۲۴۲۲۰۶
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

سام اسمیت برای جیمز باند آواز می‌خواند

سام اسمیت خواننده انگلیسی که در سال گذشته و به ویژه بعد از گرفتن چند جایزه گرَمی شهرتی به هم زده است، در شبکه اجتماعی از خواندن موسیقی تیتراژ فیلم جیمز باندی «اسپکتر» خبر داد.

خبرگزاری آنا: سام اسمیت خواننده و ترانه‌سرای ۲۳ ساله نوظهور انگلیسی به احتمال زیاد خواننده ترانه فیلم «اسپکتر»، بیست‌و‌چهارمین فیلم ازمجموعه سینمایی پنجاه ساله جیمز باند خواهد بود.

سام اسمیت برای جیمز باند آواز می‌خواند

ترانه فیلم قبلی جیمز باند، «اسکای فال» را نیز یک خواننده جوان و محبوب انگلیسی خوانده بود. ادل برای خواندن این ترانه برنده جایزه اسکار و همچنین جایزه «بریت اواردز» شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، سام اسمیت در اینستاگرام و توییتر خود تصویری از انگشتری با نقش گروه تروریستی «اسپکتر» -گروهی تخیلی در داستان‌های جیمز باند که عنوان فیلم اخیر از نام آن گرفته شده است- منتشر کرد تا به‌صورت ضمنی خبر بدهد که خواننده ترانه تیتراژ این فیلم است.

سام اسمیت برای جیمز باند آواز می‌خواند

اینستاگرام سام اسمیت

علامت روی این انگشتر، اختاپوسی است که گروه خیالی «اسپکتر» برای نشان دادن تسلط خود و در همه ارکان دست داشتن، برای خود برگزیده‌اند.

سام اسمیت برای جیمز باند آواز می‌خواند

توییتر سام اسمیت

سام مندز کارگردان «اسپکتر» (و همچنین فیلم‌ قبلی جیمز باند، «کازینو رویال» و فیلم بعدی که فعلاً «باند ۲۵» نام دارد) در ماه ژوئیه (تیر) اعلام کرده بود که ترانه فیلم ضبط شده است و یک موسیقی «معرکه و خیال‌انگیز» است. وی همچنین گفته بود که علاقه‌مندان لازم نیست «مدتی طولانی صبر کنند» تا بفهمند چه چهره (یا چهره‌هایی) برای خواندن این ترانه پشت میکروفن رفته‌اند.

سام اسمیت برای جیمز باند آواز می‌خواند

سام اسمیت برای جیمز باند آواز می‌خواند

نماهایی از فیلم «اسپکتر»

سام اسمیت متولد ۱۹۹۲ در لندن، خواننده پاپ، سول و آر اند بی است و از سال ۲۰۰۷ آواز خوانده است. وی در مراسم گرَمی ۲۰۱۵ با شش نامزدی دارای بیشترین تعداد نامزدی(همراه با بیانسه ناولز) و با بردن چهار جایزه برنده بیشترین تعداد جوایز (همراه با بِک) بود و از جمله جایزه «بهترین آلبوم سال» را به خود اختصاص داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج