۲۴۲۲۶۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان - لاس‌وگاس

بیابانگرد با برد آغاز کرد

نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل حریف خود به برتری دست یافت.

خبرگزاری ایسنا: در آغاز دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در لاس وگاس آمریکا در جریان است در وزن ۷۱ کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور اول به مصاف الکساندر ماکسیموویچ از صربستان رفت و در پایان موفق شد با حساب ۵ بر صفر به برتری برسد .وی در دور بعد با برنده مبارزه کشتی‌گیر‌ان آلمان و نروژ مصاف خواهد کرد.

در این وزن ۳۱ نفر وزن کشی کرده اند و کشتی گیران کرواسی، بلغارستان، قزاقستان، گرجستان، اوکراین و ازبکستان در گروه بیابانگرد قرار دارند.

در ادامه این رقابت ها حمید سوریان نماینده وزن ۵۹ کیلوگرم ایران که در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد،در اولین مصاف خود و در مرحله‌ یک‌شانزدهم نهایی به مصاف ریبر خوزه رودریگز از ونزوئلا خواهد رفت و در ادامه و در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف برنده مبارزه کشتی‌گیر‌ان فنلاند و پورتوریکو برود.

در این وزن ۴۴ کشتی‌گیر حضور دارند و نفرات شاخصی چون روشن بایراموف از آذربایجان دارنده دو مدال نقره المپیک و طلا،نقره و برنز جهان، وول چول یون قهرمان ۲۰۱۳ جهان از کره شمالی، می کیلادزه از گرجستان، آرسن ارالیف از قرقیزستان و نمایندگان مجارستان و اوکراین در گروه سوریان قرار دارند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز یوسف قادریان در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در مرحله یک‌هشتم نهایی باید به مصاف ژیونگ بی مک مور از کشور ساموآ برود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار جیم هین هیوک از کره جنوبی و زید از مراکش مسابقه می دهد.کشتی گیران لیتوانی، بلاروس، ژاپن، آمریکا، و قزاقستان در گروه قادریان هستند.در این وزن ۲۸ فرنگی‌کار حضور دارند.

اما در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مهدی علیاری در دور نخست با بالینت لام دارنده مدال طلای جوانان جهان از مجارستان مصاف خواهد کرد و در صورت برتری در مرحله یک‌هشتم نهایی باید با صباح شریعتی فرنگی‌کار ایرانی‌الاصل آذربایجان مصاف کند.

۲۹ کشتی‌گیر در این وزن به رقابت می‌پردازند و رضا کایالپ از ترکیه، گوچوشویلی از بلاروس، و نیکولوف از بلغارستان در گروه نماینده ایران هستند.

در روز نخست این رقابت ها قاسم رضایی در وزن ۹۸ کیلوگرم به مدال نقره رسید، سعید عبدولی در وزن ۷۵ کیلوگرم به عنوان پنجمی بسنده کرد و مهدی زیدوند در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها حذف شد.حبیب اله اخلاقی در وزن ۸۵ کیلوگرم نیز فردا(چهارشنبه) به روی تشک می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج