۲۴۱۴۵۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

البرز فردا در محاصره گرد و خاک

مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که یکشنبه شب و روز دوشنبه آسمان استان با رشد ابرهای جوششی مواجه خواهد بود که پیامد آن احتمال رخداد وزش باید شدید، وقوع گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که یکشنبه شب و روز دوشنبه آسمان استان با رشد ابرهای جوششی مواجه خواهد بود که پیامد آن احتمال رخداد وزش باید شدید، وقوع گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد بود.

منصور رحمانیان در گفت و گویی تاکید کرد: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی از عصر یکشنبه همراه با گذر تدریجی سامانه کم ارتفاع تراز میانی جو از شمال غرب و غرب کشور و همچنین نفوذ جریانات گرم و مرطوب جنوبی وضعیت جوی استان البرز قسمتی ابری، در بعداز ظهر رشد ابر، وزش باد و در ارتفاعات رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می شود.

وی همچنین تصریح کرد: در روز دوشنبه آسمان استان نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و در پاره ای نقاط رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باید پیش بینی می شود که احتمال وزش باید شدید و وقوع پدیده گرد و خاک در روز دوشنبه قوت می گیرد.

آسمان استان البرز چندی است در محاصره گرد و خاک قرار گرفته و بیشتر اوقات برای گروه های حساس و بیماران ناسالم می شود. هفته گذشته نیز وقوع طوفان با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت باعث آلوده شدن هوای استان به دلیل گسترش پدیده گرد و خاک شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج