۲۴۲۰۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ آقای وزیر لطفا رسیدگی کنید

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

یکی‌یکی «خیانتکار»ها دارند مشخص می‌شوند و از خودروهای داخلی انتقادها می‌کنند اما هنوز نعمت‌زاده وزیر نه پذیرفته حرف بدی زده، نه پذیرفته به صورت نمادین هم که شده، پلیتیک ماستمالی را انجام دهد. اصولا ما به‌راحتی با ماستمالی‌کردن حرف‌ها و تصمیمات رسمی کنار می‌آییم. به همین مناسبت یکی از خیانتکاران بزرگ، رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران است که در گفت‌وگو با فارس تأکید کرده که «افزایش آمار معلولیت‌ها بر اثر بی‌کیفیتی خودروهای داخلی است» و اوج خیانتکاری‌اش اینجاست که آمار هم داده «سالانه ١١٠‌هزار معلول بر اثر تصادفات جاده‌ای به آمار معلولان کشور اضافه می‌شوند».به نظر ما، هم رئیس انجمن دفاع از معلولان خیانتکار است، هم آن ۱۱۰‌هزارنفری که بر اثر تصادفات جاده‌ای و به دلیل ایمن‌نبودن خودروها معلول می‌شوند. چرا؟

چون اگر خیانتکار نباشند، وقتی تصادف کردند باید بلند شوند و لباسشان را بتکانند و دست‌وپایشان را بگذارند توی کیفشان و برگردند خانه و صدایش را درنیاورند. خود ما چندسال پیش یک تصادف کردیم- جای شما خالی سوار خودرو مونتاژ بودیم- ماشین خورد به تپه و کل قضیه را جمع کرد. نگو ماشین مونتاژ مدل این تختخواب‌های کم‌جاست که جمع می‌شوند تا جا باز شود. این قابلیت برای تهران که جاپارک ندارد عالی است. شما از عقب می‌کوبی به یک خودرو مونتاژ، هم آن خودرو، هم شما جمع می‌شوید تا جفتتان توی جای پارک جا شوید. ما در تصادفی که داشتیم اگر خیانتکار بودیم، هم از کمپانی سازنده خودرو مونتاژ شکایت می‌کردیم، هم از سازمان استاندارد، هم از وزارت راه و هم از وزارت تپه. اما ما چون خیانتکار نبودیم، نه از این شکایت کردیم، نه از آن، هرچند انگشت دستمان معلول شد اما ما خیانتکار نیستیم آقای وزیر، وگرنه الان آمار معلولان تصادفات جاده‌ای ١١٠‌هزار و یک نفر بود. ما به‌خاطر شما، صدایش را درنیاوردیم، آیا حالا که ما خیانت نکردیم، به ما جایزه نمی‌دهید؟ فقط جایزه‌تان خودرو مونتاژ نباشد ممنون. در ضمن بابای خیانتکار ما هم گفت ترمز ماشینش که خودرو مونتاژ است نمی‌گیرد لطفا رسیدگی کنید. راننده تاکسی هفت‌تیر - آرژانتین هم گفت کولر خودرو مونتاژ مفت نمی‌ارزد، لطفا به او هم رسیدگی کنید. آقای وزیر تا عذرخواهی نکنید و حرفتان را پس نگیرید، ما حرف شما را سند می‌گیریم- به‌هرحال وزیرمزیر مملکت چیز کمی نیست- و همه خیانتکارها را به شما معرفی می‌کنیم تا ترتیبشان داده شود. فعلا ترتیب همین‌ها را که گفتیم بگویید بدهند تا بعد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج