۲۴۲۵۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

به استقبال از طعم پاییزی

درست است که تابستان از نیمه گذشته و به پایان خود نزدیک می شود اما نباید فکر کنید تنها در تابستان است که می توانید به آرامش برسید. بهتر است بدانید با نزدیک شدن به فصل پاییز و پایین آمدن درجه هوا و رنگارنگ شدن برگ های درختان هم هنوز فعالیت هایی وجود دارند که شما را به آرامش برسانند.

به استقبال از طعم پاییزی



هفته نامه زندگی مثبت - مونا ضرغام: درست است که تابستان از نیمه گذشته و به پایان خود نزدیک می شود اما نباید فکر کنید تنها در تابستان است که می توانید به آرامش برسید. بهتر است بدانید با نزدیک شدن به فصل پاییز و پایین آمدن درجه هوا و رنگارنگ شدن برگ های درختان هم هنوز فعالیت هایی وجود دارند که شما را به آرامش برسانند.

درست حدس زدید. در این مقاله می خواهیم شما را به انجام فعالیت هایی در پاییز تشویق کنیم که برایتان آرامش به ارمغان می آورند؛ پس همین حالا مطالعه را آغاز کنید.

آخر هفته را به نزدیکترین و زیباترین شهر اطراف محل سکونت خود سفر کنید

می توانید تعطیلات آخر هفته را به نزدیکترین و زیباترین شهر اطراف محل سکونت خود سفر کنید. سعی کنید در جایی اقامت کنید که به کوه نزدیک باشد تا بتوانید کوهنوردی هم بکنید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید و عکس بگیرید. وقتی به خانه برمی گردید احساس آرامش خواهید داشت.

به استقبال از طعم پاییزی

از ماساژ با سنگ های داغ لذت ببرید

همانطور که دمای هوا کاهش می یابد به نظر نمی رسد که دیگر اشعه طبیعی خورشید مانند تابستان گرمابخش باشد. به شما پیشنهاد می کنیم برای اینکه کمی گرم شوید و آرامش را تجربه کنید، نزد ماساژور بروید و از بخواهید سنگ های داغ را روی نقاطی از بدن تان از جمله ستون فقرات و دیگر نقاط قرار دهد. شاید برایتان عجیب باشد اما این نوع ماساژ بسیار آرامش بخش است. می توانید امتحان کنید تا از تاثیر آرامش بخش آن مطمخئن شوید.

از مزرعه سیب دیدن کنید

به مزرعه سیب بروید و از خوردن سیب در پای درختان و در هوای خنک لذت ببرید. سعی کنید به نزدیکترین مزرعه سیبی که نزدیک محل سکونت تان قرار دارد بروید. بد نیست در این سفر کوتاه، خانواده و دوستان خود را هم همراه ببرید.

فراموش نکنید که از آنجا مقداری سیب هم بخرید و به خانه بیاورید تا بتوانید آب سیب خانگی بگیرید و از نوشیدن آن لذت ببرید. خوردن سیب و نوشیدن آب این میوه تاثیر آرامش بخشی دارد. می توانید امتحان کنید.

به استقبال از طعم پاییزی

با دوستانتان به زمین فوتبال بروید

البته شاید این بازی برای آقایان جذابیت بیشتری داشته باشد. به نظر می رسد آقایان علاقه بیشتری به این بازی دارند. پس پیشنهاد می کنیم با دوستان تان به نزدیکترین زمین فوتبال در محل سکونت تان بروید. چه پا به توپ شوید و چه به تماشای یک مسابقه بنشینید و در ابتدا هیجان و سپس آرامش ناشی از تخلیه هیجانی را احساس خواهید کرد.

مانیکور و پدیکور را فراموش نکنید

اگر خانم هستید به شما پیشنهاد می کنیم مانیکور و پدیکور را فراموش نکنید. بسیاری از خانم ها فکر می کنند مانیکور و پدیکور فقط برای تابستان است اما بد نیست بدانید با خنک شدن هوا پوست هم خشک می شود و ناخن ها ممکن است زشت به نظر برسند. این کار به شما آرامش می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پاییز دل انگیزه چه خوبه که مدرسه ها باز میشن میریم دنبال عشق وحال درس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج