۲۴۱۹۴۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

روشن کردن گوشی بدون استفاده از دکمه پاور

اگر به عنوان یک کاربر اندرویدی نگران خراب شدن دکمه پاور یا همان خاموش و روشن گوشی خود هستید می‌توانید مانند کاربران گوشی‌ آیفون از حسگرهای حرکتی استفاده کنید.

روزنامه ایران: اگر به عنوان یک کاربر اندرویدی نگران خراب شدن دکمه پاور یا همان خاموش و روشن گوشی خود هستید می‌توانید مانند کاربران گوشی‌ آیفون از حسگرهای حرکتی استفاده کنید.

در گوشی‌های اندرویدی به صورت پیش‌فرض امکان حسگرهای حرکتی دیده نشده است و شما نمی‌توانید چنین بخشی را در گوشی خود فعال کنید. اما به کمک اپلیکیشن‌های مخصوص در این زمینه می‌توانید امکان حسگرهای حرکتی را به گوشی خود بیاورید. یکی از این اپلیکیشن‌ها Smart Screen On Offاست.

با این اپلیکیشن علاوه بر خاموش و روشن کردن گوشی بدون استفاده از دکمه پاور، می‌توانید مدل‌های مختلف خاموش و روشن کردن را نیز برای گوشی خود تعریف کنید. در واقع این اپ با جمع آوری چندین حالت مختلف، حالات متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تکان دادن گوشی برای خاموش و روشن شدن صفحه نمایش، امکان انتخاب و تعریف تعداد تکان گوشی برای خاموش و روشن شدن صفحه، استفاده از Proximity sensor برای خاموش و روشن شدن صفحه،خاموش شدن صفحه نمایش به صورت خودکار با در جیب گذاشتن گوشی، امکان قرار دادن زمان دلخواه برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش و... از امکاناتی است که این اپلیکیشن در اختیار کاربرانش می گذارد.

این اپ در دو نسخه پولی و رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است. اما در همین زمینه اپلیکیشن دیگری به نام Gravity Screen نیز وجود دارد. این اپلیکیشن نیز امکان خاموش و روشن شدن گوشی را به شیوه‌های مختلف به شما می‌دهد.

شما با مراجعه به بخش تنظیمات اپلیکیشن می‌توانید مدل‌های مختلف خاموش و روشن شدن گوشی را برای خودتان فعال کنید. این اپلیکیشن اندرویدی نیز رایگان است ولی برخی امکانات آن با پرداخت پول از داخل برنامه قابل دسترسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهر

      چه جالب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج