۲۴۱۵۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توهین مهاجم حاشیه ساز ایتالیایی به رئال

ماریو بالوتلی همچنان حاشیه سازی های خود را ادامه می دهد.

خبر آنلاین: بالوتلی که یک فصل بسیار ناموفق را با لیورپول پشت سر گذاشت، به تازگی به صورت قرضی از این باشگاه جدا شده و به میلان برگشته است.

جالب اینجاست که به دلیل رفتار های عجیب و غریب بالوتلی هیچ باشگاهی خواهان جذب او نبود. اما میهایلویچ مربی تیم میلان یک فرصت دیگربه سوپر ماریو داد و او را به خدمت گرفت.

بالوتلی در مراسم معارفه خود قول داده بود که رفتا رهای قبل خود را کنار بگذارد و دیگر حاشیه سازی نکند. اما همانطور که معلوم بود انجام این کار برای او خیلی سخت به نظر می رسید. بالوتلی در جدید ترین مصاحبه خود به باشگاه رئال مادرید و طرفدارانش توهین کرده است.

او درباره رقابت همیشگی بارسا و رئال گفته است : « بارسلونا دو زمین برای بازی دارد. نیو کمپ و سانتیاگو برنابئو. این تیم در نیوکمپ مسابقه می دهد و در برنابئو تمرین می کند! » این مصاحبه در نوع خود خیلی جالب به نظر می رسد. چرا که بالوتلی هیچ تعلقی به بارسا ندارد و عجیب است که چرا یک دفعه چنین واکنشی نسبت به پر افتخار ترین باشگاه جهان نشان داده است؟ نکته قابل توجه اینجاست، آخرین نفری که قبل از بالوتلی به رئالی ها توهین کرد به عاقبت بدی دچار شد.

جرارد پیکه بازیکنی است که بعد از قهرمانی بارسا در سوپر جام اروپا واژه « لعنتی ها » را به رئالی ها نسبت داد و هنوز هم که هنوز است چوب آن توهین را می خورد. مدافع بارسا در چند بازی اخیر تیم ملی اسپانیا به شدت از سوی طرفداران این تیم به دلیل ایجاد اختلاف دوباره بین کاتالونیا و مادرید هو شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج