۲۴۲۴۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

قیمت اجاره بها در مناطق مختلف تهران

در مقابل نرخ‌های پیشنهادی در بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی یکسری از موجران هم واحدهای خود را با شرایط رهن و اجاره با نرخ‌های حداقل یک میلیون تومان به عنوان اجاره ماهانه به بازار عرضه می‌کنند.

دنیای اقتصاد: در مقابل نرخ‌های پیشنهادی در بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی یکسری از موجران هم واحدهای خود را با شرایط رهن و اجاره با نرخ‌های حداقل یک میلیون تومان به عنوان اجاره ماهانه به بازار عرضه می‌کنند.

شاید تا به امروز برخی از متقاضیان براین باور بودند که اجاره‌های میلیونی مختص واحدهای متراژ بزرگ بوده است، اما طی یک هفته گذشته بررسی در بازار اجاره مناطق مختلف تهران حاکی از این خبر بود که اتفاقا واحدهای متراژ کوچک هم که با شرایط رهن و اجاره آماده تحویل به مستاجر هستند رهن آنها به میزان ‌اندک اما اجاره ماهانه آنها بیش از یک میلیون تومان تعیین می‌شود.

هفته گذشته کوچکترین واحد مسکونی که با چنین شرایطی به بازار اجاره معرفی شد، ۲ فایل مربوط به محله‌های غرب و شمال تهران بود. یک واحد ۶۰ متری به همراه پارکینگ، انباری و آسانسور در محله سعادت آباد با ۱۰ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه در اختیار مستاجر قرار گرفت و علاوه براین ۲۰ میلیون تومان ودیعه به اضافه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رهن و اجاره واحد دیگری در محدوده ولنجک به متراژ ۶۰ متر مربع، یک خواب تعیین شده بود.

اغلب بنگاهداران درباره این نوع درخواست مالکان از بازار اجاره، اظهار کردند: موجرانی که واحدهای خود با شرایط رهن و اجاره و از سوی دیگر نرخ‌های دریافتی اجاره ماهانه را بیش از یک میلیون تومان تعیین می‌کنند، مالکان خاصی نیستند بلکه فقط تصمیم دارند از این طریق خرج ماهانه زندگی خود را تامین کنند.

این دسته از فعالان بازار مسکن در این رابطه تصریح کردند: البته این نوع نرخ‌های اجاره در مناطق شمال تهران بیشتر به چشم می‌خورد و تقریبا متقاضیان این بخش از بازار مسکن هم این خواسته موجران را پذیرفته‌اند.

تعیین نرخ‌های اجاره ای که ارزش آنها بیش از یک میلیون تومان محاسبه می‌شود بیشتر در فصل اجاره روی می‌دهد و در حال حاضر در بین فایل‌های اجاره می‌توان بطور چشمگیر شاهد چنین فایل‌هایی بود.

در خیابان یوسف آباد، حوالی میدان سلماس واحدی ۶۷ متری، ۳ سال ساخت با کلیه امکانات با شرایط ۲۰ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره معرفی شده است.

ازطرف دیگر موجری شرایط اجاره واحد ۳۳۰ متری خود را در محله ولنجک، ۵۰ میلیون تومان ودیعه و ۴ میلیون تومان اجاره ماهانه اعلام کرده است.

علاوه براین در خیابان کارگر شمالی (امیرآباد) ۵۰ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه، شرط اجاره واحدی ۱۵۵ متری به همراه امکانات رفاهی است.همچنین یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه و ۲۰ میلیون تومان ودیعه، اجاره پیشنهادی واحدی ۲۲۰ متری بازسازی شده در خیابان کریم خان است.

قیمت اجاره بها در مناطق مختلف تهران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نازنین

      خداوکیلی خودتون خجالت نمی کشید این مطلب رو گذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      مردم واقعا به سختی دارن زندگی میکنن

    • مریم

      نازنین عزیز اینو من و شما می بینیم .به خدا بارها وقتی پشت چراغ قرمز هستم اشک ریختم به حال مرذمی که از ظاهرشون ملومه از ناچاری دست فروشی می کنن.یا پیر مرد بازنشته ای که وقت استراحتشه ولی مسافرکشی می کنه.و اکثرمردم غرق در مشکلاتن.
      من نمی دونم چرا هیچ کدوم از مسئولین این مسائل رو نمی بینه...
      الان رورگار خوبمونه و از چند ماه دیگه این نرخ ها قشنگتر میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج