۲۴۱۴۵۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

کشف چک‌ پول تقلبی در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از کشف و ضبط یک‌میلیون و ۲۶۰ هزار تومان پول و چک‌پول تقلبی در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: فرمانده انتظامی آستارا از کشف و ضبط یک‌میلیون و ۲۶۰ هزار تومان پول و چک‌پول تقلبی در این شهرستان خبر داد.

رحیم مهدی‌زاده عصر امروز در جلسه انتظامی گیلان، اظهار کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری آستارا حین گشت‌زنی نامحسوس در بازارچه ساحلی متوجه پخش پول و چک‌پول‌های تقلبی در این بازار شدند.

وی ادامه داد: ماموران با بررسی موضوع مذکور دو نفر مرد و زن که در پوشش مسافر قصد خرید کالا از مغازه‌های بازارچه ساحلی با چک‌پول‌های تقلبی داشتند را شناسایی و دستگیر کردند.

مهدی‌زاده از کشف ۲۵ قطعه چک‌پول تقلبی ۵۰ هزار تومانی و یک قطعه اسکناس ۱۰ هزار تومانی به مبلغ یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان از متهمان خبر داد و افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آستارا متذکر شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی در ادامه به دو فقره سرقت به عنف و فرار سارقان با یک دستگاه خودروی سواری در آستارا اشاره کرد و گفت: کارآگاهان آگاهی دستگیری دو سارق مذکور را پیگیری کردند.

مهدی‌زاده با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی با بررسی پلاک خودرو متوجه شدند متعلق به خودروی سرقتی در یکی از شهرستان‌های تهران است، تصریح کرد: خودروی مذکور در مدخل خروجی شهر آستارا شناسایی شد و دو سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آستارا یادآور شد: کارآگاهان در بازرسی از متهمان و خودرو دو قبضه چاقو، مبلغ ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجوه سرقتی و ۳۱ عدد کارت شارژ تلفن همراه کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان به ۱۲ فقره سرقت مغازه، چادر و سرقت خودرو در استان‌های مختلف کشور اعتراف کردند، اظهار کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا جان این که چیزی نیس امان از دست این مسافر نماها چه کارا که نمی کنن ی بار موبایل منو جلو دوربین زدن خدا رحم کرد کارت کشیده بودن با هزار بدبختی گیرشون انداختم چند ماه هم سوژه بودم اخه زیادی ادعاداشتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج