اندام قبل از بارداری

مادران شاغل به‌خاطر تنوع مسئولیت‌هایی که به‌عهده دارند، مفهوم کمبود وقت را بهتر از دیگران درک می‌کنند زیرا هم باید زمان زیادی را برای کارکردن در خارج از خانه بگذرانند و هم در داخل منزل مراقب فرزندان خود باشند و همزمان امور خانه را هم سروسامان بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج