جاباما
۲۴۱۴۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیش‌ بینی باران شدید برای ۱۰ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد در اکثر نقاط کشور و بارش شدید باران در برخی استان‌ها در نتیجه ورود سامانه بارشی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد در اکثر نقاط کشور و بارش شدید باران در برخی استان‌ها در نتیجه ورود سامانه بارشی خبر داد.

احد وظیفه گفت: بعدازظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی در غرب و شمال غرب ابرناکی، وزش باد، رگبار باران، گاهی با رعد و برق شروع شده و بتدریج گستره ناپایداری دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه‌های البرز غربی را نیز فرا می‌گیرد. این وضعیت در روز دوشنبه در این مناطق تقویت می‌شود. روز سه‌شنبه نیز علاوه بر مناطق ذکر شده در استان‌های جنوبی کشور رگبار و رعد وبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در دامنه‌های البرز جنوبی، استان‌های قزوین، مرکزی، قم، البرز، تهران و اصفهان به دلیل رشد ابرهای جوششی وزش شدید باد، وقوع گرد و خاک و همچنین کاهش کیفیت هوا و دید افقی بصورت محلی دور از انتظار نیست، اظهار کرد: طی دو روز آینده، در شرق کشور وزش باد تداوم خواهد داشت که در برخی نقاط ، بویژه زابل، با گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به شدت بارش‌های امروز در زنجان، ارتفاعات زاگرس شامل استان‌های لرستان و خوزستان گفت: شدت بارش در روز دوشنبه در غرب آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، ارتفاعات زاگرس در استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و در روز سه‌شنبه در ارتفاعات زاگرس در استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و غرب هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت هوای پایتخت افزود: آسمان تهران، امروز کمی ابری، در بعدازظهر نیمه ابری، وزش باد، در ارتفاعات بارش پراکنده و در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۴ درجه سانتیگراد است. همچنین آسمان این شهر در روز دوشنبه ۱۶ شهریور، نیمه ابری، در بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد، درپاره‌ای نقاط باد وگرد وخاک و در روز سه‌شنبه ۱۷ شهریور، کمی ابری، در بعدازظهر نیمه ابری، وزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج