۲۴۱۹۵۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

حمایت قاطع از تک‌ جنسیتی کردن دانشگاه‌ ها

آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: باید محکم روی اعتقاد، طرح و قانون خود مبنی بر تک جنسی‌ کردن دانشگاه‌ها بایستید تا بتوانید این طرح را گسترش دهید.

خبرگزاری حوزه: آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: باید محکم روی اعتقاد، طرح و قانون خود مبنی بر تک جنسی‌ کردن دانشگاه‌ها بایستید تا بتوانید این طرح را گسترش دهید.

این مرجع تقلید در دیدار با رئیس و اعضای هیئت مدیره بنیاد خیرین دانشگاه حضرت معصومه (س)قم که در مدرسه امام سجاد(ع) برگزار شد، به بیان چند نکته مهم در مورد تک جنسیتی کردن دانشگاها اشاره و اظهار کرد: بعضی از غرب‌زدگان فکر می‌کنند آنچه را که غربی‌ها می‌گویند درست است و باید به آن افکار عمل کرد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی ادامه داد: آنها خیال می‌کنند هر فرهنگی که از غرب و آمریکا می‌آید درست است و باید به آن عمل کرد؛ ولی حقیقت این است که نباید به این حرف‌ها توجه کرد؛ بلکه باید به محصول کار خود فکر کنید.

وی اظهار کرد: وقتی محصول کار شما از هر لحاظ مانند ابعاد اخلاقی و اجتماعی خوب باشد، قطعا خوب بودن دلیل بر مشروعیت فعالیت شما خواهد بود.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان این‌که «در انتخاب دانشگاه باید مردم را آزاد گذاشت» اظهار کرد: باید محکم روی اعتقاد، طرح و قانون خود مبنی بر تک جنسی کردن دانشگاه بایستید تا بتوانید این طرح را گسترش دهید.

وی خطاب به مسئولان دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: امروز رسانه از ابزارهای مهم در اطلاع رسانی است و خیلی از فرهنگ‌ها برای انتقال افکار خود از این طریق بهره می‌برند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: شما حتی می‌توانید از طریق پیامک نیز طرح و نتایج مثبت عملکرد این دانشگاه را به گوش همه مسئولین و مردم متدین برسانید و یا حداقل مواردی چون امنیت اخلاقی و نکات قابل توجه را آمار دهید؛ قطعا متدینین استقبال و حمایت خواهند کرد.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان این‌که «در این مرکز لازم است روابط عمومی قوی وجود داشته باشد تا بتواند خبرها را به جامعه انتقال دهد» تصریح کرد: از نکاتی که باید مسئولین دانشگاه در نظر بگیرند تائید گرفتن اقدامات خود از والدین و خود دانشجویان است؛ با این نوع آمار می‌توانید افکار غرب زدگی را شکسته و سخنان خود را به اثبات رسانید.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «نباید به این مرحله قناعت و در این حرکت توقف کرد» اظهار کرد: توقف موجب عقب ماندگی است؛ مهم این است که بتوانید برای آینده بهتر، برنامه‌ای قوی‌تری تولید کنید تا موجب ترقی و پیشرفت علمی و اخلاقی در جامعه شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تک جنسی کردن دانشگاه ها نتایج بدی در جامعه خواهد داشت

    • بدون نام

      تفکیک جنسیتی باعث میشه تا دخترها و پسرها شناخت لازم از هم رانداشته باشن ودر نتیجه آمار بالای طلاق که امروز شاهد آن هستیم پیش میاد.

    • بدون نام

      به طور قطع باید این عمل صورت بگیرد
      ما مسلمانیم و نیازی به الگوی غربی نداریم

    • فائزه ام

      سلام من دانجشوی ترم سومم دریکی از دانشکده های دخترونه
      واقعا خیلی راحتیم
      وقتی همه دانشگاه هم جنس هستیم
      آرامش روانی خاصی داریم
      امیدوارم تک جنسیتی رو برندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج