۲۴۱۲۸۷
۲ نظر
۵۰۵۳
۲ نظر
۵۰۵۳
پ

یک گروه شاد برای یک زندگی شاد

هیچ انسانی نمی تواند خود را از روابط اجتماعی محروم کند و ادعا کند شاد است. اگر در جمع افراد شاد قرار بگیرید، شادی بیشتر و بادوام تری را تجربه خواهید کرد. بنابراین تجربه خوبی است که در گروه های شاد عضو شوید.

یک گروه شاد برای یک زندگی شاد



هفته نامه زندگی مثبت - مهناز جعفری: تصور شادی، بدون بودن کنار دیگران غیرممکن است. هیچ انسانی نمی تواند خود را از روابط اجتماعی محروم کند و ادعا کند شاد است. اگر در جمع افراد شاد قرار بگیرید، شادی بیشتر و بادوام تری را تجربه خواهید کرد. بنابراین تجربه خوبی است که در گروه های شاد عضو شوید.

یک گروه ورزشی یا هنری در نزدیکی محل زندگی تان پیدا کنید و با عضویت در آن بر شادی خود بیفزایید. می توانید عضو انجمن های محافظ زیست یا خیریه شوید. گروه هایی که فعالیتشان در راستای کمک به شاد کردن دیگران است.

یک گروه شاد برای یک زندگی شاد

اگر چنین گروهی در اطرافتان نیست، خودتان دست به کار شوید. اگر باور دارید، شاد بودن در زندگی مهم است و می خواهید به ساختن یک جامعه شاد کمک کنید، همین امروز دست به کار شوید و یک گروه راه بیندازید. ببینید انجام چه کاری در محله تان به شادی ساکنان می افزاید. اگر لازم است گروهی تشکیل دهید تا در محله تان گل بکارید یا پیاده روها را تمیز کنید یا هر چیزی دیگری که فکر می کنید برای شادبودن ساکنان محل خوب است. اگر هیچ کدام میسر نبود، گروهی تشکیل دهید و در جلسات دورهمی راجع به چیزهایی که شما را شاد می کند صحبت و با هم تبادل تجربه کنید.

وقتی عضو گروهی شدید یا گروهی تشکیل داید، نکته های زیر را مدنظر قرار دهید:

• برنامه جلسه های منظمی داشته باشید و هربار از پیش موضوعی برای مطرح کردن در جلسه مشخص کنید.

• ایده های جدید و برنامه های شاد داشته باشید. مثلا فعالیتی گروهی که مورد علاقه همه اعضای گروه باشد، درنظر بگیرید و با هم آن را انجام دهید.

• از تجربه های یکدیگر استفاده کنید. اهل امتحان کردن چیزهای تازه باشید و سعی کنید از همدیگر چیزهای جدیدی یاد بگیرید. آموختن همیشه یک فعالیت شادی آور است.

یک گروه شاد برای یک زندگی شاد

• هوای همدیگر را داشته باشید. هیچ چیزی بهتر از این نیست که در روزهای سخت، از حمایت و پشتیبانی دوستان خوب بهره مند باشید. از برنامه ها و کارهای هم با خبر باشید و هرجا لازم است، به کمک هم بشتابید. اگر یکی از اعضای گروه می خواهد اسباب کشی کند، همه اعضای گروه به کمکش بروند. به این ترتیب هیچ کس خسته نمی شود و حتی حین کار کردن، لحظه های خوشی را تجربه خواهدکرد.

• اردوهای فرهنگی، ورزشی یا تفریحی ترتیب دهید. با توجه به سلیقه و علایق اعضای گروه، برنامه هایی ترتیب دهید که دسته جمعی به جایی بروید و اوقات خوشی را کنار هم بگذرانید. مثلا یک روز ناهارتان را در دامن طبیعت بخورید، یک روز دسته جمعی به سینما بروید، یک روز کوهپیمایی کنید و... این فعالیت های مشترک به شادی شما می افزایند و خاطرات خوشی را برایتان رقم می زنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران

      شادی چی هست؟؟؟ خوردنیه؟؟ پوشیدنیه؟؟؟ خدا خیرت بده چجوری یه تراکتور را میشه شاد کرد؟؟؟ بلا تشبیه ولی وقتی سوار اتوبوس میشی تازه میفهمی تو چه غم کده ای داری زندگی میکنی بیخیال اقا .... بچاپ

      پاسخ ها

      • سعید

        تو چون اختر خویش را میکنی بد/ مدار از فلک چشم نیک اختری را/ بسوزند چوب درختان بی بر/ سزا خود همین است مر بی بری را/ درخت تو گر بار دانش (همین مطلب) بگبرد/ به زیر آوری چرخ نیلوفری را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج