۲۴۱۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آلبوم مهدی مقدم نیامده حاشیه ساز شد

به احتمال زیاد مهدی مقدم در تیرماه در برج میلاد تهران روی صحنه خواهد رفت که انتشار آلبوم و اجرای کنسرت برای هواداران این خواننده خبر خوبی خواهد بود.

آلبوم مهدی مقدم نیامده حاشیه ساز شد

تماشا: سرانجام بعد از غیبت طولانی مدت، جدیدترین آلبوم مهدی مقدم تا 10 خردادماه پخش خواهد شد. در این آلبوم 14 قطعه ای تمامی کار تنظیم و آهنگسازی برعهده سعید سام بوده و ترانه ها نیز سروده علی استیری، حمید فریزند، محمدرضا لواسانی، مریم شجاعی و الهه سوییزی است.

مهدی شمس تهیه کننده این آلبوم است. همچنین پویا افشار به عنوان مدیر برنامه های این خواننده در حال برنامه ریزی برای اجرای تور ویژه کنسرت های مهدی مقدم بعد از انتشار «احتیاط» است.

به احتمال زیاد مهدی مقدم در تیرماه در برج میلاد تهران روی صحنه خواهد رفت که انتشار آلبوم و اجرای کنسرت برای هواداران این خواننده خبر خوبی خواهد بود.

آلبوم مهدی مقدم نیامده حاشیه ساز شد

اطلاعیه شرکت ترانه شرقی در مورد آلبوم «احتیاط»

در پی انتشار خبر آلبوم احتیاط مهدی مقدم شرکت ترانه شرقی با انتشار بیانیه ای ادعا کرد که کلیه حق و حقوق آلبوم مهدی مقدم در اختیار این موسسه و تمام فعالیت های بعدی او نیز در انحصار شرکت ترانه شرقی است.

در متن این بیانیه آمده: «به اطلاع می رساند که مهدی مقدم تحت پوشش شرکت ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب پور قرار گرفته و بعد از ۵ سال دیگر ممنوع الفعالیت نیست. کلیه فعالیت های هنری این خواننده زیر نظر ترانه شرقی است و کلیه حقوق مادی و معنوی آلبوم «احتیاط» نیز به این شرکت واگذار گردیده است».

از آنجایی که در گذشته مهدی مقدم قراردادهایی را برای تهیه این آلبوم منعقد کرده بود، شرکت ترانه شرقی اخلاقا مهدی مقدم را به اجرای تعهدات خود در قراردادهایش برای انتشار این آلبوم موظف کرده و برای حفاظت از حق همکاران خود این آلبوم بدون هیچ عنوان و نشانی از ترانه شرقی منتشر خواهد شد.

تهیه کنندگی این آلبوم را مهدی شمس و نشر آن توسط شرکت آوای مهر میهن و پخش توسط شرکت آسیا انجام خواهد شد. پویا افشاری نیز به عنوان مدیر هماهنگی و تولید، کارهای مربوط به این آلبوم را انجام داده است.

شرکت ترانه شرقی برنامه ریزی خود را برای کنسرت این خواننده در خردادماه سال جاری در تهران انجام داده که جزییات آن به زودی در اختیار هواداران این خواننده قرار خواهد گرفت. همچنین برنامه ریزی برای انتشار آلبوم بعدی و تور و کنسرت ها نیز در حال انجام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج